Ja prijs schieten is het meer nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:46 schreef tralalala het volgende:
Tijdens de TT is het inderdaad helemaal treurig, dan staat er meer politie dan dat er motoren rijden.
Zo krijg je een uitzending wel snel volquote:
Ik vind deze tussenstukjes sowieso saai, ook die stomme quiz die ze er gelukkig eruit gehaald hebben.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:47 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zo krijg je een uitzending wel snel vol
De Mini quizzzzzzzquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik vind deze tussenstukjes sowieso saai, ook die stomme quiz die ze er gelukkig eruit gehaald hebben.
D'ohquote:
Dat is Kooos zijn eigendom.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:54 schreef WcPot het volgende:
Noord en oos gelderland geen gelderland midden
Nee, wel geboren en getogenquote:
Ja hij maakte er zelf reclame voor op twitter, wel leuk om te lezen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:57 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koosss![]()
(interview van 8 Februari 2010 op http://www.carwoman.nl/2011/02/08/interview-koos-spee/
Koos is haast 65 jaar (op 30 september 2010)
Je bent welkom, alhoewel ik niet erg dicht bij het centrum ga wonenquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:29 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Oh! Daar kan ik onderweg naar Breda wel een bakkie komen doen
Omdat wegmisbruikersquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:23 schreef TheKC het volgende:
Waarom komt blik op de weg alleen maar in het oosten?
Daar doet Andre niet aan inderdaad...quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:34 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik vind Blik op de weg helemaal niet leuk eigenlijk
Vond het beeldmateriaal niet echt duidelijk en die sarcastische opmerkingen van de presentator vond ik volledig misplaatst. En dat ze dan ook nog bij die man thuis gingen vragen om zijn kant van het verhaal![]()
Ik blijf voortaan alleen Wegmisbruikers kijken
Was wel mooi geweest als ze wel langs kwamen heb je Koos op de koffiequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Daar doet Andre niet aan inderdaad...
Of ze moeten Alberto of John langssturenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:36 schreef WcPot het volgende:
[..]
Was wel mooi geweest als ze wel langs kwamen heb je Koos op de koffie
Ja maar die zijn leuk, die van die gast van BODW niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Daar doet Andre niet aan inderdaad...
Ik weet niet eens waar het station in Dordt ligt tov het centrumquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je bent welkom, alhoewel ik niet erg dicht bij het centrum ga wonen
Heb begrepen dat het dicht bij elkaar zitquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:55 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar het station in Dordt ligt tov het centrumBen er nog nooit geweest behalve op het station.
Okee ik wil best achterop zitten hoor, ben de moeilijkste niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb begrepen dat het dicht bij elkaar zitEn ik ga dan 15 min fietsen van het station c.q. centrum wonen
Afwassenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:03 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik had zo eindelijk zin gemaakt om af te wassen he, is verdorie de hele gootsteen bezet omdat ze aan het frituren oid zijnSerieus, studenten.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:14 schreef TheKC het volgende:
[..]
Afwasseneen keer afspoelen en je kunt er zo weer van eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |