Jezus man wat een onnoemelijk stijlvolle rapflow etaleer je hier, dit is echt uitermate goed werk van je. Ik heb het aan wat mensen laten horen hier en die zijn allemaal lyrisch, iedereen is het er over eens dat de kroketter de toekomst is. Dit is echt bij het belachelijke af dude, wat een ontiegelijk goed nummer. Wat een talent.quote:
Is inderdaad fakking lekker om te horen ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 07:45 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Jezus man wat een onnoemelijk stijlvolle rapflow etaleer je hier, dit is echt uitermate goed werk van je. Ik heb het aan wat mensen laten horen hier en die zijn allemaal lyrisch, iedereen is het er over eens dat de kroketter de toekomst is. Dit is echt bij het belachelijke af dude, wat een ontiegelijk goed nummer. Wat een talent.
Wat jij wil. Hij heeft echt wel goede tekstenquote:
Wat klets je?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:21 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Wat jij wil. Hij heeft echt wel goede teksten
Ik oordeel naar wat ik hoor, niet omdat ik een of andere zielige fanboy ben!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:28 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Wat klets je?
Kijk dan. Hoe kan je zeggen dat hij goede teksten heeft als je deze topper niet eens kent.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:32 schreef akroketje het volgende:
jaqueskrokant is akroketje eerder viesesjaakie vs sjaakcl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |