Nee die blijkt een buitenechtelijk kind van Ron Brandsteder te zijnquote:
Ja maar, ja maar.....ik wil niet logisch! Ik wil complotten! Spanning en intriges! Anders red ik die 13 weken niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een logischere verklaring is dat hij een vriendin heeft en sowieso niet de grootste versierder is (gamer)?
Hahaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:29 schreef Day het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.....ik wil niet logisch! Ik wil complotten! Spanning en intriges! Anders red ik die 13 weken niet.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee die blijkt een buitenechtelijk kind van Ron Brandsteder te zijn
en Sandra Reemerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee die blijkt een buitenechtelijk kind van Ron Brandsteder te zijn
Truequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug. Een beetje spelen dat je een meisje leuk vind is ook voor een homo
geen probleem hoor. En als je jezelf erotisch laat fotograferen stelt zo'n opdracht ook niet
zoveel voor
nou als je de reacties van sommige dames hier hoort hoeft ie niet eens zijn mond open te doen en ze vallen al als ene blok voor hem ,dus het spelletje *versieren* zal hij dan niet zo goed hoeven te kunnen hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een logischere verklaring is dat hij een vriendin heeft en sowieso niet de grootste versierder is (gamer)?
De hele middag en avond hier alquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
Best erg, ik kijk al vanaf 18:30 uur streams
Ik ook maar echt volgen doe ik het niet ben meer met Fok! bezig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
Best erg, ik kijk al vanaf 18:30 uur streams
hij is erg nerveua loopt zenuwachtig heen en wee te banjerenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:28 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Gerard lijkt me gewoon niet zo blij omdat de nominatie hem dwarszit en hij niet weg wil.
Ik wacht op het moment dat ze 35 cm leverworst in een ademstoot naar binnen slurptquote:
Daarom juist. Dan is hij dus niet getraind in het versieren, waardoor dat gedoe met Laura niet soepeltjes verloopt. Ze kunnen moeilijk gaan spelen dat zij hem leuk vindt op basis enkel van zijn looks. Dat gelooft niemand denk ik....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou als je de reacties van sommige dames hier hoort hoeft ie niet eens zijn mond open te doen en ze vallen al als ene blok voor hem ,dus het spelletje *versieren* zal hij dan niet zo goed hoeven te kunnen hoor
laura zei in de kick-off ook dat ze het slechter had kunnen treffen,en ze hem eem leuke gozer vond
dus de *weerstand* komt echt bij hem vandaan
Schiet me ineens tebinnen dat ik jou tijdens de PrietPraatShow langer dan een uurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |