quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:50 schreef b_engeltje het volgende:
niemand een cap van de de guido actie
Uitlegquote:
Nee mevrouwquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Had de stem gezegd dat je mocht gaan plassen?
Ja dat viel me ook al opquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:51 schreef Ceetje.. het volgende:
er is iets met die Gerard, hij is doodnerveus
kwa dat ben ik bijna overtuigd dat hij wel de zwerver isquote:
Maar dan worden ze .png toch?quote:
ze zullen wel wat verzinnenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:52 schreef iBenny het volgende:
Maarehm... laura heeft helemaal geen clues
Nee inderdaad, haar geheim bestaat nog niet eens.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:52 schreef iBenny het volgende:
Je zal maar iets van "let de komende tijd goed op laura" krijgen, iedere verandering is dan bingoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:52 schreef iBenny het volgende:
Stagefright?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:51 schreef Ceetje.. het volgende:
er is iets met die Gerard, hij is doodnerveus
Ik wijzig niets hij opent meteen een venster met daarin de image link en die plak ik hier.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan worden ze .png toch?
Je kunt dat niet wijzigen naar .jpg ofzo he? Ik zat al te zoeken.
Ah ja, dat kan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je zal maar iets van "let de komende tijd goed op laura" krijgen, iedere verandering is dan bingo.
Het is nog niet uitgevoerd maar bestaat al wel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee inderdaad, haar geheim bestaat nog niet eens.
Is ze niet gewend natuurlijk, benen bij elkaar houden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:52 schreef MissJ.24 het volgende:
Sophietje hou je benen eens als een dame bij elkaar meid, je echoput staat open.
Nee, het dringt nu echt tot hem door dat het avontuur wel eens heel snel over zou kunnen zijn, en daar heeft hij de bibbers van.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zou het anabolen-gebrek op beginnen te spelen? (ik zeg maar wat)
Ok, dan doe ik het 't zelfde.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:53 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik wijzig niets hij opent meteen een venster met daarin de image link en die plak ik hier.
Het geheim is dat de romance met Guido nep is...maar er is nog geen romance, althans de bewoners weten er niet van. Ja het geheim bestaat wel, maar is onmogelijk te raden als de missie van de romance nog niet gelukt is deze 2 weken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is nog niet uitgevoerd maar bestaat al wel.
eerlijk gezegd irriteer ik me meer aan dr extensions..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:54 schreef Coos het volgende:
Als je die zeiloortjes van Sofia niet ziet dan gaat het nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |