De link is er wel, maar alleen weten de bewoners dat nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:26 schreef diditje64 het volgende:
[..]
waarom dat dan weer ? ik zie alles behalve een link
Guido heeft een paspoort bij zich en sofie niet en ze geloven niet dat ze 28 is en er zijn beelden veranderd. Tegenoverelkaar gezet ofzoquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:26 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Aafke heeft het over hetzelfde accent, dezelfde neus, dezelfde vakantiebestemmingen, discotheken, mode enzo. Overeenkomstige interesses.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:26 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Niemand?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:26 schreef RiftNL het volgende:
Wanneer gaan de dames eens lekker stokslobberen?
Nou met de geheimen die daar in het huis zijn, zou ik kan geen schoenveters strikken al een heel boeiend geheim zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:29 schreef Stranger het volgende:
Het lijkt me serieus een leuk spel om te spelen, jammer dat ik geen geheimen heb
Hah! Lijkt mij ookal vet, maar geheimen, pff... dan word het zoiets als: Ik ben een Fastfood slet..quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:29 schreef Stranger het volgende:
Het lijkt me serieus een leuk spel om te spelen, jammer dat ik geen geheimen heb
Nou ja, zoals in dit topic staat: Gerard is gewaarschuwd omdat ie en slot heeft geprobeerd te forceren, krijgt misschien een sanctie, en Aafke en Monique hebben het er over dat ze denken dat Guido en Sofie broer en zus zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:30 schreef Secretstory het volgende:
goedemiddag allemaal! Nog iets belangrijks gebeurd na gisternacht?
Nee... en wij ook niet. Tot nu toe is duidelijk dat hij 9 maanden een vriendin heeft en dan hij goed betaald heeft gekregen voor een serie erotische solo-foto's.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:30 schreef petraa het volgende:
[..]
weet hij zelf al dat hij homo is??
"Ik ben FOK! verslaafd"quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:29 schreef Stranger het volgende:
Beetje gefrustreerd?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:34 schreef RiftNL het volgende:
*Wacht op het moment dat Joanna haar benen spreid voor de een of ander* :$
Zij kan zo heeeerlijk moeilijk kijken.quote:
Uhh nee maar ze is zeer nice daarnaast daar draaien dit soort programma's toch om of draaien ze om hoe slim iedereen is hahahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |