SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.Tics van je petten.
Oh kutquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hoi.
Het moet wel nummer 148 zijn.
Ik heb al een TR gestuurd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:34 schreef nattermann het volgende:
[..]
Oh kuttikfout. Meld hem wel even in de FB
Nou. Snel weer terug naar Crypsis @ Hard Bass 2011...quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Af en toe krijg ik echt kippenvel van muziek.
Faal figuur is dat...quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Af en toe krijg ik echt kippenvel van muziek.
Ja zo lopen er wel meer rond. Alsof niemand durft te vertellen dat ze beter een vak kunnen leren.quote:
Hard Bass 2011 Livesets.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kunnen we weer de omschakeling maken naar iets meer kwaliteit?
Ik krijg ook bijna hoofdpijn van mijn scriptie. Maar daarvan weet ik dat het na maandag grotendeels over is.quote:
Dat kan verder natuurlijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:53 schreef sproetjes het volgende:
ik was vandaag weer eens in t verre zuiden (landgraaf)
Booooooh gruwelijk. Was ik maar oud genoeg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Ik moet maandag mijn scriptie inleveren. Van mijn weekend blijft niets over. Heb mijn werk voor vandaag wel bijna afgerond dus ga straks even ter ontspanning naar een vriend van me toe om wat te drinken.quote:
Les 1: How to dance to Dubstep,quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik kan nog niet wennen aan dat Dubstep...
Die kon ik al...quote:
Als = onze btwquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:25 schreef Frishe het volgende:
Eus ouge blónke bij dien glories
of perelde bij diene noet.
Als ogen blonken bij je glorieën,
of traanden bij je nood.
Uhuhquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:29 schreef Frishe het volgende:
Maar je bent het Maastrichtse volkslied aan het zingen om 02:29?
17 euro inc verzenden, geen geld dacht ik zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 03:09 schreef Frishe het volgende:
Ah via Pikkatrillaz... Die moet ik ook hebben.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Geen weekend voor mij, maar daarna valt een last van mijn schouders![]()
Straks vanaf 16.00 heb ik ook vakantie.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:23 schreef vosss het volgende:
Wat zitten jullie over weekend te lullen gek, ik heb vakantie
Nog tot volgende week vrijdag
En dan zit je op Fok!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:23 schreef vosss het volgende:
Wat zitten jullie over weekend te lullen gek, ik heb vakantie
Nog tot volgende week vrijdag
Waarom niet? Tijd zat zou ik zegenquote:
Op de pleequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:24 schreef Frishe het volgende:
Ik heb een half uur geleden mijn mail pas bekeken. Kan morgenvroeg pas betalen als ik thuis ben.
Komt wel goed, moet alleen nog een geschikte plek vinden om 'm op te hangen.
Pics!..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:46 schreef Ivo1986 het volgende:
Eten![]()
Is een nieuwe klant, moeten we dus testen
Aan de kopie paspoorten van de meisjes lopen er ook nog eens leuke dames rond
en vervolgens moeten lezen dat Ivo1986 op staande voet ontslagen isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:04 schreef the_legend_killer het volgende:
En dan jezelf tegenkomen op fok (Y)
OMg kasta rel jaren terugquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en vervolgens moeten lezen dat Ivo1986 op staande voet ontslagen is
Ik ga bier drinken vanavond.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb vandaag volgens mij het grootste struikelblok van mijn scriptie aangepakt vandaag. Heb er koppijn van gekregen.
Straks trainen en daarna naar mijn lief
Ja bij @home was dat tochquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
OMg kasta rel jaren terug
Daarom post Ivo ook geen foto's en zeg ik niet welke Griekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en vervolgens moeten lezen dat Ivo1986 op staande voet ontslagen is
Ey! Was jij niet vermist!??..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:54 schreef friekin_ het volgende:
OMG de gruwel die Ikea lattenbodem heet.
Ben nooit verwardquote:De politie is momenteel op zoek naar de 29-jarige Marieke Kodde uit Weert. Zij verliet donderdagmorgen haar woning aan de Overweertstraat in vermoedelijk verwarde toestand.
De politie gaat niet uit van een misdrijf en roept getuigen op die de vrouw mogelijk nog hebben gezien. Ze droeg donderdag vermoedelijk een donker blauwe spijkerbroek en een wit/paars geblokt overhemd. Daarnaast droeg ze vermoedelijk ook een grijze sjaal. Personen die Marieke mogelijk nog hebben gezien worden verzocht zich te melden bij de politie via 0900-8844.
WTF WAT HEEFT IEDEREEN VANDAAGquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:06 schreef Gezicht het volgende:
[..]
WTF manWat heb jij liggen uitspoken?
Dat noem je uitgaan. Dit is stappen:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:17 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Alcoholische versnapering tot mij nemen in hiervoor bestemde gelegenheden?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:19 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat noem je uitgaan. Dit is stappen:
Het schijnt dat ze ook goed in bed zijn..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:19 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat noem je uitgaan. Dit is stappen:
Vraag het CE.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:28 schreef Tism het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze ook goed in bed zijn..
Ja nee, meiden die paardrijden, natuurlijk..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vraag het CE.
Of doel je op de kwaliteiten van paarden?
Ik ben een paardenmeiske.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:32 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja nee, meiden die paardrijden, natuurlijk..
Pas op hè!..quote:
Ff naar FF?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:43 schreef Tism het volgende:
[..]
Pas op hè!..Dit moet je nooit tegen mij zeggen als je een keertje toevallig naast me aan een bar staat hè..
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:46 schreef nattermann het volgende:
[..]
Welke?
Momenteel staat hier Hot Fuzz op.
Eckte bazenfilm. Ik wacht op vriendlief. Die krijgt straks The Secretary onder zijn neus denk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:46 schreef nattermann het volgende:
[..]
Welke?
Momenteel staat hier Hot Fuzz op.
Samen met Eternal Sunshine Of The Spotless Mind mijn favoriete romantische filmquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Eckte bazenfilm. Ik wacht op vriendlief. Die krijgt straks The Secretary onder zijn neus denk ik.
Hij is echtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:10 schreef Tism het volgende:
Ik ga Hot Fuzz ff downen, nu ben ik nieuwsgierig..
Is dat dat carnavalsfeestje?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:09 schreef Frishe het volgende:
Wie heeft het LVK gewonnen? Meerssen toch zeker mag ik hopen.
EN TERECHT!quote:
Ik heb er ook al de hele dag last van.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:45 schreef Gezicht het volgende:
Kater is eindelijk weg. Auw hoer ik was onder de invloed gisteren.
Zo ben ik. Impulsief.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn lief kwam net even langs![]()
Nu kan ik er weer tegenaan voor de laatste uren.
Was het maar zo.quote:
Lekker boeiend. Was toch een wedstrijd die geen betekenis meer heeft. Het gaat om de playoffs.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:34 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Was het maar zo.
De Eaters maken er ook weer een potje van. Gisteren nog fel strijd geleverd tegen de nummer 3 en nu helemaal niks presteren tegen de nummer laatst.
Kop op lief.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben ook nog een paar uurtjes wakker.
Succesquote:Op maandag 21 februari 2011 01:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Still going strong. Management Summary aan het schrijven.
Ja, toevallig welquote:
#lol..quote:Op maandag 21 februari 2011 01:32 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ja, toevallig wel
maar dat komt door mijn werk, niet dat ik zo'n ransaap ben
Ik douche dagelijks hoorquote:
Waar werk jij?..quote:Op maandag 21 februari 2011 01:34 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik douche dagelijks hoorMaar als ik terugkom van werk, dan ruik ik naar werk. Komt door de arbeidsomstandigheden
Dat glaasje komt mij bekend voor (zie fipo vorig topic..quote:Op maandag 21 februari 2011 02:02 schreef nattermann het volgende:
Volgende week in Oostenrijk een heel aantal van deze jongens naar binnen tikken:
[ afbeelding ]
Erdinger Weizen![]()
![]()
Lijkt er inderdaad opquote:Op maandag 21 februari 2011 02:16 schreef Tism het volgende:
[..]
Dat glaasje komt mij bekend voor (zie fipo vorig topic..)
Hehe..quote:Op maandag 21 februari 2011 02:30 schreef nattermann het volgende:
Kut, ik heb nog bier in mijn glas. Even opdrinken dan maar
Koud of opgewonde?quote:Op maandag 21 februari 2011 09:11 schreef friekin_ het volgende:
Ik zit hier nu gvd al een uur met tepels waar ik glas mee kan snijden
JONG BOYCOT DIE KANKERZOOI DOOR DIE GARE DERDERANGS MENSEN GAAT DE START VAN DE F1 NIET DOOR!!!!!!!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
JONG GEK HET IS ECHT TE LEKKER OM TE BOYCOTTENquote:Op maandag 21 februari 2011 20:21 schreef vosss het volgende:
[..]
JONG BOYCOT DIE KANKERZOOI DOOR DIE GARE DERDERANGS MENSEN GAAT DE START VAN DE F1 NIET DOOR!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
!!!!
Nachtdienstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |