quote:
jij moet duidelijk nog inburgeren op fokquote:
het was geen plaatjequote:
blijkbaar..quote:Op woensdag 16 februari 2011 04:52 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
jij moet duidelijk nog inburgeren op fok
is ver voor jou tijd, toen zat je nog nie op Fok!, denk zelfs nog voor mijn tijd dat ik op Fok! zat..quote:
quote:
quote:
ow dan is het cool 14.gifquote:
haha noobquote:Op woensdag 16 februari 2011 04:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben ook nog een newbie
ja maar maar maar ik ben ook nog maar 1,5 maandquote:
jij spoort echt niet hequote:Op woensdag 16 februari 2011 04:55 schreef _Fanta het volgende:
jah moet wel bij de les blijven, foei stoute Fanta!
is darcli er?quote:Op woensdag 16 februari 2011 04:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
bh.. er is een lekkerding op msn
wist je toch alquote:Op woensdag 16 februari 2011 04:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij spoort echt niet he
quote:
zoals ieder anderquote:
via tel misschienquote:
Hoezoquote:
oooooooquote:
zeker, juist het forumquote:Op woensdag 16 februari 2011 04:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
posten jullie dan ook wel gewoon in het forum?
quote:
schiet tenminste op dan hequote:Op woensdag 16 februari 2011 04:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
leuk zo een vraag over 3 posts verspreiden
ik dacht.. miss dat jullie het dan druk hebben met radio maken en tiny chat enzoquote:
wil je topic weer snel volhebbe ofzo?quote:Op woensdag 16 februari 2011 04:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
leuk zo een vraag over 3 posts verspreiden
had wel je onverdeelde aandachtquote:
ik wilde sexmsnenquote:
moet mijn oorkonde waarmaken hequote:Op woensdag 16 februari 2011 04:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wil je topic weer snel volhebbe ofzo?
ik beloof dat ik het forum goed blijf volgen... mocht dat niet meer gaan is het de vermoeidheidquote:Op woensdag 16 februari 2011 04:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik dacht.. miss dat jullie het dan druk hebben met radio maken en tiny chat enzo
mocht dat niet meer gaan.. dan mietjequote:Op woensdag 16 februari 2011 04:59 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
ik beloof dat ik het forum goed blijf volgen... mocht dat niet meer gaan is het de vermoeidheid
Zie ik toch weer mn naamquote:Op woensdag 16 februari 2011 04:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
had wel je onverdeelde aandacht
darcli
je bent altijd zo geil in topic? waarom? je hebt toch gewoon een vriend?. of ben beetje oversekst zeg maar?quote:
ze wil gewoon msn en en met seks lokt zequote:Op woensdag 16 februari 2011 05:00 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je bent altijd zo geil in topic? waarom? je hebt toch gewoon een vriend?. of ben beetje oversekst zeg maar?
ja kan je makkelijk verspreiden over 6 postsquote:
ik moest even lachenquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:00 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je bent altijd zo geil in topic? waarom? je hebt toch gewoon een vriend?. of ben beetje oversekst zeg maar?
Dolly Parton - 9 to 5 [verzoekje]quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
dj carli
Bericht:
Voor Boterhamzakje en Knetter, de die hards!
meestal werkt het wel :pquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze wil gewoon msn en en met seks lokt ze
meestal?quote:
graag gedaanquote:
zie editquote:
Nee post eens?quote:Op woensdag 16 februari 2011 05:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
bh zakje.. post met bericht en artiest gezien?
darcli lievvvv![]()
![]()
ze durft nie eens in de cam te kijkequote:Op woensdag 16 februari 2011 05:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze wil gewoon msn en en met seks lokt ze
Huidig verzoekje aangevraagd door:quote:
waarom Zou ik dat moeten doen dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 05:03 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ze durft nie eens in de cam te kijke
He had m maar 1 x aangevraagdquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Huidig verzoekje aangevraagd door:
dj carli
Bericht:
Dolly Parton - 9 to 5 [verzoekje]
one luvquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Huidig verzoekje aangevraagd door:
dj carli
Bericht:
Dolly Parton - 9 to 5 [verzoekje]
hij was ook maar 1 keer.. maar bh zakje lette niet op.. dus moest ik het nog een keer postenquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:04 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
He had m maar 1 x aangevraagd
van mij hoeft niks!quote:Op woensdag 16 februari 2011 05:04 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
waarom Zou ik dat moeten doen dan?
liev dat je het evengoed uitlegdquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij was ook maar 1 keer.. maar bh zakje lette niet op.. dus moest ik het nog een keer posten
zou ze van witte chocolade houden?quote:Op woensdag 16 februari 2011 05:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
bh zakje is een beetje sloompjes nu.. een beetje raymond niveau
zeur ik Dan ?quote:Op woensdag 16 februari 2011 05:05 schreef _Fanta het volgende:
[..]
van mij hoeft niks!, maar moet ook nie zeuren toch?
jij wou raymond aanvragen.. dan ga ik ervan uit dat ik de meest simpele dingen moet uitleggenquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:06 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
liev dat je het evengoed uitlegd
chocola is goedquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:06 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
zou ze van witte chocolade houden?
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 16 februari 2011 05:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij wou raymond aanvragen.. dan ga ik ervan uit dat ik de meest simpele dingen moet uitleggen
ben ik heen geweest paar weken terug in het theaterquote:
jah beetje wel eigenlijk. ik ben zo geil en ik wil piemels enzo. weetje hoe jongens zo'n vrouwen noemen?quote:
aangezien jij raymond dus kan waarderen.. ga ik ervan uit dat jij op hetzelfde denkniveau zit..quote:
ja lievjensquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah beetje wel eigenlijk. ik ben zo geil en ik wil piemels enzo. weetje hoe jongens zo'n vrouwen noemen?
* Knetterkrankjorum is jaloersquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:08 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
ben ik heen geweest paar weken terug in het theater
waarom dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 05:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aangezien jij raymond dus kan waarderen.. ga ik ervan uit dat jij op hetzelfde denkniveau zit..
met andere woorden.. op dit moment ziet jij mischien wel op het nivo van een 12 jarige daarom leg ik graag met veel liefde de dingen aan je uit
wat lul jij Dom Dan..quote:Op woensdag 16 februari 2011 05:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah beetje wel eigenlijk. ik ben zo geil en ik wil piemels enzo. weetje hoe jongens zo'n vrouwen noemen?
omdat raymond ook ongeveer 12 is in gedachten.. iedereen die dat leuk vind moet ook 12 zijn. waarom ik het met liefde aan je uitleg.. omdat ik je lievv vindquote:
Fixedquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat ik je lievv vind
begon er net lol in te krijgenquote:
ik heb hoop geduld, maar jij ook denk ikquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
begon er net lol in te krijgen
slaap lekker lieverdquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga slapen mensjes
tot later vandaag ofzo
What? waarom?quote:Op woensdag 16 februari 2011 05:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga slapen mensjes
tot later vandaag ofzo
kom niet serieus doen in onzquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:11 schreef _Fanta het volgende:
[..]
laat maar zitten, ik dacht ff gesprek met jou op niveau te kunne voeren. maar helaas..
series?quote:Op woensdag 16 februari 2011 05:13 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
kom niet serieus doen in onz
het wordt bijna licht... is mooi om te zienquote:
het is oke! ik mag jou, hoop dat je mij ook nog mag..quote:Op woensdag 16 februari 2011 05:13 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
kom niet serieus doen in onz
HA ninja edit!quote:
ik haat niet snelquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
het is oke! ik mag jou, hoop dat je mij ook nog mag..
haha jij bent getraind en die pc hier zijn gewoon TE traagquote:
subtiel.. je zegt ook niet dat je hem magquote:
dus Knetter je blijft !!quote:Op woensdag 16 februari 2011 05:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
eigenlijk kan ik niet slapen... ik ben nog nooit gaan slapen terwijl er nog mensen in het forum waren
ik mag hem wel hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
subtiel.. je zegt ook niet dat je hem mag
tot dat ik me verveel ja.quote:
wil je dat dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 05:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tot dat ik me verveel ja.
waarom ben jij niet op msn?
nee daarom zeg ik het ookquote:
jij bent raarquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee daarom zeg ik het ook
te laatquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:17 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ga van het forum ad Ben nog wel Ff op MSN
kloptquote:
maar waarom vraag je dan Knetter?quote:Op woensdag 16 februari 2011 05:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kloptnou waarom ben je niet op msn?
omdat ik ook graag leven op msn ziequote:Op woensdag 16 februari 2011 05:18 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
maar waarom vraag je dan Knetter?
byebye bhzakjequote:Op woensdag 16 februari 2011 05:17 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ga van het forum ad Ben nog wel Ff op MSN
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
Niet serieus doen in ONZ!!!
kijk uit... je stoot bijna mn koffie omquote:
boeiend, heb je goeie reden op pot bier te halenquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:26 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
kijk uit... je stoot bijna mn koffie om
ik heb het wel liever gewoon in een glas... eigenlijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:27 schreef _Fanta het volgende:
[..]
boeiend, heb je goeie reden op pot bier te halen
bier is bier, of het nou een glas is of blik maakt nie veel uit, al gaat mijn voorkeur ook naar glas uit eigenlijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:28 schreef Dj_Darcli het volgende:
![]()
[..]
ik heb het wel liever gewoon in een glas... eigenlijk
ja lekker en tapjequote:Op woensdag 16 februari 2011 05:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
bier is bier, of het nou een glas is of blik maakt nie veel uit, gaat mijn voorkeur ook naar glas uit eigenlijk
melk is opquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
fanta jij drankorgel.. ga nou eens gewoon aan de melk
ja en die laat je lekker zoals ze nu zijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:33 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik loog, ik heb nog bier en wijn in huis!
weetje dat je beter je eigen urnine nie kan drinken bij dorst. zit veel zout in, het lest miss wel je dorst maar helpt geen fuk tegen uitdrogingquote:
ok zal t nie meer doenquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
weetje dat je beter je eigen urnine nie kan drinken bij dorst. zit veel zout in, het lost miss wel je dorst maar helpt geen fuk tegen uitdroging
thx voor de info.. daar zat ik nou echt al de heule nacht op te wachten.. dacht al.. wanneer gaat die fanta het nou eens vertellenquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
weetje dat je beter je eigen urnine nie kan drinken bij dorst. zit veel zout in, het lost miss wel je dorst maar helpt geen fuk tegen uitdroging
ik geageerde alleen maarquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
thx voor de info.. daar zat ik nou echt al de heule nacht op te wachten.. dacht al.. wanneer gaat die fanta het nou eens vertellen
reageerdequote:
ik ben ook heul blij met de info.. heb het in mijn dagboek opgeschrevenquote:
Fanta hoe oud ben je en waar kom je vandaag?quote:Op woensdag 16 februari 2011 05:37 schreef _Fanta het volgende:
maargoed, vertel jij us iets spannends aan ons knetter?
wat heb je opgeschren, dag liefdagboek: als ik heel erge dorst heb moet ik niet mijn urine gaan drinke want dan ga ik dood?" zoiets?quote:Op woensdag 16 februari 2011 05:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben ook heul blij met de info.. heb het in mijn dagboek opgeschreven
eej da's bijna net zo spannend als mijn verhaal!quote:Op woensdag 16 februari 2011 05:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
begin van het spannende verhaal -
ik lig naakt in bed
einde spannende verhaal-
beter zoquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
lievvv dagboek.. een gekke jongen op fok zei dat ik mijn eigen plas en die van een ander niet moest opdrinken ivm het zout.... maar stiekem blijf ik het gewoon doen hoor.. doei lievvv dagboek
ik moest heul goed kijken naar wat er veranderd wasquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 05:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik moest heul goed kijken naar wat er veranderd was
jah da zout was ook verzonne, weet ik veel waarom je beter nie je eigen urine kan drinke. ik kijk zo veel naar die survival shit op discory enzo, en het schijnt dat er in urine weinig vocht meer in zit wat je lichaam kan gebruiken ofzo. maargoed ik ben ook geen expert. dus ff vraag aan jou knetter, zulle we ons samen keer laten droppen in de middle of nowhere en dan beetje proberen te overleven?quote:Op woensdag 16 februari 2011 05:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
lievvv dagboek.. een gekke jongen op fok zei dat ik mijn eigen plas niet moest opdrinken ivm het zout.... maar stiekem blijf ik het gewoon doen hoor.. doei lievvv dagboek
nu moet ik ineens denken aan een topic in sex over plassex... dat de urine geschoonte wordt enzow.. en gekookt.. enquote:
trololo is nu met zijn automaat die speelt gewoon random uit een lijst.. hebben wij niet in de hand... en jij kunt hier niet gaan draaien he?quote:Op woensdag 16 februari 2011 05:44 schreef Dj_Darcli het volgende:
waarom doet de verzoekjensmachine het niet meer?
ik dacht dat poep menselijke chocolade wasquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:45 schreef _Fanta het volgende:
tuurlijk is urine afval anders pis je het nie uit toch? poep is ook afval wist je da
nee ik kan niet zomaar inbreken in het systeemquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
trololo is nu met zijn automaat die speelt gewoon random uit een lijst.. hebben wij niet in de hand... en jij kunt hier niet gaan draaien he?
hoezo? ben me er niet van bewust hoorquote:
ook, maar niet echt bepaald eetbaar, of je moet er van houdequote:Op woensdag 16 februari 2011 05:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik dacht dat poep menselijke chocolade was
jammerquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:47 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
nee ik kan niet zomaar inbreken in het systeem
lekker man.. vooral als het donker en hard isquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ook, maar niet echt bepaald eetbaar, of je moet er van houde
ik dacht ff dat je me in de steek liet, maar was nie zo dusquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoezo? ben me er niet van bewust hoor
eet jij poep??quote:Op woensdag 16 februari 2011 05:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lekker man.. vooral als het donker en hard is
ckerquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik dacht ff dat je me in de steek liet, maar was nie zo dus. dan is het goed toch!
quote:
ons?quote:Op woensdag 16 februari 2011 05:49 schreef _Fanta het volgende:
maar hoezo eet jij poep dan? hoe ben je op het idee geraakt om dat als voedsel te zien? leg ons dat uit knetter
neej nog nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:50 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik ben jou aan het interviewen, of had je nog nie in gaten?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 05:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
klaarover de poep nu.. straks sta ik bekend als knetter. de poepetende spamslet![]()
![]()
![]()
![]()
moet je nadenken voordat je wa zegtquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
klaarover de poep nu.. straks sta ik bekend als knetter. de poepetende spamslet![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2011 05:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
moet je nadenken voordat je wa zegt. maar ik matst jou. dit blijft tusse ons
onz!quote:Op woensdag 16 februari 2011 05:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
tussen ons of tussen onz?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 05:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is iedereen nóg of nét wakker?
tusse ons die nu mee aan t lurken warenquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
tussen ons of tussen onz?
Nog netquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is iedereen nóg of nét wakker?
ik ga hier denk ik spijt van krijgenquote:
nooit zelf het opzetje gevenquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga hier denk ik spijt van krijgen![]()
![]()
![]()
ach je bent knetter of je bent het nietquote:
laatste weekend dag voor mijquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:55 schreef Lindgren. het volgende:
Oh oh oh. Moeten jullie niet aan het werk/naar school?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 05:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
laatste weekend dag voor mij
neej joh, alle grappe over pies en poep zijn allang uitgemelkt, je moet wel kneus zijn om daar nog grapjes over te maken toch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 05:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga hier denk ik spijt van krijgen![]()
![]()
![]()
niet die smiley naar mij jhaquote:
ik moet helemaal niks jah!quote:Op woensdag 16 februari 2011 05:55 schreef Lindgren. het volgende:
Oh oh oh. Moeten jullie niet aan het werk/naar school?
slaap lekker lieffie, en remember het is onzquote:Op woensdag 16 februari 2011 05:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga slapen lieve schatjes.. geniet van de woensdagmorgen.. die zal ik niet meemaken![]()
![]()
Ik zit nog connected naar de testserver merk ik nuquote:
KUUKELLLLLLLLLLLLLLLLLquote:
Nopequote:Op woensdag 16 februari 2011 07:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
KUUKELLLLLLLLLLLLLLLLL
Luister je ook?
Ik zou het niet doen!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:51 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Nope![]()
Misschien moet ik dat maar ff doen.
DUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DUUUUUUUUUUUUUUUUU
Du bist allessssssss
Doei doei chick, fijne dag vandaagquote:
Hoin!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hoin!Tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht er ooit zoiets belachelijks als ONZ-TV komen dan zijn er al naam- en titelbalkjes zegmaarquote:
LOL!!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mocht er ooit zoiets belachelijks als ONZ-TV komen dan zijn er al naam- en titelbalkjes zegmaar
Oh, dan kan deze weer weg, koelkast wil niet op tv.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mocht er ooit zoiets belachelijks als ONZ-TV komen dan zijn er al naam- en titelbalkjes zegmaar
Ichweiss, blijft een radiohoofd. Voor mij idem trouwens, vond 't alleen leuk om die dingen in elkaar te zetten. Soon verderkutten met after effects ICM wereldbolletjes. Wereldbolletjes zijn immers de bom!quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:42 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Oh, dan kan deze weer weg, koelkast wil niet op tv.
Niks radiohoofd, die zijn altijd lelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ichweiss, blijft een radiohoofd. Voor mij idem trouwens, vond 't alleen leuk om die dingen in elkaar te zetten. Soon verderkutten met after effects ICM wereldbolletjes. Wereldbolletjes zijn immers de bom!
Niemand. DIt is trolololololo's nachtautomaatquote:
Hm.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niemand. DIt is trolololololo's nachtautomaat
Wat is er mis met Do?quote:
Ze is neukbaar zolang ze dr bek houdtquote:
En een zak over dr hoofd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze is neukbaar zolang ze dr bek houdt
Ben heel erg benieuwd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Weetje wat me wel lekker lijkt
Neu,... die ging gewoon laat naar bed waardoor ik wakker werd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Snurkte die koelkast weer?
Hier nog 1.quote:
JEetje wat vervelend, ik moet nu naar school byequote:Op woensdag 16 februari 2011 08:53 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Neu,... die ging gewoon laat naar bed waardoor ik wakker werd.
Waar had je pijn dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier nog 1.
En ik lag echt vroeg op mn bank![]()
Verdomme tot 1 uur wakker gelegen omdat ik pijn had
Succes veel plezier enz.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
JEetje wat vervelend, ik moet nu naar school bye
Boobsquote:
Ach die klotedingen, ja daar kan je behoorlijk last van hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boobs![]()
Die tijd van de maand komt eraan.
Ik word liever gewoon verrast moet ik eerlijk zeggen
Ja echt he!quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:56 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ach die klotedingen, ja daar kan je behoorlijk last van hebben
Aahhquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt he!
Hoe ik ook ging liggen het deed pijn
Groot gelijk jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:00 schreef Popje-popje het volgende:
`ik zet 'm uit, ben er klaar mee.
De o hangt lager.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:02 schreef -Datdus- het volgende:
Zo, snel even een paar patenten aangevraagd rofl..
[ afbeelding ]
Nieuwe publiekeomroep beginnen? 50.000 halen we makkelijk op fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
De o hangt lager.Het was een grapje hoor. Die o hoort trouwens lager zo is het font.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ahja. Vergeet niet: onz-radio is ook ooit als grapje begonnenquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het was een grapje hoor. Die o hoort trouwens lager zo is het font.
Kusje op je humeurquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:10 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Anders zakt mn humeur nog dieper.
Werk ze babequote:
Grapjequote:Op woensdag 16 februari 2011 09:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het was een grapje hoor. Die o hoort trouwens lager zo is het font.
Al dat roze doet me denken aan Geenstijlquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
GrapjeDus geen
[ afbeelding ]
(ja faallijn aan de onderkant)
Wie bedacht die naam?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
GrapjeDus geen
[ afbeelding ]
(ja faallijn aan de onderkant)
Zei hebben niet het alleenrecht op een iets te blije kleur hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Al dat roze doet me denken aan Geenstijl
Ik zeg ook niet dat we geen roze mogen omdat zij het hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:15 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zei hebben niet het alleenrecht op een iets te blije kleur hoor.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oranje? Nee, ik heb geen zin om die hele gitaar weer oranje te gaan zitten maken...bb faal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oranje? Nee, ik heb geen zin om die hele gitaar weer oranje te gaan zitten maken...WATWATWATWAT AWESOMESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |