Ik heb wel een lid voor je, ghegheghequote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:24 schreef BritBrit het volgende:
het lekkerst van het forum?
Geef me nicks??
en dan heb ik het over mannelijke leden!
link?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:24 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Ik heb wel een lid voor je, ghegheghe
Hoe kon ik jou vergeten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:25 schreef dandybleu het volgende:
als je vraagt : wie is er het knapst van fok forum?
dan is er maar een anwoord
en dat ben ik
dat vroeg ik niet dus kssttttquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:25 schreef dandybleu het volgende:
als je vraagt : wie is er het knapst van fok forum?
dan is er maar een anwoord
en dat ben ik
?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:27 schreef BritBrit het volgende:
[..]
jouw ma heeft je niet goed opgevoed
Wacht even, leg even de link uit...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:27 schreef BritBrit het volgende:
[..]
jij behoord dus tot de lelijkerds?
ik wil links?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:27 schreef Garisson72 het volgende:
Socios is het. En Richard_rpf, die ook. En Mylifeisgrey. Die vooral.
zie jij er ook als een Brit uit of doe je maar alsof?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:28 schreef BritBrit het volgende:
[..]
zie jij er ook als een bloempje uit of doe je maar alsof?
ben mooierquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:29 schreef Haque het volgende:
[..]
zie jij er ook als een Brit uit of doe je maar alsof?
foto?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wacht even, leg even de link uit...
Jij hebt geen foto onlinequote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:28 schreef BritBrit het volgende:
[..]
zie jij er ook als een bloempje uit of doe je maar alsof?
shame on youquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat is mijn vriendin, hoezo heb ik geen respect voor haar dan?
maar je reageert er wel opquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jij hebt geen foto online
Held
Maargoed, ik open niet zulke topics als dit.
En anders Fonzquote:
Inderdaad, ik doe nu ook aan zelfkastijding.quote:
Dat gaat over de hoeveelheid centimeters. Skippy is 26 jaar oud.quote:
Oh jaquote:
Aandachtshoer.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:32 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ken TS niet, iemand achtergrondinformatie?
vraag het aan je ma of anders je zussiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Inderdaad, ik doe nu ook aan zelfkastijding.
Nogmaals, foto's van je kut of wegwezen.
iets met een proxy, en snel enzoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:32 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ken TS niet, iemand achtergrondinformatie?
Al gedaan en gekregen, nu vraag ik het jou: foto's van je kut of wegwezen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:33 schreef BritBrit het volgende:
[..]
vraag het aan je ma of anders je zussie
209 maandenquote:
Nee oke, dat is waarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Meer hoef je niet te weten, toch?
Stikjaloers, niet te geloven zeg.quote:
ik wist het welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Stikjaloers, niet te geloven zeg.
Ah, daar moest ik ook gelijk al aan denken ja...quote:
wat is dat?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:36 schreef Gemaskerde het volgende:
Gemaskerde natuurlijk!
Het is je nigger, je weets zelf zemmel.
Nja, ze is er wel goed in want ze krijgt aandacht zat.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah, daar moest ik ook gelijk al aan denken ja...
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:36 schreef Dimens het volgende:
Ik maak sowieso geen kans voor TS, ik ben nog geen 28
~Je zit op fok en valt daarom af.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:37 schreef Isambard het volgende:
Ik ben een goddelijke adonis van 22 jaar, gespierd vanwege het feit dat ik elke dag de sportschool bezoek en beschik over meerdere eigenschappen van zulken trand waarin vrouwen geïnteresseerd zijn.
Neuken?quote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nja, ze is er wel goed in want ze krijgt aandacht zat.
al was je een miljonair!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:37 schreef Isambard het volgende:
Ik ben een goddelijke adonis van 22 jaar, gespierd vanwege het feit dat ik elke dag de sportschool bezoek en beschik over meerdere eigenschappen van zulken trand waarin vrouwen geïnteresseerd zijn.
Okéquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
~Je zit op fok en valt daarom af.
[..]
Neuken?
Daar doen we het voor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat is waarNouja, weer een mens gelukkig gemaakt.
Inderdaad, altijd even aardig tegen onze medemensquote:
Sterker nog, ik had een soortgelijk bedrag op mijn bankrekening gereserveerd voor die ene speciale vrouw doe jij had kunnen zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:37 schreef BritBrit het volgende:
[..]
al was je een miljonair!
je leeftijd doet het hem niet
je leert het al bloempje.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Inderdaad, altijd even aardig tegen onze medemens
zekerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:40 schreef Dimens het volgende:
Ik heb een mooi innerlijk, telt dat ook?
Is tinypic.com al bezig met het uploaden van foto's van je kut?quote:
Foto's posten, vrouwmensquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:41 schreef BritBrit het volgende:
[..]
niet zo over je moeder praten, is niet netjes
Kijk eens wat je ma aan het doen is danquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Is tinypic.com al bezig met het uploaden van foto's van je kut?
Anders: wegwezen!
In wat voor een topic zijn wij nou weer beland zeg...quote:
Deze reactiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:41 schreef BritBrit het volgende:
[..]
Kijk eens wat je ma aan het doen is dan
Geen idee, volgens mij tv kijken en dus niet bezig met het uploaden van foto's van jouw kut.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:41 schreef BritBrit het volgende:
[..]
Kijk eens wat je ma aan het doen is dan
Ja echt wtf, ik dacht ik kom jou even steunen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
In wat voor een topic zijn wij nou weer beland zeg...
geld doet mij niks, heb genoegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:40 schreef Isambard het volgende:
[..]
Sterker nog, ik had een soortgelijk bedrag op mijn bankrekening gereserveerd voor die ene speciale vrouw doe jij had kunnen zijn.
Maar dan niet hoor!
Echt tof van jequote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja echt wtf, ik dacht ik kom jou even steunen.
Minstens.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt zo belachelijk he. Ze moet dr tetten ook maar posten hoor. Stomme BritBrit
Die nieuwe wijve denken hier zomaar te kunnen posten zonder eerst uitgewoond te worden ontgroend te worden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt zo belachelijk he. Ze moet dr tetten ook maar posten hoor. Stomme BritBrit
Klopt, klopt. Ach, ook wel vermakelijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo ben ik nou eenmaalDie TS is echt een aandachtshoer man.
Vieze hoeren.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:43 schreef I_Need_Money het volgende:
[..]
Die nieuwe wijve denken hier zomaar te kunnen posten zonder eerst uitgewoond te worden ontgroend te worden.
Aangezien je blijkbaar om bevestiging vraagt ... Ja hoor meid, echt ontzettend coole reactie van je!quote:
girlpower!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja echt wtf, ik dacht ik kom jou even steunen.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo ben ik nou eenmaalDie TS is echt een aandachtshoer man.
Niets mis mee.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WAT. Soms ben ik gewoon beetje bi.
Oehhquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De tering.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zulcks een goeden ende vermaeckelyc topic
Okéquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
opdonderenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja. Stuur die pics dan. Word hier een beetje ongeduldig van.
En klinker wil je niet boos maken hoor, dan heb je echt oorlog.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja. Stuur die pics dan. Word hier een beetje ongeduldig van.
Eens.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:47 schreef NrTH het volgende:
Ik ken TS totaal niet, maar ik vind 'haar' nu al enorm kut.
Ze zijn gewoon jaloers, Brit. Laat je niet uithollen.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:47 schreef NrTH het volgende:
Ik ken TS totaal niet, maar ik vind 'haar' nu al enorm kut.
Vies kind, laat niet eens pics zien.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat gebeurt hier. Wir mussen BritBrit ausrotten!
Het zit je echt een beetje hoog he meid?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Vies kind, laat niet eens pics zien.
Inderdaad, kapot trappenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Nee, wat ben je dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:47 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Nee, tenzij je een neger zoekt voor een gezellige date.
Ja. Pff. Hoe durft ze.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Het zit je echt een beetje hoog he meid?![]()
En terecht.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Inderdaad, kapot trappen
De hoer.
bek houden, vrouwquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Heyyquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:49 schreef Furdinand het volgende:
Ik kan met volledige eerlijkheid en lichtelijke bescheidenheid zeggen dat ik de knapste mannelijke user ben die ik hier heb gezien.
thnx honquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:49 schreef Schalks. het volgende:
Wat een aanwinst ben jij zeg, 2xBrit
Dit kan ik bevestigen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:49 schreef Furdinand het volgende:
Ik kan met volledige eerlijkheid en lichtelijke bescheidenheid zeggen dat ik de knapste mannelijke user ben die ik hier heb gezien.
ben te mooiquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:49 schreef NrTH het volgende:
TS, waarom post je geen pics van jezelf?
Ben je zó dik?
Oneluv.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
NIET SCHELDEN TEGEN KLINKER JIJ!
Vrees van wel...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:49 schreef NrTH het volgende:
TS, waarom post je geen pics van jezelf?
Ben je zó dik?
Trap je kut kapot. Mijn schoenmaat in jou schaamstreek.quote:
Top. TS, we hebben m gevonden, ben je nou klaar hier?quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ik bén een vrouw. Integendeel tot jou, meisje.
Jeweettochquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oneluv.
[..]
Vrees van wel...
dat maak ik wel uit, ophoepelen jij!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Top. TS, we hebben m gevonden, ben je nou klaar hier?
Sodemieter een eind op zeg..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:50 schreef BritBrit het volgende:
[..]
dat maak ik wel uit, ophoepelen jij!
Heb je al pics ontvangen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:50 schreef BritBrit het volgende:
[..]
dat maak ik wel uit, ophoepelen jij!
Mijn heldquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:50 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hallo meneer de Pandabeer
Kijk die rijmskills dan.
Wie? TS?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dit is gewoon Danny onder een kloon ofzo
Danny
TS ja hahaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wie? TS?
Die wil ook eens lekker ongestraft baggeren ofzo?
Wat heeft m'n moeder hier nou mee te makenquote:
Dat is waar, ze weet wel mensen te trekken met dr topics. Jammer dat het voor de rest om te huilen isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar toch, TS flikt het keer op keer. Stormlooptopics. Respect hiervoor.
Verder heb je teveel minpunten sorry.
wat een opvoeding hebben jullie allemaal genotenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:50 schreef I_Need_Money het volgende:
[..]
Trap je kut kapot. Mijn schoenmaat in jou schaamstreek.
Hoor ik daar een vleugje jaloezie in je schelle doch melodieuze stem?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar toch, TS flikt het keer op keer. Stormlooptopics. Respect hiervoor.
Verder heb je teveel minpunten sorry.
Hey geen brillenhaat.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
TS is dik, vies vettig haar dat alle kanten op staat, varkensneus met een bril, last van huidziektes en schilfers.
Maar ik zou d'r doen hoor <3
Wat lief van jequote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
TS is dik, vies vettig haar dat alle kanten op staat, varkensneus met een bril, last van huidziektes en schilfers.
Maar ik zou d'r doen hoor <3
Nee hoor. TS is kut.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:53 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Hoor ik daar een vleugje jaloezie in je schelle doch melodieuze stem?
Ligt aan de bril he. Sommige brillen verdienen het om gehaat te worden.quote:
Zo'n vies eng brilletje dat gewoon al veel te klein is.quote:
Brillen zonder glazen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ligt aan de bril he. Sommige brillen verdienen het om gehaat te worden.
Ohja ok.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ligt aan de bril he. Sommige brillen verdienen het om gehaat te worden.
Daten nu?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zo'n vies eng brilletje dat gewoon al veel te klein is.
Normaliter: meisjes met een bril
Zeg dat wel. We zouden eerst naar de kermis gaan omdat ik nog een gratisgrijpbon had, maar nu wil ze niet meer. De bitch.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:54 schreef I_Need_Money het volgende:
2 aandachtshoeren voor je topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo is het maar net.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:55 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Oh jottem! Gaan we dit weer doen??
Hahaha ts post geen foto omdat ze vadsig is!
Een bril dragen als je die niet nodig hebtquote:
Die brilquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:54 schreef I_Need_Money het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HET LEF.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:54 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Zeg dat wel. We zouden eerst naar de kermis gaan omdat ik nog een gratisgrijpbon had, maar nu wil ze niet meer. De bitch.
19/F/Amsterdam.quote:
Is dit Brit?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:54 schreef I_Need_Money het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft u nog brillen die u niet nodig hebt?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Een bril dragen als je die niet nodig hebt
ts post NOG geen fotos, komt wel als ik jullie wat beter ken wahahahquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:55 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Oh jottem! Gaan we dit weer doen??
Hahaha ts post geen foto omdat ze vadsig is!
Mens, er zijn er al zat langsgekomen, jij bent te kieskeurig. En je kunt moeilijk verwachten dat ze je willen als ze niet eens weten hoe je er uit ziet.quote:
Ik geloof er niks van.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:56 schreef BritBrit het volgende:
[..]
ts post NOG geen fotos, komt wel als ik jullie wat beter ken wahahah
20/M/Landgraaf jwtogquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die bril
[..]
HET LEF.
[..]
19/F/Amsterdam.
AND UU?!
Oke.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:56 schreef BritBrit het volgende:
[..]
ts post NOG geen fotos, komt wel als ik jullie wat beter ken wahahah
waar moet ik zoeken dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:56 schreef Schalks. het volgende:
Een leuke man op fok! zoeken ook echt
Of doen alsof_!
Nee, MissyN had allang gehapt bij het woordje dikzak. Maar het kan heel goed familie van elkaar zijn.quote:
Ok, waar is landgraaf dang?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
20/M/Landgraaf jwtog
En ik schijn een lief accent te hebben
Zusjes, misschien. Of dr moeder.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:56 schreef I_Need_Money het volgende:
[..]
Nee, MissyN had allang gehapt bij het woordje dikzak. Maar het kan heel goed familie van elkaar zijn.
Kindertent gewoon toch.quote:
Limburg liefje, pinkpopquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok, waar is landgraaf dang?
Bam.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:57 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik de snackbar, tussen de andere fatso's.
Je bent dik.
Valt tegen daar hoorquote:
Landgraven hadden ze toch in de eerste wereldoorlog?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gaan er niet komen denkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:57 schreef groot_gevaar het volgende:
Zijn er al pics van de kut van TS anders ben ik weg
Wahahahaha humorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:57 schreef NrTH het volgende:
[..]
In de snackbar, tussen de andere fatso's.
Je bent dik.
Ik heb die hele MissyN gemist. Is ze nu weg?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:56 schreef I_Need_Money het volgende:
[..]
Nee, MissyN had allang gehapt bij het woordje dikzak. Maar het kan heel goed familie van elkaar zijn.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet handigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, zo ver weg...IK KIES ZE WEL UIT
![]()
![]()
Denk je? Zit dat niet vol alquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:58 schreef NrTH het volgende:
[..]
Maar er zijn wel topics voor mensen met een maatje meer.
TS zou daar best tussen passen.
het waren toch tieten???quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:57 schreef groot_gevaar het volgende:
Zijn er al pics van de kut van TS anders ben ik weg
Ze zegt van wel. Maar zal wel terug komen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:58 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik heb die hele MissyN gemist. Is ze nu weg?
Buiten lopen geen leuke mannen rond. Die zitten alleen op Fok!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:58 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Als je dit echt serieus meent kun je overwegen eens naar buiten te gaan
Heeft het nog een extra week onder een kloon volgehouden, volgens mij zit ze nu nog onder een 3e/4e kloon.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:58 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik heb die hele MissyN gemist. Is ze nu weg?
Hoe langer je wacht, hoe meer er verwacht wordt. Duh.quote:
JAMAAR IK GA IN DEN HAAG STUDEREN KOMEND JAARquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ja ik hoorde het al. Beetje jammer wel.
alleen maar apen op straatquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:58 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Als je dit echt serieus meent kun je overwegen eens naar buiten te gaan
OK OK OK.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
JAMAAR IK GA IN DEN HAAG STUDEREN KOMEND JAAR
WE CAN MAKE IT!!!1einz
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hoe langer je wacht, hoe meer er verwacht wordt. Duh.
Ware liefde dit Klinker, ik zeg doen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
JAMAAR IK GA IN DEN HAAG STUDEREN KOMEND JAAR
WE CAN MAKE IT!!!1einz
JA OMFGM.EINZquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ware liefde dit Klinker, ik zeg doen!
ik en andere beledigen??quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:59 schreef groot_gevaar het volgende:
[..]
Tieten, kut, post ze nou maar en kap met andere mensen te beledigen
Een legendarisch moment. Dat ik dit mag meemakenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |