quote:
ja, ik probeer leven in de brouwerij te houden, maar tis een beetje vechten tegen de bierkaai!quote:
Dat lukt ook niet in je eentje, al ging het Hans nog wel aardig goed af!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik probeer leven in de brouwerij te houden, maar tis een beetje vechten tegen de bierkaai!
Druk op msn, even wat frustraties er uit gooienquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik probeer leven in de brouwerij te houden, maar tis een beetje vechten tegen de bierkaai!
slaap zacht!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Druk op msn, even wat frustraties er uit gooienWel tijd om nu even lekker te gaan douchen en daarna slapen. Slaap lekker allemaal!
Slaap lekker!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Druk op msn, even wat frustraties er uit gooienWel tijd om nu even lekker te gaan douchen en daarna slapen. Slaap lekker allemaal!
slaap zacht!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:56 schreef Evertjan het volgende:
bye bye allemaal tijd voor dromenland
allo allo!quote:
je bent een lovergirl! ik wist het!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:56 schreef Briggy het volgende:
Wat heb ik misdaan![]()
Politie Overbosch (@PolOverbosch) is now following your tweets (@itsBri) on Twitter.
En nee, ik heb niets te maken met de verdwijning van Hans![]()
Dat kun je wel zeggen, ik ga maar slapen danquote:
slaap zacht!quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:14 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen, ik ga maar slapen dan![]()
![]()
![]()
![]()
mer!quote:
der jas!quote:
kan gebeuren hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, nou weet ik het niet meer...
Slaap lekker, ik ga ook!quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga maar eens naar bed!
slaap lekker iedereen en tot later!
Dat is vast niet op 3fmquote:
Daar luister ik echt nooit naarquote:
Gaëtan De Weert is daar beter in, laat het aan hem over...quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:45 schreef borisz het volgende:
Heb op de radio het kansspelbeleid onderuit proberen te halen.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 03:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gaëtan De Weert is daar beter in, laat het aan hem over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |