Ik hoop hetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb ik ervan geleerd? Oh?.
Nu echt slapen.
^^quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:57 schreef loveli het volgende:
Topic gemist, foto van prob gemist en niemand heeft me ge-PMd.
Weet ik maar je komt er zo weinig aan toe als je brak in bed ligt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
En nu ik dit wonderschone nieuwe topic geopend heb ga ik slapies doen!
Oh en Tamashii:
ziek --> vitamientjes nodig --> goed eten!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb vannacht trouwens over boer gijsbert gedroomd.
he liked mequote:
Jammer. Niet zo spannendquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
he liked mewas op een feestje en we keken de hele tijd een beetje naar elkaar
ik hoop dat die gesoept isquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo kennen we er nog wel een!
[ afbeelding ]
huuuquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Enfin, alle zielige, al dan niet echt geverfde huisdieren ten spijt, ik ga evy 14 doen.
Het eerste liedje is deze topplaat:
*jaloers*quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:54 schreef MarMar het volgende:
Ik ga trouwens keurig stabiel met een pond per weekstady as she goes!
goedquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
En weer terug. Twee Evy's trek ik echt niet meer nu de hardloopstukjes langer worden en tegelijk de pauzes korter.
Les van 30 minuten, 5,3 km. Wel hard gelopen dus!
Zeer netjes ja! Ik doe 5 km in 33 en een halve minuutquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
En weer terug. Twee Evy's trek ik echt niet meer nu de hardloopstukjes langer worden en tegelijk de pauzes korter.
Les van 30 minuten, 5,3 km. Wel hard gelopen dus!
Maar jij had toch veel stoplichten e.d.?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeer netjes ja! Ik doe 5 km in 33 en een halve minuutEn dan zitten er nog niet eens wandelpauzes bij. Maar ja goed, hardlopen zonder wandelpauzes is ook wel weer wat anders dan hardlopen mét. Ik loop mét pauzes ook minstens een halve km per uur sneller.
Nee, ik kom 2 keer een stoplicht tegen en dat negeer ik of ik loop een klein stukje om. No way dat ik ga stoppenquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Maar jij had toch veel stoplichten e.d.?
Ik heb een rondje waarbij ik maar 2 stoplichten hebDan kan je natuurlijk veel lekkerder doorlopen.
Huh? Zelf een widget maken? Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:00 schreef Syrena het volgende:
Feli Vik! En ik heb Billy in badpak gemist![]()
Mijn bril kostte 750 euroMontuur 400 en 350 voor de glazen. Auw.
Weet iemand hoe ik een widget maak? Wil er wat maken om in Netvibes te gebruiken.
Ga zo maar even verder googlen.
Ga eens oude topics teruglezen hoe snel jij ging en hoe jaloers anderen waren. Het trucje van afvallen ken je wel, daar moet je je niet te veel zorgen om maken. Vasthouden gaat het om.quote:
Ik wilde tussen de koffie door het liefst ook dingen gaan eten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:19 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ga je minderen loveli? Hier is de koffie zo ranzig dat ik er geen enkele moeite mee heb
Ik dacht dat je voor gps wel internet nodig had, maar ik heb het nog nooit uiteprobeerd zonder eigenlijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:23 schreef Viking84 het volgende:
Even een vraagje: als je geen internet hebt op je foon werken de kaarten wel gewoon toch? (aangezien die via GPS gaan)
Nee, want ik heb ook hardgelopen met m'n foonquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik dacht dat je voor gps wel internet nodig had, maar ik heb het nog nooit uiteprobeerd zonder eigenlijk.
Goed plan. Wat ga je eten?quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik wilde tussen de koffie door het liefst ook dingen gaan eten.
Je betaalt (veel) meer per MB als je nu gaat internetten met de foon. That's it.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog geen internabbo. Ik heb net even gegoogled en het schijnt niet te kunnen, want voor het ophalen van de kaarten heeft je foon internet nodig.
Ja en dus ga ik dat niet doenquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Je betaalt (veel) meer per MB als je nu gaat internetten met de foon. That's it.
wat moet je doen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:51 schreef Perruche het volgende:
Omg. programmeren is echt zo niet mijn ding
Is wel V1z0Rs ding. En dat van Progje.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:51 schreef Perruche het volgende:
Omg. programmeren is echt zo niet mijn ding
Ja daar was ik. Maar ik snap er geen hol vanquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
http://www.widgetbox.com/make/
zoiets?
We gaan op 't werk met Netvibes werken om informatie aan te bieden. Op maat. En nu leek het mij wel zo cool als we dan een widget hebben met onze catalogus erin. Je kunt 'm wel als website erin zetten, maar dat is niet zo mooi. En voor mijn persoonlijke netvibes wilde ik mijn lokale bieb erin. Maar het is een stuk moeilijker dan ik dachtquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Huh? Zelf een widget maken? Hoe bedoel je?
Als je een van bovenstaande moet hebben, lukt het wel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:53 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja daar was ik. Maar ik snap er geen hol vanIk heb het for now even opgegeven
Ik moet iemand hebben die het me stap voor stap uitlegt, ook wat ik aan codes moet invoeren.
oeh, je D...quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:14 schreef conleche het volgende:
Gisteren
O: 1x geroosterd brood met gesmolten 30+ kaas en ham, glaasje verse jus
S: stepshape/interval
L: meergranen pistoletje met weet nog niet ham, philadelphia, tonijnsalade,komkommer
T: glas coolbest light
T: wodka, light chips wasabi bollenmix
D: witlof ham/kaas en pureechampignons, snijbontjes, ham, puree, geraspte kaas
T: 60 gram B&J
T: 2 wasa crackers met philadelphia
Planning vandaag:
O: 2x geroosterde kapjes met gesmolten kaas en ham
L: meergranen pistoletje met een gekookt eitje en wat ham
T: coolbest light
D: ribeye, frietjes, salade
Ze heeft teveel bier ingeslagen en weet gewoon hoe gek jij daarop bent!quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
hm, collega nodigt ook mij uit bij haar thuis: ze gaat samenwonen officieel met d'r nieuwe partner en ze nodigt de hele klantenservice uit voor een avondje 'housewarming' zeg maar...
ken alleen die hele partner niet én weet niet of ze 't alleen uit beleefdheid doet of dat ze echt denkt 'gezellig!'dus weet ik niet of ik op het eerste moet anticiperen door te zeggen 'nee, bedankt' of dat ik moet zeggen 'gezellig!'
Eh, logisch dat je die partner niet kent, toch? Je komt voor haar en ze nodigt de hele afdeling uit, niet alleen jou, dus ik vind het niet raar ofzo. Tenzij je niks van je collega's moet hebben en het dus niet leuk vindt, dan kan je wel zeggen dat je niet kunt?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
hm, collega nodigt ook mij uit bij haar thuis: ze gaat samenwonen officieel met d'r nieuwe partner en ze nodigt de hele klantenservice uit voor een avondje 'housewarming' zeg maar...
ken alleen die hele partner niet én weet niet of ze 't alleen uit beleefdheid doet of dat ze echt denkt 'gezellig!'dus weet ik niet of ik op het eerste moet anticiperen door te zeggen 'nee, bedankt' of dat ik moet zeggen 'gezellig!'
Als jij haar gezellig vindt en er wel zin in hebt --> "Gezellig!"quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
Je kent haar en het zou ook raar zijn als ze de hele afdeling uit zou nodigen en een paar mensen niet...quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
Als ik jou was zou ik 2 keer nadenken voor ik me met die collega van loveli vergeleek.quote:
Dattem en het is een extra housewarmingscadeautje.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:21 schreef Probability het volgende:
Je kent haar en het zou ook raar zijn als ze de hele afdeling uit zou nodigen en een paar mensen niet...
oh, ik had 't juist heel normaal gevonden als ze mij, als tijdelijke, niet had uitgenodigdquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:21 schreef Probability het volgende:
[..]
Je kent haar en het zou ook raar zijn als ze de hele afdeling uit zou nodigen en een paar mensen niet...
Nee dat had ik raar gevonden denk ik! Alle vasten wel en jou niet? Alsof jij daar alleen uit je neus komt etenquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, ik had 't juist heel normaal gevonden als ze mij, als tijdelijke, niet had uitgenodigd
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik 2 keer nadenken voor ik me met die collega van loveli vergeleek.
nou ja, ik ga ook niet mee op dingen als kraamvisite enzoquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee dat had ik raar gevonden denk ik! Alle vasten wel en jou niet? Alsof jij daar alleen uit je neus komt eten
ja, maar wist dat ik geen garantie had. En dat het verborgen gebreken waren zegt de dealer niets mee te maken te hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:50 schreef conleche het volgende:
Ik zou me behoorlijk genaaid voelen als ik jou was, als in de eerste maanden na aankoop al die euvels zouden blijken.
Bij een dealer gekocht? Dat zuigt dubbel. Heeft 'ie niet aangeboden de reparatie (deels) voor zijn rekening te nemen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar wist dat ik geen garantie had. En dat het verborgen gebreken waren zegt de dealer niets mee te maken te hebbenzit nog wel te denken of ik er een bezoekje aan het juridisch loket aan waag...
oh bij, VBA is ook wel heel erg om te doen .. walgelijke syntax ook...quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:54 schreef Perruche het volgende:
In VBA beginners les macro's enzo![]()
En nee ik vind deniet onaardig behalve als ie onaardig gebruikt wordt
nope.. was een inruilmotor, dus niet bij bmw dealer gehaald... en ik zat er nog aan te denken hem na te laten kijken bij een BMW-dealer, maar het léék allemaal goed, net als bij de GS van Mr.Mo, die er ook naar heeft gekeken en ook dacht dat het goed zat...quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij een dealer gekocht? Dat zuigt dubbel. Heeft 'ie niet aangeboden de reparatie (deels) voor zijn rekening te nemen?
Wat een luxe, als je voor die dingen wordt betaaldquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:55 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo maar eens booscahppen doen en koffie drinken in het winkelcentrum. Heerlijk, een dagje relaxed thuis werken...
Niet dat je er nu iets aan hebt... Kennis van me heeft toen 'ie z'n motor kocht voor 200 euro iemand meegenomen die een aankoopkeuring deed (incl. endoscoop waarmee de cilinders van binnen zijn bekeken). Mocht je ooit besluiten dat je zo iemand nodig hebt, dan kan ik z'n contactgegevens doorspelen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nope.. was een inruilmotor, dus niet bij bmw dealer gehaald... en ik zat er nog aan te denken hem na te laten kijken bij een BMW-dealer, maar het léék allemaal goed, net als bij de GS van Mr.Mo, die er ook naar heeft gekeken en ook dacht dat het goed zat...
*keeps in mind*quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet dat je er nu iets aan hebt... Kennis van me heeft toen 'ie z'n motor kocht voor 200 euro iemand meegenomen die een aankoopkeuring deed (incl. endoscoop waarmee de cilinders van binnen zijn bekeken). Mocht je ooit besluiten dat je zo iemand nodig hebt, dan kan ik z'n contactgegevens doorspelen.
Kan je wel vertellen welke pech ik met mijn motor heb gehad als je daar vrolijk van wordtquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*keeps in mind*
ik baal wel ontzettend nu, máár kan er voorlopig niets meer aan doen en moet m'n verlies maar nemen... dure wijze les in ieder geval, maar wel jammer, want heb eigenlijk nooit (en dit is al m'n 5e motor!) pech gehad.. en René ook niet...
nou ja, vrolijk niet, maar saamhorigheid doet soms ook wat nuttigsquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Kan je wel vertellen welke pech ik met mijn motor heb gehad als je daar vrolijk van wordt
Ivm herkenbaarheid in een PM.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, vrolijk niet, maar saamhorigheid doet soms ook wat nuttigs![]()
Wat is er dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:28 schreef MarMar het volgende:
brakjes, slecht geslapen, koppijn van mn wazige oog en beetje stressy van het bericht van de dok.MEH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
^^quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:00 schreef Perruche het volgende:
Merel hoe is het nou met McCollega?
Wat een lunch trouwens, kan me voorstellen dat je vol zit
quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:09 schreef Ewelina het volgende:
oeh spannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
heerlijk he! Al werk ik wel heel hard tussendoor hoor!quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat een luxe, als je voor die dingen wordt betaald.
Hahaha!quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:16 schreef V1z0R het volgende:
Coco, als iemand je voorbij raast met 9km/u en haar handen vol gadgets weet je dat het Vik was!
Even in een spoiler zodat de nieuwsgierige lurkers wat meer hun best moeten doenquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:00 schreef Perruche het volgende:
Merel hoe is het nou met McCollega?
Wat een lunch trouwens, kan me voorstellen dat je vol zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ewelina wat leuk! Vertel
[ Bericht 4% gewijzigd door Merel op 16-02-2011 13:49:38 ]"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
LOL! V1z0R, ik stelde me het al helemaal voor toen jij het zei. En onze queen of tha google skillz maakte het afquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hahaha!
Kan ze misschien wel deze jas kopen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hahaha!
Kan ze misschien wel deze jas kopen:
[ afbeelding ]
weet ik niet psies, ik zocht een ander liedje van pan pot via die tante en toen stuitte ik op deze.quote:
Dat beginstuk... WTFquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:00 schreef conleche het volgende:
Voor de hardlopers onder ons, via de tante van K_I_M_ deze podcast te verkrijgen: héérlijk!!
mobilee podcast 008: pan-pot - day and night
Oh en het is zooooo lente!
PMquote:
PMquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat is er mis met het beginstuk?![]()
Ewelina, PM, pretty please?
dan doe je niets aanquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:17 schreef loveli het volgende:
Crap. Ik ga zeer platonisch uit eten met een zeer platonische collega en ik kan niets platonisch vinden om aan te trekken.
Je lokt ze uit met je post over een PMquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:54 schreef Ewelina het volgende:
Rustig aan, het is gewoon een afspraak!
Coltruiquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:17 schreef loveli het volgende:
Crap. Ik ga zeer platonisch uit eten met een zeer platonische collega en ik kan niets platonisch vinden om aan te trekken.
Fijn dat je het weerbeeld steeds even schetst, vertel ik altijd door aan mijn vriend, die vind het zo leuk dat ik iemand ' ken' daar waar hij gaat schaatsen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:08 schreef Jagärtrut het volgende:
brr, het is hier koud! Boh! In huis dan. Buiten ook, maar het was 'maar' -10 vandaag...Straks als het donker is maar eens wat kaarsjes aan. Ook heerlijk, het is nog niet donker, over een uur wordt het pas donker, terwijl het anderhalve maand geleden al bijna een uur donker was nu!
Is toch al best snel?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:17 schreef Viking84 het volgende:
Woensdag gesprek trouwens. Had het liever eerder gehad maar goed, genoeg voorbereidingstijd en ik kan andere solli's ook afwachten en verder solliciteren natuurlijk
wanneer gaat hij weg? Hier kijk ik altijd naar het weerbericht. DAar waar staat skriv ortsnam här moet je dus de plaatsnaam invullen, maar ik neem aan dat dat duidelijk is. Zij zijn altijd heel precies, en meestal klopt hun voorspelling ook vrij goed!quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Fijn dat je het weerbeeld steeds even schetst, vertel ik altijd door aan mijn vriend, die vind het zo leuk dat ik iemand ' ken' daar waar hij gaat schaatsen.
Platonische kleding
wat nootjes, eitjeofzo. Ik vind je lijstje trouwens wel heel erg weinig!quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:30 schreef Swietje het volgende:
O: boterham met kipfilet, halfvolle melk
T: halve liter optimel drink
L: geroosterd broodje met kruiden, zongedroogde tomaatjes en kip
T: bak yoghurt met verse aardbeitjes
D: restje van gister (rijst met kip, indische cocos saus, bamboe, wortel, boontjes, paprika en ui)
T: ?
T: vers geperste sinaasappelsap
Ik wil na het avondeten vaak nog iets eten omdat wij best vroeg eten en ik anders midden in de nacht wakker wordt met honger. Alleen weet ik niet goed wat ik daar dan kan nemen. Yoghurt of fruit heb ik overdag meestal op dus daar ben ik dan wel flauw van. Een boterham is weer te veel/te zwaar op de maag. Ideeën?
Hmm, je hebt wel gelijk dat het weinig is. Dan neem ik wel een gekookt eitje én nootjes.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat nootjes, eitjeofzo. Ik vind je lijstje trouwens wel heel erg weinig!
We duimen voor jequote:Op woensdag 16 februari 2011 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
zo, ik mag weer naar huis![]()
op de motor
Ooooohquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:13 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh, dat klinkt ook heerlijk, die dagen van joulekker nog even ervan genieten dan!
Ik ga met m'n mams een week naar Fuerteventura. Heul niet zo actief als Sigme hoor, gewoon een week zon-boeken-zwembad.
Awwwquote:
Oh ik had al zo'n ideequote:Op woensdag 16 februari 2011 17:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik loop een middagje in een museum rond en ik ben kapot. Had ook niet echt goeie schoenen aan, dat moet gezegd.
Het waren niet eens fuck-me boots, maar laarsjes met een hakje waarmee jullie (lees: jij en Ewelina oaquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leer het nou eens Vik, fuck-me boots zijn voor in bed, niet voor op straat!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik doe volgende keer wel potteuze bergschoenen aan.
Ja. Vormeloze broek, longsleeve waarmee ik heb geverfd en een niet-flatteus spijkerjasje. Hakken? Het is dat ik geen potteuze bergschoenen heb...quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
of een leuke spijkerbroek met een leuk iets erboven op en een paar mooie hakken!
Te vrouwelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:24 schreef V1z0R het volgende:
Wat dacht je van dat ding wat je zelf postte loveli![]()
Als het allemaal echt zo platonisch is beiderzijds, hoef je toch ook niet zoveel moeite te doen er platonisch uit te zien?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja. Vormeloze broek, longsleeve waarmee ik heb geverfd en een niet-flatteus spijkerjasje. Hakken? Het is dat ik geen potteuze bergschoenen heb...
[..]
Te vrouwelijk.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:16 schreef V1z0R het volgende:
Coco, als iemand je voorbij raast met 9km/u en haar handen vol gadgets weet je dat het Vik was!
Platonisch mijnerzijds. Ik ga er niet vanuit dat er bij hem meer achter zit (heeft al meer dan 25 jaar een relatie), maar wil niet te veel afsteken met hoe ik me op werk gedraag en kleed.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Als het allemaal echt zo platonisch is beiderzijds, hoef je toch ook niet zoveel moeite te doen er platonisch uit te zien?
Heb ik nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:39 schreef Probability het volgende:
Zou gewoon iets normaals aan doen..
Hmmm kan er me iets bij voorstellenquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Platonisch mijnerzijds. Ik ga er niet vanuit dat er bij hem meer achter zit (heeft al meer dan 25 jaar een relatie), maar wil niet te veel afsteken met hoe ik me op werk gedraag en kleed.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:56 schreef Probability het volgende:
Ik ging naar de psycholoog omdat ik een bepaald probleem had en nu heb ik dat met hem ook dus nu weet ik het ook niet meer.
Uhhh....quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:56 schreef Probability het volgende:
Ik ging naar de psycholoog omdat ik een bepaald probleem had en nu heb ik dat met hem ook dus nu weet ik het ook niet meer.
Oeh mooi mooi! Dat soort modellen staan mij juist wel, camoufleert mooi mn gek gebouwde heupenquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk nieuw zomerjurkje op topvintage! Spijtig dat dit soort modellen mij écht niet staan. Kan alleen rechte of kokerrokken hebben helaasch.
Hij is er ook in rood en zwart.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:06 schreef MarMar het volgende:
[..]
Oeh mooi mooi! Dat soort modellen staan mij juist wel, camoufleert mooi mn gek gebouwde heupenen dat Stephord Wife wordt wel gecomenseerd door mn tattoos
En ik maar denken dat iedereen zo'n wijde rok kon hebben. Zelfs jijquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk nieuw zomerjurkje op topvintage! Spijtig dat dit soort modellen mij écht niet staan. Kan alleen rechte of kokerrokken hebben helaasch.
Martha Stewart kwadraat. En gedwee.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hij is er ook in rood en zwart.
En ik heb geen idee wat een Stephord Wife is.
Nope. Geen porem. Te fors onderstel ervoor helaasquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:07 schreef loveli het volgende:
[..]
En ik maar denken dat iedereen zo'n wijde rok kon hebben. Zelfs jij
Kokerrok kan je laarzen onder dragenquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Maar zo'n wijde rok kleedt toch veel meer af dan een kokerrok.... ik begrijp er niets van.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kokerrok kan je laarzen onder dragen. En dit model staat me echt voor geen meter. Krijg gigántische heupen erdoor en juist heel smal bovenlijf. Soort überpeer.
Uuhh?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:13 schreef loveli het volgende:
BH goed stuffen, geen laarzen maar benen make-uppen en een elegand hakje eronder. Klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:
Ik plamuur meestal blauwe plekken weg. Dat werkt wel.quote:En geloof me nou maar, het staat me niet. Ik kan er lagen plamuur op smeren (wat overigens niet eens werkt), maar ik heb een te fors onderstel hiervoor. En voor elegante hakjes.
Ja, zoiets! Maar dan zonder snor en sombrero!quote:
Stoppen met spinnenquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je iets weet om te dikke poten weg te werken, dan hoor ik het graag. Amputatie is not an option.
Sindsdien zijn ze juist iets minder vormeloos dikquote:
Bericht aan XM!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, zoiets! Maar dan zonder snor en sombrero!.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bericht aan XM!
[ afbeelding ]
[zieke geest]Je zou de kaasschaaf kunnen proberen[/zieke geest]quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je iets weet om te dikke poten weg te werken, dan hoor ik het graag. Amputatie is not an option.
Neequote:
Eerste keer van het honours programma? Is het interessant?quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:06 schreef MarMar het volgende:
[..]
Oeh mooi mooi! Dat soort modellen staan mij juist wel, camoufleert mooi mn gek gebouwde heupenen dat Stephord Wife wordt wel gecomenseerd door mn tattoos
De kick off.. nog niet, is nog het algemene deel..quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:28 schreef Rituals het volgende:
[..]
Eerste keer van het honours programma? Is het interessant?
Ik heb niet gegoogledquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh hai, XM! Wat een google skills!
Ben benieuwd! Wordt vast leuk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:32 schreef Probability het volgende:
[..]
De kick off.. nog niet, is nog het algemene deel..
Geef het maar toe! Stiekem zijn jij en loveli één en dezelfde persoonquote:
Ik luister!!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:36 schreef Ewelina het volgende:
Zeg Billy, internetten in een honours class kan niet hé...Ze willen daar juist studenten die wel luisteren
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geef het maar toe! Stiekem zijn jij en loveli één en dezelfde persoonCombining the powers of red and black, pokémon-style
![]()
Nom, gado gado is fijnZit wel goed vol nu!
Het wachten is op de eerste met een dirty mind.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Too bad!
Dan maar een ander plaatje!
[ afbeelding ]
En door dit te posten ben je zelf de eerste!quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Het wachten is op de eerste met een dirty mind.
V1z0R?
Woensdagquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:43 schreef _Calimero_ het volgende:
gefeli met je solli Vik! ik hoop dat je de baan krijgt! al moet ik zeggen dat al mijn haren overeind gingen staan bij het leze van de vacature![]()
Heb je al een datum voor het gesprek?
Koekjes!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Dus XMKoekjemonstert van mij
Tof! Veel plezierquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef conleche het volgende:
Ik ben nu in Utrecht, het concert van Ray gaat zo beginnen.We zitten 1e rij! En GB, ik heb 1 van de 3 J's gezien!
Had je voor de pil wel een regelmatige cyclus?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik word ongesteld, de vorige keer was 5 januari, daarvoor 13 nov... zou er nu eindelijk ritme inkomen? Bestaat dat? bijna 2 jaar ontpillen?
Dunno, volgens mij wel maar toen was ik 15quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Had je voor de pil wel een regelmatige cyclus?
Welke pil? Doorbraakbloedingen is meestal een teken dat je eigenhormoonhuishouding zich er nog mee bemoeit, somehow.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:09 schreef uniekhoorn het volgende:
De laatste jaren met de pil kreeg ik ook sowieso al doorbraakbloedingen.
Logica ontgaat me, misschien dat Puff die wel ziet.quote:Dokter geweest, diclovenac (ofzo) gekregen, niks geholpen.
PCOS is de meest voorkomende oorzaak van onregelmatigheid. Ben je daar al op nagekeken? 5 tot 10% van de vrouwen heeft er in meer of mindere mate last van.quote:Toen maar helemaal gestopt met de pil (2 jaar geleden), hielp ook niks. Maar sinds oktober 2010 ben ik soms wel 2 weken bloedvrij en sinds novermber dus al 3 of 4 week als een soort van cyclus
Marvelon was dat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Welke pil? Doorbraakbloedingen is meestal een teken dat je eigenhormoonhuishouding zich er nog mee bemoeit, somehow.
[..]
Logica ontgaat me, misschien dat Puff die wel ziet.
[..]
PCOS is de meest voorkomende oorzaak van onregelmatigheid. Ben je daar al op nagekeken? 5 tot 10% van de vrouwen heeft er in meer of mindere mate last van.
Leuk!!!! Ga je ook naar Lykke?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef conleche het volgende:
Ik ben nu in Utrecht, het concert van Ray gaat zo beginnen.We zitten 1e rij! En GB, ik heb 1 van de 3 J's gezien!
Logica van diclofenac ontgaat mij ook, tis een nsaid.. ontstekingsremmende pijnstiller, of had je erg pijn erbij?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Welke pil? Doorbraakbloedingen is meestal een teken dat je eigenhormoonhuishouding zich er nog mee bemoeit, somehow.
[..]
Logica ontgaat me, misschien dat Puff die wel ziet.
[..]
PCOS is de meest voorkomende oorzaak van onregelmatigheid. Ben je daar al op nagekeken? 5 tot 10% van de vrouwen heeft er in meer of mindere mate last van.
Oh my, die afsluiter...quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:17 schreef Jagärtrut het volgende:
mmmmm...volkorenpannenkoeken...Als afsluiter hadden we een pannenkoek met nutella, chocoladeijs en wat gebakken banaan......![]()
Als echt toetje straks nog wat fruitsalade (vers, natuurlijk). De Duutser is aan het werk, dus ik ga naar de gilmore girls kijken!
Ooooh, wat leuk, veel plezier!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:54 schreef conleche het volgende:
'Wat een aparte salade' dacht ik toen ik 2 plakken ontbijtkoek zag staanquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:30 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijstje
o. 3 cracker kaas
t. pennywafel + mandarijn
l. salade van 2 witlof + sinaasappel + bessen + gorgonzola + honing-mosterd-mayodressing + 2 plakken ontbijtkoek + boterham gestampte muisjes + boterham appelstroop
t. 3 koekjes
d. roergebakken spinazie, ui, knoflook en gorgonzola
t. M&M's
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:34 schreef Rituals het volgende:
[..]
'Wat een aparte salade' dacht ik toen ik 2 plakken ontbijtkoek zag staan.
Ja, klopt! Ik doe altijd een plakje bij mijn draadjesvleesquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:35 schreef Tinkepink het volgende:
Kan volgens mij best lekker zijn in bepaalde salades. Is ook erg lekker in een saus bij stoofvlees
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:32 schreef Jagärtrut het volgende:
ohohoh....oud klasgenoot van me heeft een baan gekregen bij een ministerie. Een junior positie. Nu schrijft hij op z'n facebook: ik heb een post-doc positie gekregen. Hoe stom kun je zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |