En het geheim dat iemand in de jungle is opgegroeid en is grootgebracht door apen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:25 schreef Ceetje.. het volgende:
wel belachelijk veel bananen, waren in de aanbieding zeker, of zou het een clou zijn
Zou iemand in de Bananenbar werken op de Wallen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:25 schreef Ceetje.. het volgende:
wel belachelijk veel bananen, waren in de aanbieding zeker, of zou het een clou zijn
Shit je hebt mij doorquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zou iemand in de Bananenbar werken op de Wallen?
dat moet dan guido zijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zou iemand in de Bananenbar werken op de Wallen?
Ik ga het iig niet afwachten. Pitten ftwquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:26 schreef Slakkenspoor het volgende:
Ik hoop niet dat dit net zo lang duurt als t miami verhaal van gister....
Jep...quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:25 schreef Stranger het volgende:
Hoorde ik het woord 'bingospel' gedropt worden door Servio?
Wat is hij dom bezig dan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:27 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Jep...
en Servio gaf vanmiddag ook toe dat hij zich wel eens als vrouw verkleedde. Ook niet handig ivm het bingo-koningin geheim.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:28 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Sharon vind de wildwaterachtbaan zo leuk
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:28 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Sharon vind de wildwaterachtbaan zo leuk
Die denkt; pakken wat je pakken kan. Het kan zomaar weer afgelopen zijn en dan moet 'ie weer onder de brug.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Die Karim zit alweer te eten... Die doet bijna niet anders, of ik treft het steeds
Daar zit ik ook al op te wachten (gek ik zit net 2 minuten te kijken en zit er alweer helemaal in!)quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:32 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel een gesprek dat zomaar ineens richting Tsunami kan draaien.... althans dat gevoel heb ik er bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |