Neee! Het is altijd goed gegaan en nu ben ik opeens de bitch.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:43 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zulke klanten lusten ze rauw.
Dat had je op 29 januari definitief moeten oplossen![]()
Nu ben je de bitch van de FP klantenservice
Eigenlijk mag ik dit niet zeggen want het is een krachtig wapen dat niet in de verkeerde handen mag vallen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:50 schreef alxzhu het volgende:
[..]
Neee! Het is altijd goed gegaan en nu ben ik opeens de bitch.
Kan ik er nog wat aan doen? Een resend of refund eisen?
Refund or I'll rape your grannyquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:11 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Eigenlijk mag ik dit niet zeggen want het is een krachtig wapen dat niet in de verkeerde handen mag vallen.
Noem het FOK forum!!! Knikkende knieën in China![]()
Ik tik altijd zoiets, werkt goed.
Dear Fp,
I've waited very long now, almost 2 months. Can you track the parcel?
Do you have a solution for this problem, please help.
Thank you.
Ik zal nooit meteen vragen om een resend/refund, dat laat ik aan de tegenpartij overDat ze het niet kunnen tracken weet ik ook, maar vooral dom doen.
Als dat niet werkt gewoon dreigen dat je zijn oma gaat verkrachten.
VENTIEL.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:27 schreef UncleSam het volgende:
Maar waar moet je die op vastklippen dan? Iemand een foto of filmpje hoe ze werken?
"Zeg meneer agent... voer ik geen licht, dan ben ik in overtreding... voer ik een keer wel licht... IS HET WEER NIET GOED! FUUUUUU!!!1!EiNZELSTÜCK!1!!"quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:30 schreef Downstar het volgende:
die schroef je gewoon op het ventiel
overigens mag je naar mijn weten deze dingen dus ook NIET op je fiets hebben..
Inmiddels een bestelling bij Guerrero geplaatstquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
"Zeg meneer agent... voer ik geen licht, dan ben ik in overtreding... voer ik een keer wel licht... IS HET WEER NIET GOED! FUUUUUU!!!1!EiNZELSTÜCK!1!!"
Handiger om gewoon gratis http://spider-player.com PRO op een USB stickje te downloaden, samen met een TV software waar er ook verschillende van zijn, bijv. http://www.livestation.com/downloads. Maar je blijft bij beide opties afhankelijk van goeie gratis TV streams en die zijn vrij zeldzaam, daar kan dat Chinese ding weinig aan veranderen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:57 schreef Palladium999.5 het volgende:
Is dit nog wat?
USB Worldwide Internet Radio & TV Player Receiver
http://www.budgetgadgets.(...)a981b4eedfe422aadc26
en heeft iemand ervaring met die cheap ass rc helicoptors?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:57 schreef Palladium999.5 het volgende:
Ik heb laatst nog onderdelen besteld omdat ie kapot wasquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.co(...)-set-ir-remote-32694 bijvoorbeeld.
Wel een leuk dingetjegebruik hem af en toe nog eens
1. Lijkt me geen receiver USB-stick, maar een opslag-USB met een programma erop. Slaat dus echt helemaal nergens op in mijn ogen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:57 schreef Palladium999.5 het volgende:
Is dit nog wat?
USB Worldwide Internet Radio & TV Player Receiver
http://www.budgetgadgets.(...)a981b4eedfe422aadc26
FocalPrice dacht ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:14 schreef Skiet het volgende:
Weet iemand wie uit China als afzender FINEOU gebruikt?
Volgens mij toch FP.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:47 schreef Skiet het volgende:
Nee, fineou is niet focal price... Wie wel dan??
Zo te zien ja...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:49 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Volgens mij toch FP.
Dan komt het altijd uit Singapore ofzo.
Wait, what? Where?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:02 schreef RobertNL het volgende:
Panawill heeft uitverkoop tot 40% kroting(zie mail)
quote:
quote:Due to the DDos attack directed at www.pandawill.com, the site has been unaccessible for the past few days. Now the good news is the sites pandawill.com and sweety16.com and pandawillforum, all are working properly now.
We are deeply sorry for all the inconvenience this has brought to you. And we are also very appreciated your support and trust to
Pandawill during these special days. That mean a lot to us, giving us
the courage to fight against the evils. we believe that now we will be stronger than ever after went through the things.
We had scheduled a site-wide big sale on www.pandawill.com over the Chinese New Year holiday,
but most of our customers did not have the chance to enjoy the New year Sale as result of the DDos
attack to our site. Many of the customers emailed us about it or left posts in various forums and
Facebook. In answering to requests from our customers, we decided to offer the better discount than
the previous one across the pandawill, up to 40% off, from Feb.18th to Feb.28th.
We are little worried that some of customers may miss our email. So could you do us a favor to post
the news that pandawill site are working properly now on your focebook, twitter or blog? Thanks for
your kind help in advance.
1 | ?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=2011-02-18 |
dus ze zijn te vergelijken met 5 euro oordopjes van merkloos product?quote:Idd. Bij zulke dingen: niet doen, ze zijn alleen gemaakt om er leuk uit te zien op de foto.
Waarschijnlijk kijk de douane hier ook niet naar ?quote:Naar die dingen kijkt de douane echt niet om.
Zolang het maar via Airmail verstuurd wordt, zul je echt geen problemen krijgen.
Koop ze alsjeblieft niet!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:14 schreef WatIsEr het volgende:
Ik heb mooie oordopjes gezien. zie hier
ik wil ze wel bestellen, maar ben toch bang om gepakt iemand enige ervaringen met de oordopjes zelf of iets in die richting?
quote:Dear customers:
We are struggling against competitors for barbaric DDoS Attacks, because we supply unbeatable price.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:40 schreef monkeybrain het volgende:
Kan iemand de hacker de website weer laten blokkeren, dit kan echt niet als banner![]()
Lijkt wel een schoenlepel![]()
[ afbeelding ]
Pas vanaf 35 euro ofzo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 06:33 schreef Raven_ het volgende:
Ik wacht al meer dan twee maanden op een pakket van Dealextreme. Status zegt dat het in december al verzonden in, ik geloof er niets van. Die knakkers reageren ook niet op meerdere support tickets.
Verwacht het niet meer te krijgen. Volgende keer toch maar weer gewoon via Ebay China meuk bestellen. Dan heb je altijd nog kopersbescherming.
T boeit de douane echt helemaal niks, maar je wilt ze echt niet kopen. Geloof me, lees ook mijn vorige post.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:14 schreef WatIsEr het volgende:
En hoe zit het met deze oordopjes, zelfde merk ander model zelfde verhaal? zie hier
Waarschijnlijk kijk de douane hier ook niet naar ?
Koop gewoon de real deal als je kwaliteit wil of neem een alternatief als dopjes van Brainwavz of zo. Maar ga niet iets kopen dat alleen gemaakt is om er leuk uit te zien, want daar heb je niks aan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:14 schreef WatIsEr het volgende:
En hoe zit het met deze oordopjes, zelfde merk ander model zelfde verhaal? zie hier
Waarschijnlijk kijk de douane hier ook niet naar ?
pandawill is niet down ( net getest). pandawill homepagina wel, daar heb je inderdaad allemaal leestekens etc.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:36 schreef ray_nl het volgende:
Volgens mij is Pandawill weer down, krijg een heel raat scherm te zien met alleen maar leestekens?
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:01 schreef beeklaan het volgende:
Godverdomme, win ik die kutfreebie, wil ik gegevens invullen, staat er error database ofzo. Kan ik niets meer invullen..
op http://www.buyincoins.com/ .quote:Sorry!
There seems to be a problem connecting to our database. Please give us a few minutes to remedy the problem. Thank you.
Ach so. Je hebt gelijk inderdaad. Heb wel eindelijk m'n password kunnen resetten, kreeg de afgelopen tijd geen mailtje bij de aanvraag, nu wel.quote:
http://www.lightinthebox.(...)le-View_p166740.htmlquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:28 schreef PiRANiA het volgende:
Ik wil dit ding hebben, iemand een idee waar ik die zou kunnen vinden?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:42 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
http://www.lightinthebox.(...)le-View_p166740.html
Wat een dingquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:42 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
http://www.lightinthebox.(...)le-View_p166740.html
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:26 schreef ElmoFan het volgende:
Ik moest echt lachen om zijn kunsten
Whehe bij die BMW ziet er dat echt niet uitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:52 schreef thecuriousone het volgende:
Een heel eind geleden postte ik in deze reeks voor de grap wimpers voor auto's. Wat staat er nu bij de new arrivals bij bic?
http://www.buyincoins.com(...)le-product-3035.html
Wat rij je?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:55 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Whehe bij die BMW ziet er dat echt niet uitBij ronde koplampen wel beter.
Op zich wel geinig, maar ik ga het niet bestellen, veel mensen denken nu al dat mijn auto een meisje is en da's heul niet waar.
Mitsubishi Lancerquote:
Dat zou ik geen vrouwenauto noemen idd. DIT is een vrouwenauto:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:00 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Mitsubishi Lancer
Hier staat een foto: Autorijtopic #58 Met alleen maar mooie auto's!
Vond het zelf wel meevallen met de vrouwelijkheid, eigenlijk
Roze weet zelfs een Corvette te verwijvenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:08 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat zou ik geen vrouwenauto noemen idd. DIT is een vrouwenauto:
[ afbeelding ]
![]()
Bazenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:18 schreef monkeybrain het volgende:
Tinydeals is echt de beste youtube channel ooit...
LOLOLOLOL TINYDEALS ik ga vanaf nu alles daar kopenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:18 schreef monkeybrain het volgende:
Tinydeals is echt de beste youtube channel ooit...
Haha, op een gegeven moment zegt hij "rook how happy chirdren are"quote:
Is met bewegingsdetectie? gaat uit als jij weg gaat?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:30 schreef Ballsofsteel het volgende:
Deze lijkt me wel vet, alleen er lijkt te staan dat lampen na zoveel seconden uitgaan.
er staat touch sensor, misschien bestel ik hem wel om is even te kijken hoe het werktquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:33 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Is met bewegingsdetectie? gaat uit als jij weg gaat?
And will not be turned off until you leave the place
Lees de description danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:35 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
er staat touch sensor, misschien bestel ik hem wel om is even te kijken hoe het werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |