Ik heb nog een stukkie taliban afghaan, waarschijnlijk gesmokkeld door je ex collega'squote:Op donderdag 17 februari 2011 01:02 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik ga alleen voor space-cake, rond dit tijdstip...
Hee Demins!quote:
Die mogen natuurlijk niet ontbrekenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Hee Demins!
Er is nog niets aan, stomme geheimen, teveel mensen, te groot hok, teveel streamlocks
~quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die mogen natuurlijk niet ontbreken
Goedemiddag btw
Dankjewel!quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:47 schreef petraa het volgende:
[..]
~
Heej Bong!!
Goedemiddag ook voor jou!!!
Weet Gaydo's vriendinnetje eigenlijk al van zijn carriere?quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:25 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
Is er niet eens nieuwe gaypr0n van Guido ontdekt vannacht?
Veel plezier, laat ff weten hoe 't was!quote:
Verwacht weinig nieuws, zat er met de kickoff ook haha. Toen leuke sfeer, ben benieuwd of ze vanavond Guido's verleden durven aan te snijden in de liveshow...quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Veel plezier, laat ff weten hoe 't was!
dat hoop ik dan maar!quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Verwacht weinig nieuws, zat er met de kickoff ook haha. Toen leuke sfeer, ben benieuwd of ze vanavond Guido's verleden durven aan te snijden in de liveshow...
Bart Boonstraquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:24 schreef versabommie het volgende:
Wie de neuk is die enorme enge nichterige vage kudtpresentator op TV? of beter ... WAT is dat ?
Mijn god wat een enrome sjappie is dat zeg!quote:
volgens mij heeft ie met idols, popstars of de X - factor meegedaan!quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mijn god wat een enrome sjappie is dat zeg!
popstarsquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:20 schreef petraa het volgende:
[..]
volgens mij heeft ie met idols, popstars of de X - factor meegedaan!
Ga koken!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |