Zou voor sommige mensen toch wel goed zijn als ze aan het werk zouden gaanquote:
Wat?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou voor sommige mensen toch wel goed zijn als ze aan het werk zouden gaan![]()
![]()
Yep.quote:
Sowieso. Werken is leuker dan ik dachtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou voor sommige mensen toch wel goed zijn als ze aan het werk zouden gaan![]()
![]()
Ik doel niet op jou CCquote:
En niet vanwege ziekte of andere problemen thuis zitten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doel niet op jou CC
Ik doel op mensen van 25+ die niet studeren en ook niet werken
Ik ben allergisch voor mensen die niet werken en ook niet studerenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
Sowieso. Werken is leuker dan ik dacht
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En niet vanwege ziekte of andere problemen thuis zitten.
Ik heb medelijden met je kinderenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor mensen die niet werken en ook niet studeren
ik dacht wtf maar ik werk welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor mensen die niet werken en ook niet studeren
Hehehehequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je kinderen
Ik doel dus op handophouders die lichamelijk niets mankerenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik dacht wtf maar ik werk wel
Ben ik met je eens!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doel dus op handophouders die lichamelijk niets mankeren
ow okequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doel dus op handophouders die lichamelijk niets mankeren
Want dat ben jij niet?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow okemaar ik dacht dat je doelde op mensen die altijd veel op fok zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |