quote:
jij moet duidelijk nog inburgeren op fokquote:
het was geen plaatjequote:
blijkbaar..quote:Op woensdag 16 februari 2011 04:52 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
jij moet duidelijk nog inburgeren op fok
is ver voor jou tijd, toen zat je nog nie op Fok!, denk zelfs nog voor mijn tijd dat ik op Fok! zat..quote:
quote:
quote:
ow dan is het cool 14.gifquote:
haha noobquote:Op woensdag 16 februari 2011 04:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben ook nog een newbie
ja maar maar maar ik ben ook nog maar 1,5 maandquote:
jij spoort echt niet hequote:Op woensdag 16 februari 2011 04:55 schreef _Fanta het volgende:
jah moet wel bij de les blijven, foei stoute Fanta!
is darcli er?quote:Op woensdag 16 februari 2011 04:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
bh.. er is een lekkerding op msn
wist je toch alquote:Op woensdag 16 februari 2011 04:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij spoort echt niet he
quote:
zoals ieder anderquote:
via tel misschienquote:
Hoezoquote:
oooooooquote:
zeker, juist het forumquote:Op woensdag 16 februari 2011 04:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
posten jullie dan ook wel gewoon in het forum?
quote:
schiet tenminste op dan hequote:Op woensdag 16 februari 2011 04:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
leuk zo een vraag over 3 posts verspreiden
ik dacht.. miss dat jullie het dan druk hebben met radio maken en tiny chat enzoquote:
wil je topic weer snel volhebbe ofzo?quote:Op woensdag 16 februari 2011 04:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
leuk zo een vraag over 3 posts verspreiden
had wel je onverdeelde aandachtquote:
ik wilde sexmsnenquote:
moet mijn oorkonde waarmaken hequote:Op woensdag 16 februari 2011 04:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wil je topic weer snel volhebbe ofzo?
ik beloof dat ik het forum goed blijf volgen... mocht dat niet meer gaan is het de vermoeidheidquote:Op woensdag 16 februari 2011 04:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik dacht.. miss dat jullie het dan druk hebben met radio maken en tiny chat enzo
mocht dat niet meer gaan.. dan mietjequote:Op woensdag 16 februari 2011 04:59 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
ik beloof dat ik het forum goed blijf volgen... mocht dat niet meer gaan is het de vermoeidheid
Zie ik toch weer mn naamquote:Op woensdag 16 februari 2011 04:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
had wel je onverdeelde aandacht
darcli
je bent altijd zo geil in topic? waarom? je hebt toch gewoon een vriend?. of ben beetje oversekst zeg maar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |