goede comebackquote:Op maandag 23 mei 2011 15:22 schreef akroketje het volgende:
dans of niemand je ziet
en pak hem hier.
kom flirt met de illusie.
ik! doe dirt centraal positie
houw een ton aan hits
daarbuiten hoor je niks
ik rep vanuit mijn kist
dus op iets revolutionairs
ik zit op 10 jaar werk
een millenie op aan stijl.
die vliegt 3 keer om de kerk
de mannen zeggen: teng
trippel a zegt stop met reppen
mijn oeuvre' s eckte eckte.
de info gots expanded.
stop met bitchen
fak je weet wat ik wil
ik haal de middelen
zware paarden middelen
ik drop ze met een errr
dan doe de morning edit.
wel gestopt met rechten,
mijn! verhaallijn loopt.
het is een staatsgeheim
stuur mijn hardste! rijm op,
naar de aivd.
en tellem: no ya cant shoot me.
soort van reïncarnatie.
modderfok! op je politie
ik blaas groen net als Luigi
doe jou doggy noem je kiki
en haar wereld lijkt zo minimal
de after niks meer critical
kroketter dat stijgt op
komt door de dingen die ik move
quote:
Hard fucking core brodol. Classic shit weer van onnoemelijk hoge klasse, de kroketter rolt niet met die bling bling bullshit, dat blijkt wel weer. Waarom drop je überhaupt nog op fok? Laat je het brood niet uit de bek trekken hè. Fuck it, als deze shit niet van de grond komt dan worden het 187tjes op de straten.quote:
Wów, deze had ik helemaal gemist. Ontiegelijk zieke lyrics dude, nice.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:07 schreef akroketje het volgende:
ik ben gestopt met schrijven.
na kilometers.
vanaf nu staat bikini blanco s
flow daarvoor in de plaats.
als je mp3 ergens inrapt en naar me opstuurt wil ik er wel afmaken als 2e rapper.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Harde lines G, ben je down met een collabo ?
dat was een voornemen. ik kan niet stoppen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:33 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wów, deze had ik helemaal gemist. Ontiegelijk zieke lyrics dude, nice.
Je moet ook zeker niet stoppen dude, de top-40 wordt al jaren compleet vergiftigt door B-sterren als Lady Gaga, 50 Cent etc. Het wordt tijd voor de kroketter om door te breken, een fucking mokerslag in de essentie van de hedendaagse muziekindustrie. Je bent uitermate goed bezig dude.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:10 schreef akroketje het volgende:
[..]
als je mp3 ergens inrapt en naar me opstuurt wil ik er wel afmaken als 2e rapper.
[..]
dat was een voornemen. ik kan niet stoppen.
Jezus man wat een onnoemelijk stijlvolle rapflow etaleer je hier, dit is echt uitermate goed werk van je. Ik heb het aan wat mensen laten horen hier en die zijn allemaal lyrisch, iedereen is het er over eens dat de kroketter de toekomst is. Dit is echt bij het belachelijke af dude, wat een ontiegelijk goed nummer. Wat een talent.quote:
Is inderdaad fakking lekker om te horen ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 07:45 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Jezus man wat een onnoemelijk stijlvolle rapflow etaleer je hier, dit is echt uitermate goed werk van je. Ik heb het aan wat mensen laten horen hier en die zijn allemaal lyrisch, iedereen is het er over eens dat de kroketter de toekomst is. Dit is echt bij het belachelijke af dude, wat een ontiegelijk goed nummer. Wat een talent.
Wat jij wil. Hij heeft echt wel goede tekstenquote:
Wat klets je?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:21 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Wat jij wil. Hij heeft echt wel goede teksten
Ik oordeel naar wat ik hoor, niet omdat ik een of andere zielige fanboy ben!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:28 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Wat klets je?
Kijk dan. Hoe kan je zeggen dat hij goede teksten heeft als je deze topper niet eens kent.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:32 schreef akroketje het volgende:
jaqueskrokant is akroketje eerder viesesjaakie vs sjaakcl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |