Eind april heb je Clash in Groningen met in ieder geval Tiga, verder heb ik geen idee. Tsja, afgelopen weekend Rauw met Erol Alkan en volgende Rauw wordt met DJ Mehdi en Busy P, meer ter promotie van Let The Children Techno compilatie. Verder weet ik het nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:05 schreef Evil_Koekje het volgende:
Crookers en Lektroluv zijn al een tijdje niet meer echt boeiend toch?
Over niet boeiend gesproken, afgelopen weekend Mightyfools gezien maar dat viel me echt zwaar tegen. Draaien niet meer echt electro als je 't mij vraagt. Dat laatste nummer van ze, California Roll, kon me ook al niet boeien.
Iemand nog concerttips btw? Want er blijft meer dan genoeg goeie shit over natuurlijk.
5 Days Off valt voor de liefhebbers van electronische muziek meer dan genoeg te beleven. Niet alles perse precies in t genre vd muziek uit dit topic, maar zat variatie om een paar leuke avonden te hebben.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:05 schreef Evil_Koekje het volgende:
Iemand nog concerttips btw? Want er blijft meer dan genoeg goeie shit over natuurlijk.
Hmm, Goose en aansluitend Superrauw... Klinkt goed !quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:32 schreef frank07 het volgende:
[..]
5 Days Off valt voor de liefhebbers van electronische muziek meer dan genoeg te beleven. Niet alles perse precies in t genre vd muziek uit dit topic, maar zat variatie om een paar leuke avonden te hebben.
Voorafgaand aan de volgende Superrauw (Let the Children Techno avond) in Tivoli treedt Goose daar op. Wanneer je daar een kaartje voor koopt krijg je ook toegang tot Superrauw, hele avond vermaak dus.
Dikke kans dat de daar op volgende Rauw alweer Rauweekender is, is meestal in april..
Hehe het Nederlandse publiek gaat over het algemeen wel ietsje meer los op Brap! dan t publiek in dat filmpjequote:Op woensdag 16 februari 2011 01:20 schreef Slickk het volgende:
Tof filmpje van Bart B More; http://www.facebook.com/l(...)m%2F19931260&h=57886 Topgozer
Oh, tof, ff binnenhalen. Wel lelijke cover btwquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:50 schreef frank07 het volgende:
[..]
Hehe het Nederlandse publiek gaat over het algemeen wel ietsje meer los op Brap! dan t publiek in dat filmpje
Modeselektion is t wel waard om de week een keer brak te beginnen, hele vette line-up met oa: Modeselektor / Apparat / Hudson Mohawke en idd Siriusmo!!
Siriusmo's album is trouwens gelekt
Ik vind 'm wel mooi op de grafische elementen na eigenlijk. Zal wel in z'n studio zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:06 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Oh, tof, ff binnenhalen. Wel lelijke cover btw
Ja, doelde meer op logo in de hoek gepropt en die font van Mosaik. Had het veel mooier gevonden als het gewoon de foto zelf was met zonder iets erop.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel mooi op de grafische elementen na eigenlijk. Zal wel in z'n studio zijn.
In advance of his appearance at this year's Bloc festival, we visit the messy studio of Berlin's purveyor of fuzzy electro.
Ff downloaden ook, ben zeer benieuwd.
Ik heb gisteren de nieuwe clip van Crookers gezien, ze zijn een heel ander pad in geslagen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:05 schreef Evil_Koekje het volgende:
Crookers en Lektroluv zijn al een tijdje niet meer echt boeiend toch?
Even voor je gecheckt, 't is gewoon een nummer van een minuut of 3, dan stilte en dan een 'verborgen' nummer van 5 minuten oid.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:41 schreef vaasinbloem het volgende:
Btw, laatste track is leeg bij mij, verkeerde download ofzo?
Dat chaotische past juist goed erbij vind ik, doet me ook denken aan de albums van Oizo, die ook vaak verschillende stijlen combineert met toffe analoge geluiden en samples.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:41 schreef vaasinbloem het volgende:
Beetje tijdens treinen geluisterd, dus niet echt aandachtig. Klinkt wel lekker, de beste vind ik nog steeds die al waren uit gebracht op LPs, maar misschien door herkenning. Vind alleen wat chaostisch in elkaar wat betref tracklist, meer bij elkaar geraapt (wat het ook eigenlijk is). Btw, laatste track is leeg bij mij, verkeerde download ofzo?
Damn, ik haat dat zo. Verborgen tracks zijn sowieso gaar als iedereen toch een MP3 speler gebruik. Zit je lekker albumpje te luisteren op repeat, krijg je die stiltes.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:47 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Even voor je gecheckt, 't is gewoon een nummer van een minuut of 3, dan stilte en dan een 'verborgen' nummer van 5 minuten oid.
Knip je 'm uit elkaar en maak je er een extra track van.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:00 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Damn, ik haat dat zo. Verborgen tracks zijn sowieso gaar als iedereen toch een MP3 speler gebruik. Zit je lekker albumpje te luisteren op repeat, krijg je die stiltes.
Tofquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |