vandaag die aflevering van Ali B op volle toeren teruggekeken. best een lekker nummer opzich...quote:
Niet om het een of ander, maar dat Ali B Op Volle Toeren is een onwijs tof programma.quote:
wat kut voor je. kunnen we ergens mee helpen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:27 schreef alors het volgende:
Ik moet voor morgen een aantal pagina's hebben geschreven, maar het lukt voor geen meter. Ik ben übervroeg begonnen vanmorgen tot na vijven op school gezeten. En nu moet dit 'nog even'... ja nu is het godver alweer half elf en ik heb nog maar een half a4
Morgenvroeg heb ik ook nog maar een paar uurtjes tijd![]()
Waarom is het leven zo zwaar zonder Hans?
Dat heb ik nog niet gezien.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar dat Ali B Op Volle Toeren is een onwijs tof programma.
Nee ik denk het niet, slechts mentale steun gevenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat kut voor je. kunnen we ergens mee helpen?
dan stuur ik bij deze wat mentale steun jouw kant op!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:28 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet, slechts mentale steun geven
Bij deze.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kan het je van harte aanraden. Dit is ongeveer de eerste keer dat ik positief ben over Ali B., dus dat zegt al heel wat.quote:
Het komt wel goed, schatje!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:28 schreef alors het volgende:
[..]
*steunt*quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:28 schreef alors het volgende:
[..]
zit hier nog ook wat te maken, wat ik dacht zondag al af te hebben.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:27 schreef alors het volgende:
Ik moet voor morgen een aantal pagina's hebben geschreven, maar het lukt voor geen meter. Ik ben übervroeg begonnen vanmorgen tot na vijven op school gezeten. En nu moet dit 'nog even'... ja nu is het godver alweer half elf en ik heb nog maar een half a4
*proest*quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:30 schreef 3rdRock het volgende:
ik lees net wel een heel slechte versierzin...
"ik lijk dan wel niet op Brad, maar mag ik bij je pitten?"
Succes! Ik heb sinds half 8 al 2 alinea's op papierquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:27 schreef alors het volgende:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Succes! Ik heb sinds half 8 al 2 alinea's op papier
Ik heb de moed net opgegevenquote:
mijn geboortedatum.....8-2-82 om 8 over 2 pmquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:32 schreef gerbenp het volgende:
Ik had bijna een goeie timing qua registratie..
zondag 20 juli 2008 @ 20:08
geen 20-08-2008 om 20:08 helaas.
en nog live ook nog!quote:
meen je dat nou echt? dat is pas timing!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn geboortedatum.....8-2-82 om 8 over 2 pm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |