De kaft zit om een boek of schrift, het koren zingt!quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:38 schreef PC eend het volgende:
Ik heb al moeite om de kaft van het koren te scheiden
Hoi demins, tot nu toe is het 3 keer niks. Verwarrend, teveel mensen en flauwe geheimen.quote:
Het zal Donald zijn eendenkont roestenquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat je broertje Donald het maar niet horen
Mislukte taartquote:
Op de molen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:25 schreef demins het volgende:
[..]
De kaft zit om een boek of schrift, het koren zingt!
Ik heb ff research gedaan in de cos.quote:
Streamlock ADHD Cackequote:
Ja, dat is ook goor. Met een hond had nog gekundquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:54 schreef PC eend het volgende:
Er is trouwens ook een meisje dat iets met paarden doet, maar nu is dus uitgekomen dat het geen gewone shows zijn maar dat ze keiharde commerciele dierensex met pony's bedreef
Ja precies!quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat is ook goor. Met een hond had nog gekund
Ze schijnt ook bekend te zijn geworden door haar film sneeuwwitje en de zeven shetlands, de cursus paardrijden met hooikaas en de carnavalskraker bestialiteit kent geen tijd!quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:13 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb niet alles gelezen hoor maar dat meisje met dat zwarte haar en die pony die is weleens te zien op die seksadvertentiereclames op net 5 of veronica oid. (hoogstwaarschijnlijk is dit al bekent maargoed, nog maar een keer dan)
Ik denk dat je dat beter hier kan vragenquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:40 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Haha, goeie.
Over wie heeft Guidson het nu, met dat boek ofzo?
Proost!quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:02 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik ga alleen voor space-cake, rond dit tijdstip...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |