Ik zou gek worden. Maar ik raak snel overprikkeld, serieus.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Bij metallic zilver zou ik donkerblauw doen, maar wie ben ik.
Bestek en pannen heb ik geloof ik ook nog wel voor jequote:Op woensdag 16 februari 2011 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee wat ik hier mee mag nemen allemaal. Geloof dat ik wel bekers en borden heb.
Bestek en pannen heb ik nog niet.
Bluh ik weet inmiddels dus echt niet wat ik wel of niet heb
Er zit nu een cd (van hubbie) van Koos Alberts inquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu nog gangstah rap door de speakers en je bent er klaar voor
They see me rollin, they hatin.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Er zit nu een cd (van hubbie) van Koos Alberts in
Toen ik 5 was, was ik verliefd op Koos. Tot ik ontdekte dat hij in een rolstoel zat. Dat leek me veel te gecompliceerd in een relatie, dus toen was de liefde over.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:20 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
They see me rollin, they hatin.
We houden wel contactquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bestek en pannen heb ik geloof ik ook nog wel voor je
Oe dat is wel heel gangstah!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Paars kan ook wel heel gaaf zijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Bij metallic zilver zou ik donkerblauw doen, maar wie ben ik.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Toen ik 5 was, was ik verliefd op Koos. Tot ik ontdekte dat hij in een rolstoel zat. Dat leek me veel te gecompliceerd in een relatie, dus toen was de liefde over.
Ja maar dat heb ik al in de woonkamerquote:
Lekker metalig he?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:32 schreef Delan het volgende:
![]()
bleh, wat is roosvicee ferro smerig zeg!
Unive. Prettige afhandeling ook mocht er iets gebeuren en je het nodig hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:30 schreef L-E het volgende:
Ik moet een goedkope reisverzekering hebben. Zie door de bomen het bos niet meer.
Weet ik, daarom zeg ik dat het ook heel gaaf kan zijnquote:
Nee want dan wil je er voor betaald worden en bellen ze niet meerquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:41 schreef Wicked-Game het volgende:
Hmm waarom bellen mensen mij als ze weer eens in de put zitten, emotioneel zijn, en hun ei kwijt willen en dan nota bene als ik aan het werk ben. Volgens mij had ik gewoon psycholoog moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |