maar wil je je m1 kwijt of ben je wel tevreden :pquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:11 schreef monkeybrain het volgende:
Toch geen horloge winder?![]()
Je mechanisme horloge kan niet stil gaan staan 's nachts als je deze goed gebruikt.
Zo'n ding heeft een reserve om zo'n 35/40 uur te draaien.
Dan moet je hem in de ochtend wel opwinden, of voordat je gaat pitten. Een automaat doet het vanzelf.
Ik heb 'm maandagmorgen vroeg gekregen, toen liep hij al. Ik heb 'm op tijd gezet en gedragen tot om en nabij middernacht. Ik geloof dat ie dinsdagmorgen ook stilstond, dus toen weer opnieuw op tijd gezet. Vanmorgen ook weer stil.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:52 schreef thecuriousone het volgende:
Dan is er iets mis want hij zou het toch ten minste een nacht moeten uithouden. Misschien had je het horloge nog niet lang genoeg gedragen? Meestal is het ook mogelijk deze horloges op te winden (aan de kroon).
Horloge winders zijn idd meestal voor op de langere termijn, maar je moet natuurlijk wel bedenken dat dit een Chinees horloge is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:11 schreef monkeybrain het volgende:
Toch geen horloge winder?![]()
Je mechanisme horloge kan niet stil gaan staan 's nachts als je deze goed gebruikt.
Zo'n ding heeft een reserve om zo'n 35/40 uur te draaien.
Dan moet je hem in de ochtend wel opwinden, of voordat je gaat pitten. Een automaat doet het vanzelf.
GVD Je leest maar terug.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:45 schreef Schild het volgende:
Is volgens mij al vaak voorbij gekomen, maar heb geen zin om 't terug te zoeken;
Wat zijn goede oordopjes voor 'weinug'?
Is ook voorbij gekomen. Heel weinig moet je denken aan Kanen's. Meer dan heel weinig moet je een pagina terug kijken in dit topic.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:45 schreef Schild het volgende:
Is volgens mij al vaak voorbij gekomen, maar heb geen zin om 't terug te zoeken;
Er is een reden dat die topics gesloten werden. Er dient namelijk niet gesproken te worden over namaakproducten zoals namaakschoenen, kleding, dus ook voetbalshirts...quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:19 schreef jjbakker het volgende:
Ik heb een tijd geleden deze reeks gevolgt, toen moest deze reeks sluiten en heb ik t niet meer gevolgt en nu zie ik dat t weer verder is gegaan.Maar ik heb in die tijd een voetbalshirt van dealperfect gekocht, maar die is nu down en op lightake is er geen een. Dus weet iemand een goede site voor goedkope voetbalshirts of moet ik t dan toch maar via jack en taobao doen?
alvast bedankt
Oh... en horloges... dus.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:43 schreef LeNick het volgende:
Rolax horloges (met de 'a' dus), weet iemand waar die te koop zijn? Dealperfect schijnt ze gehad te hebben maar die is gesloten. Heb wel mail gestuurd maar ik wil ook zeker andere opties bekijken voor het geval dealperfect het niet meer heeft (waar ik wel helaas vanuit ga
).
Toch maar lezen, het gaat in een paar comments terug nog over goeie dopjes.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:45 schreef Schild het volgende:
Ik laat het morgen weten, heb ze 1 minuut gebruikt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:25 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
maar wil je je m1 kwijt of ben je wel tevreden :p
Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef shiznuts het volgende:
Wordt wel zwaar hequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik laat het morgen weten, heb ze 1 minuut gebruikt.
Straks even testen.
Ik zoek nog een "arcade kast" die je als een Ikea meubelstuk in elkaar kan schroeven zonder elektronische onderdelen. Verkopen ze zoiets in China?
Ga naar de Karwei en bouw zelf watquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik laat het morgen weten, heb ze 1 minuut gebruikt.
Straks even testen.
Ik zoek nog een "arcade kast" die je als een Ikea meubelstuk in elkaar kan schroeven zonder elektronische onderdelen. Verkopen ze zoiets in China?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:42 schreef robin007bond het volgende:
ewa matties ik wil inbraak doen op bank hier :$
http://www.lightake.com/d(...)uth_Hole_Black-35417
plz zulluh ze me zo pakkun? en moet ik dan trug naar moroookko? asljebelieft antwrt ik ben niet zo geduuuldig...
:$
Alpha brainwavzquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:45 schreef Schild het volgende:
Het gaat om de bochtjes en mooi afgewerkt in elkaar zettenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:24 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Wordt wel zwaar he(12 euro per kilo) Is ook niet heel lastig om te laten zagen toch? Paar plaatjes MDF laten zagen hoeft niet te duur te zijn?
[ afbeelding ]
Laat me maar weten over die oordoppen. Ik zoek weer eens wat nieuws
Je kunt ze ook uit Amerika halen dus waarom niet China.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:45 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ga naar de Karwei en bouw zelf wat![]()
Dit is toch niet iets wat je "even" uit China haalt?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Het gaat om de bochtjes en mooi afgewerkt in elkaar zetten
[..]
Je kunt ze ook uit Amerika halen dus waarom niet China.
Zelf "effe"bouwen, moet je deze website eens bekijken en vooral op next drukken voor alle voorbeelden![]()
http://wickedretarded.com/~crapmame/1.html
Ik wil niet op deze lijst komen
![]()
[ afbeelding ]
Eigenlijk wel. Past goed in het rijtje nutteloze gadgets toch?quote:
Jammer, maar goed voor je dat ze mooi klinkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:04 schreef monkeybrain het volgende:
Ok, even de M1 "goed" getest.
Je moet ze boven je oren dragen, scheelt gelijk in pasvorm en geluid![]()
Ik had mijn equalizer op OFF staan (wist ik niet) omdat mijn Eelectronics teveel bas produceren en goed klinken met pure sound.
De M1 klinkt dus niet goed met pure sound, de equalizer erop zetten transformeert ze in goede strakke bas en helder geluid. Helaas Erkendfokker, ze gaan niet weg![]()
De Alpha's van $5.
Op het eerste gezicht lijken ze niet heel verschillend qua klank maar zodra je goede muziek draait dan vallen ze door de mand. Ze zullen met house en dergelijk gedreun hetzelfde presteren maar zodra je bijv. Dire straits Sultans of swing draait hoor je bij M1 of M9/M6 Eelectronics een sprankelende bas op de achtergrond van het drumstel. Bij de Alpha's bestaat deze niet, details gaan verloren en de achtergrond klinkt allemaal plat.
Dat is mijn eerste indruk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |