ook al treed mevrouw van pensioen af, denk dat ze het wel door laten gaan als Wim-Lex komt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja ik zal nog wel 2x jarig zijn op koninginnedag denk ik ligt eraan wanneer mevrouw met pensioen gaat
WA is 3 dagen eerder jarig die zal het wel verplaatsen naar zijn eigen verjaardagquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:42 schreef alors het volgende:
[..]
Dan wordt het gewoon Koningdag, Bea is 31 januari jarig
K-day is ook offtopic, dus zo compleet offtopic is dit nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:43 schreef CindieY het volgende:
Compleet offtopic, maar ik heb zojuist gereageerd op een studiootje in Zwolle
maak je muziek dan???quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:43 schreef CindieY het volgende:
Compleet offtopic, maar ik heb zojuist gereageerd op een studiootje in Zwolle
ze heeft al een vriend pino!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
K-day is ook offtopic, dus zo compleet offtopic is dit niet
Pics?
Geen pics. Op kruipafstand van de Jumbo zit een studentenflat met studio's.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
K-day is ook offtopic, dus zo compleet offtopic is dit niet
Pics?
Profiteer er dan ook maar lekker van jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:45 schreef themauster het volgende:
Zal natuurlijk mooi zijn als het 30 april blijft ik ben niet anders gewend dan dat ik vrij ben op mijn verjaardag
Een dienblad! Met geld! Bij de brievenbus van het glazen huis in Groningen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
owja, CindieY, wat ik altijd al wilde weten...wat stelt jouw avatar voor??
kijk eens in de bestandsnaam, sr09... en als ik een beetje inzoom zie ik geldquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
owja, CindieY, wat ik altijd al wilde weten...wat stelt jouw avatar voor??
ah, ik dacht 1 of ander hip patchworkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een dienblad! Met geld! Bij de brievenbus van het glazen huis in Groningen.
Altijd gedacht dat het een taart wasquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een dienblad! Met geld! Bij de brievenbus van het glazen huis in Groningen.
Dat denk ik zelf ook wel eensquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat het een taart was
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook altijdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:48 schreef themauster het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER!!!quote:
Gerbenquote:
hedde gij dat gele petsopboyalarmding gephotoshopt? staat eerder in dit topic...quote:
brave jongen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga richting bed, tot morgen!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:56 schreef Pino112 het volgende:
Slaap lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga richting bed, tot morgen!![]()
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
slaap zacht en handjes boven de dekens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga richting bed, tot morgen!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Slaap lekker ouweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga richting bed, tot morgen!![]()
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
Nope, die was er al voordat ik het topic ontdektequote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hedde gij dat gele petsopboyalarmding gephotoshopt? staat eerder in dit topic...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |