quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:25 schreef loecje het volgende:
[..]
bij de ikea bijvoorbeeld (90dagen ruil garantie)
Nouja, misschien doen sommige winkels dat, maar dat een product geruild mag worden is an sich al een service. Tenzij er iets mis is met het product natuurlijk. Dat er winkels zijn die het doen wil niet zeggen dat alle winkels dat doen en al helemaal niet dat altijd kanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:21 schreef Cyan het volgende:
[..]
Jammer![]()
Maar onthoud mijn tip! Als je ooit iets koopt wat in de periode dat je het mag ruilen of terugbrengen in de actie komt, terug gaan met de bon! Ik stond er van te kijken hoeveel klanten niet wisten dat dat kon.
Waar ga je de loungeset eigenlijk zetten? Onder de overkapping of op het terras bij de serre?
Thnx! Ik vind ze ook erg duur.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:49 schreef Narrus het volgende:
De potten zowel in onze voortuin als deze in de achtertuin zijn van Elho, het pure round model. In de achtertuin het 60cm doorsnee model in de voortuin het meter doorsnee model.
De potten zijn inderdaad achterlijk duur, gelukkig hebben we de pot voor in de voortuin met heel veel korting kunnen kopen (het showroommodel met her en der een vlekje, de meeste vlekjes gingen echter na flink poetsen weg en de overige vallen nauwelijks op omdat de pot toch buiten staat).
Zie voor de foto van de voortuin begin van het vorige deel.
Bij de intratuin in Nuenen ( eindhoven ) wel in ieder geval.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 07:41 schreef twentemeisje het volgende:
Bij die NOP-ruiming voorverkoopavond (ik weet niet of die in elk filiaal is) krijg je ook 20% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Zijn ze nog niet erg goedkoop, maar scheelt toch een klein slokje op de borrel!
De kachel heeft toch een luchtaanvoer die via de bovenkant loopt? Volgens mij maak je m aan met het deksel erop (dit klinkt onlogisch) , maar wel zo dat het deksel alleen het stookvak afdekt, maar de aanzuigopening helemaal vrij laat. Zo krijg je een goede trek. Als het vuur via de zelfde opening waar de rookgassen eruit moeten zn lucht moet aantrekken, dan zou het gesmoord worden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:44 schreef Narrus het volgende:
Al met al wat een heerlijk hottub weekend moest worden is geworden tot een uitgebreid rooksignalen festival.
Over het algemeen zeggen ze de deksel er bij het aansteken helemaal af tot je goed vuur hebt daarna de helft bedekken en wanneer er echt warmte in zit of de vlammen te hoog worden afdekken zodat alleen het luchttoevoer gedeelte open blijft.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:01 schreef Gripper het volgende:
[..]
De kachel heeft toch een luchtaanvoer die via de bovenkant loopt? Volgens mij maak je m aan met het deksel erop (dit klinkt onlogisch) , maar wel zo dat het deksel alleen het stookvak afdekt, maar de aanzuigopening helemaal vrij laat. Zo krijg je een goede trek. Als het vuur via de zelfde opening waar de rookgassen eruit moeten zn lucht moet aantrekken, dan zou het gesmoord worden.
Niet te hopen dat er een naadje lekt, hoewel makkelijker te verhelpen dan een lekke tub
Kindje bij hot-tubquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:59 schreef twentemeisje het volgende:
We hebben 'm! Maar hij was niet in de showroommodellensale, er is dus niet gerend. Ik ben er 's middags voor de zekerheid maar ff naar toe gegaan om te vragen en het blijkt een model te zijn dat volgend jaar gewoon weer in de collectie zit. Die showroommodellen doen ze logischerwijs dus niet met korting weg. Maarrrr, er was wel 40% korting op de set, dus heeft Narrus de Intratuin-leenaanhanger achter zijn auto geknoopt en staat ie hier inmiddels op het terras te pronken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tafel daarachter gaat daar uiteraard weg, net als de vuilcontainer.
Mooie set en 40% korting is mooi meegenomen voor een nieuwe set!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:59 schreef twentemeisje het volgende:
We hebben 'm! Maar hij was niet in de showroommodellensale, er is dus niet gerend. Ik ben er 's middags voor de zekerheid maar ff naar toe gegaan om te vragen en het blijkt een model te zijn dat volgend jaar gewoon weer in de collectie zit. Die showroommodellen doen ze logischerwijs dus niet met korting weg. Maarrrr, er was wel 40% korting op de set, dus heeft Narrus de Intratuin-leenaanhanger achter zijn auto geknoopt en staat ie hier inmiddels op het terras te pronken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tafel daarachter gaat daar uiteraard weg, net als de vuilcontainer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |