Wie heeft dat fabeltje verzonnen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:24 schreef chroestjov het volgende:
Knetterkrankjorum en Socios passen denk wel goed bij elkaar.
Doe even normaal. Natuurlijk is zij dat niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:26 schreef Stokstaart het volgende:
ben jij gewoon een eersteklas teringsnol.
Fijn om te lezen! Meteen een datumpje + plaats afspreken dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Hey liefje.
[..]
Ik las het, jammer...
[..]
Die tweede kans krijg je heus wel. En ik sta momenteel helemaal niet `open´ voor andere FOK!sters, helemaal niet voor Knetterkrankjorum...
[..]
Excuses aanvaard.Dat vond ik ook!
[..]
Kusje, M.
Niks gekregen zeker?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:27 schreef fairytalessuck het volgende:
Het was gisteren Valentijnsdag, sukkels.
Die liefdesbrieven komen wat te laat.
En dat concludeer jij uit wat?quote:
Jouw nogal stekende post van daarnet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:29 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
En dat concludeer jij uit wat?
Mooi zo. Prima, hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Fijn om te lezen! Meteen een datumpje + plaats afspreken dan?
Verkeerde conclusie dan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:30 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Jouw nogal stekende post van daarnet.
Net alsof ze gaan neukenquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:30 schreef Inverted_World het volgende:
Verschil van van 9 jaar tussen leeftijden? Socios, toch..
Wat is een aambei?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:30 schreef Manu. het volgende:
We vinden dit mooi, maar in de werkelijkheid zijn het twee trollen met aambeien over hun hele lichaam en 'veel om van te houden'
tvp voor dezequote:Op woensdag 16 februari 2011 00:32 schreef Stokstaart het volgende:
Tot ze hem bijpraat over haar terminale soa.
Die krijg je als je je insmeert met cremetjes van 50 euro...quote:
Soa's terwijl ik helemaal niet aan seks doequote:Op woensdag 16 februari 2011 00:32 schreef Stokstaart het volgende:
Tot ze hem bijpraat over haar terminale soa.
Als ik niks had gekregen, had ik het je zo verteld hoor.quote:
Aids meegekregen van je oudersquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:33 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Soa's terwijl ik helemaal niet aan seks doe
Hou er dan over op.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:33 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Als ik niks had gekregen, had ik het je zo verteld hoor.
put out or get outquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:33 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Jij begint erover?quote:
Nee hoor, van dure cremepjes krijg je een perzikhuidjequote:Op woensdag 16 februari 2011 00:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die krijg je als je je insmeert met cremetjes van 50 euro...
En terecht. Socios moet begrijpen dat je daar te jong voor bent.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:33 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hij neukt toch alleen maar treinen dus who cares.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:33 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Kan ik sowieso wel hoor, ik lig hier niet wakker van. Maar wat jij wilt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:34 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En nu stop ik ermee, zou je ook moeten doen, kunnen we allebei weer verder.
Waarom niet gewoon nuquote:
Pertinent niet waar.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:35 schreef Stokstaart het volgende:
Hij neukt toch alleen maar treinen dus who cares.
Nee je neukt gewoon helemaal nietquote:
Hoe doe je dat? Leg eens uit?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij neukt toch alleen maar treinen dus who cares.
Dat is goedquote:
Net als Goodluck_Charm dus.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Nee je neukt gewoon helemaal niet
Spelbreeksterquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat is goedmoet ik wel m'n agenda er even bij pakken.
Maar dat doen we wel over de PM. Anders staat er opeens een horde fok!kers op plaats van ontmoeting
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |