Wie heeft dat fabeltje verzonnen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:24 schreef chroestjov het volgende:
Knetterkrankjorum en Socios passen denk wel goed bij elkaar.
Doe even normaal. Natuurlijk is zij dat niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:26 schreef Stokstaart het volgende:
ben jij gewoon een eersteklas teringsnol.
Fijn om te lezen! Meteen een datumpje + plaats afspreken dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Hey liefje.
[..]
Ik las het, jammer...
[..]
Die tweede kans krijg je heus wel. En ik sta momenteel helemaal niet `open´ voor andere FOK!sters, helemaal niet voor Knetterkrankjorum...
[..]
Excuses aanvaard.Dat vond ik ook!
[..]
Kusje, M.
Niks gekregen zeker?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:27 schreef fairytalessuck het volgende:
Het was gisteren Valentijnsdag, sukkels.
Die liefdesbrieven komen wat te laat.
En dat concludeer jij uit wat?quote:
Jouw nogal stekende post van daarnet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:29 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
En dat concludeer jij uit wat?
Mooi zo. Prima, hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Fijn om te lezen! Meteen een datumpje + plaats afspreken dan?
Verkeerde conclusie dan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:30 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Jouw nogal stekende post van daarnet.
Net alsof ze gaan neukenquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:30 schreef Inverted_World het volgende:
Verschil van van 9 jaar tussen leeftijden? Socios, toch..
Wat is een aambei?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:30 schreef Manu. het volgende:
We vinden dit mooi, maar in de werkelijkheid zijn het twee trollen met aambeien over hun hele lichaam en 'veel om van te houden'
tvp voor dezequote:Op woensdag 16 februari 2011 00:32 schreef Stokstaart het volgende:
Tot ze hem bijpraat over haar terminale soa.
Die krijg je als je je insmeert met cremetjes van 50 euro...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |