Op de pleequote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:24 schreef Frishe het volgende:
Ik heb een half uur geleden mijn mail pas bekeken. Kan morgenvroeg pas betalen als ik thuis ben.
Komt wel goed, moet alleen nog een geschikte plek vinden om 'm op te hangen.
Pics!..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:46 schreef Ivo1986 het volgende:
Eten![]()
Is een nieuwe klant, moeten we dus testen
Aan de kopie paspoorten van de meisjes lopen er ook nog eens leuke dames rond
en vervolgens moeten lezen dat Ivo1986 op staande voet ontslagen isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:04 schreef the_legend_killer het volgende:
En dan jezelf tegenkomen op fok (Y)
OMg kasta rel jaren terugquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en vervolgens moeten lezen dat Ivo1986 op staande voet ontslagen is
Ik ga bier drinken vanavond.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb vandaag volgens mij het grootste struikelblok van mijn scriptie aangepakt vandaag. Heb er koppijn van gekregen.
Straks trainen en daarna naar mijn lief
Ja bij @home was dat tochquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
OMg kasta rel jaren terug
Daarom post Ivo ook geen foto's en zeg ik niet welke Griekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en vervolgens moeten lezen dat Ivo1986 op staande voet ontslagen is
Ey! Was jij niet vermist!??..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:54 schreef friekin_ het volgende:
OMG de gruwel die Ikea lattenbodem heet.
Ben nooit verwardquote:De politie is momenteel op zoek naar de 29-jarige Marieke Kodde uit Weert. Zij verliet donderdagmorgen haar woning aan de Overweertstraat in vermoedelijk verwarde toestand.
De politie gaat niet uit van een misdrijf en roept getuigen op die de vrouw mogelijk nog hebben gezien. Ze droeg donderdag vermoedelijk een donker blauwe spijkerbroek en een wit/paars geblokt overhemd. Daarnaast droeg ze vermoedelijk ook een grijze sjaal. Personen die Marieke mogelijk nog hebben gezien worden verzocht zich te melden bij de politie via 0900-8844.
WTF WAT HEEFT IEDEREEN VANDAAGquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:06 schreef Gezicht het volgende:
[..]
WTF manWat heb jij liggen uitspoken?
Dat noem je uitgaan. Dit is stappen:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:17 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Alcoholische versnapering tot mij nemen in hiervoor bestemde gelegenheden?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:19 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat noem je uitgaan. Dit is stappen:
Het schijnt dat ze ook goed in bed zijn..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:19 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat noem je uitgaan. Dit is stappen:
Vraag het CE.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:28 schreef Tism het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze ook goed in bed zijn..
Ja nee, meiden die paardrijden, natuurlijk..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vraag het CE.
Of doel je op de kwaliteiten van paarden?
Ik ben een paardenmeiske.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:32 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja nee, meiden die paardrijden, natuurlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |