Puik plan, ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Dat is goedmoet ik wel m'n agenda er even bij pakken.
Maar dat doen we wel over de PM. Anders staat er opeens een horde fok!kers op plaats van ontmoeting
Oeh, dat klinkt wel heel spannend, hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:38 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Zullen we onze eerste x met elkaar delen dan? :$
Allesbehalve.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:38 schreef Stokstaart het volgende:
Kijk GLC is dus een kk kloon van Socios. 2 dikkerdjes die daten hihi
Wel degelijk hoor. Schorem.quote:
Een foto hoe 2 dikkertjes een donut van de AH to go delen lijkt me ook wel tof anders.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik verwacht volgende week weer een faaltopic zoals deze
Volgens ca 40 mensen op dit forum wel. Volgens hemzelf natuurlijk niet....quote:
Samenzwering in combinatie met pure laster.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:40 schreef Stokstaart het volgende:
Volgens ca 40 mensen op dit forum wel. Volgens hemzelf natuurlijk niet....
Vies ventje.... bah...
Dat is dit topic ook dus kk-bek dicht jij.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Samenzwering in combinatie met pure laster.
Absurde aantijging.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:42 schreef Stokstaart het volgende:
Dat is dit topic ook dus kk-bek dicht jij.
Nee. Aangetoond correct.quote:
Absoluut wel.quote:
Wordt verworpen. Bovendien is vanaf nu iedere aantijging cq. negatieve opmerking die jij maakt bij voorbaat nietig. Ik hoef daar dus niet meer op te reageren daar betreffend zinsdeel nooit heeft bestaan.quote:
Eigen rechter spelenquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Wordt verworpen. Bovendien is vanaf nu iedere aantijging cq. negatieve opmerking die jij maakt bij voorbaat nietig. Ik hoef daar dus niet meer op te reageren daar betreffend zinsdeel dus nooit heeft bestaan.
Waar maak je je druk om man?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Wordt verworpen. Bovendien is vanaf nu iedere aantijging cq. negatieve opmerking die jij maakt bij voorbaat nietig. Ik hoef daar dus niet meer op te reageren daar betreffend zinsdeel nooit heeft bestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |