Dat gaat perongelukquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:10 schreef Omdatappel het volgende:
kanovinnie moest weer door de lapo heen posten.
Met irritant opzoek zijn naar notes.quote:
Ik doe toch niks?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met irritant opzoek zijn naar notes.
Je krijgt geen waarschuwing oid wanneer je door een slotje post.quote:
Nee hoor.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je krijgt geen waarschuwing oid wanneer je door een slotje post.
Dan had ik er nu al 20 gehad door mijn mobielquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:
Wat een humor heb je ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou kheb een liedje maar geen lyrics en omdat jij in Engeland woont, zou je ze misschien voor mij kunnen noteren en evt geven?quote:
Is dit een belediging?quote:
Dat je je hier een beetje gaat zitten verdedigen om een post dat door een slotje gaatquote:
Hahaha, welk liedje danquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nou kheb een liedje maar geen lyrics en omdat jij in Engeland woont, zou je ze misschien voor mij kunnen noteren en evt geven?
Doe eens lief tegen kanovinniequote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat je je hier een beetje gaat zitten verdedigen om een post dat door een slotje gaat
Wie?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen kanovinnie
Dat kun je toch zelf welquote:
Ik doe toch niet onaardigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen kanovinnie
Alles onduidelijk of kleine stukkies? Ik wil opzich wel stukjes geen vertalen, maar niet alles.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nee omdat onduidelijkheid en cc lukte het ook nieth
alles zowat behalve beginquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alles onduidelijk of kleine stukkies? Ik wil opzich wel stukjes geen vertalen, maar niet alles.
Het kost me nu teveel tijd om een liedje uit te gaan typen vrees ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nee omdat onduidelijkheid en cc lukte het ook nieth
je lachte hem ui omdat hij zich ging verdedigen dat hij door het slotje heen posttequote:
Neem je tijd heeft geen haast was gewoon een vraagje of je het konquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het kost me nu teveel tijd om een liedje uit te gaan typen vrees ik
Okayquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je lachte hem ui omdat hij zich ging verdedigen dat hij door het slotje heen postte
Mensen die jaloers zijn:')quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |