Ehm, jij maakt nu al een paar dagen de fout om in ik-vorm er een t achter te plakkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ZIJ zijn de eerste die reageren..
niet hun
Ja maar ja maar, hullie doen niet liefquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik niet, moet je aan zij vragen
Ja, dat is uit Merlin inderdaadquote:
En ik ben hier de lisdekt dus waar halen ze het lef vandaan om al die fouten te makenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, jij maakt nu al een paar dagen de fout om in ik-vorm er een t achter te plakken
Want Matt, Chris en Domquote:
nee ik vind het leuk om te zeggenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk he, hier ook de boel kunnen bemoederen
pwnedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, jij maakt nu al een paar dagen de fout om in ik-vorm er een t achter te plakken
Nee meer omquote:
Gewoon een beetje stoken dusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee ik vind het leuk om te zeggen
ik vind het eigenlijk wel best
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:54 schreef Symphonic het volgende:
Ik zat te wachten bij een vollepagina
Marijke
Neequote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee meer om
[..]
Gewoon een beetje stoken dus
Zo te zien is je geduld beloontquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:54 schreef Symphonic het volgende:
Marijke
Da's niet zo handig he?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:54 schreef Symphonic het volgende:
Marijke
Met mijn moeder?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb een date!
Nee, niet met m'n moeder![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met die ene meid van eerder?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb een date!
quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ondertussen zat ik nog ff op de fp te gluren
Woehoe, wanneer en wat gaan jullie doen?quote:
Woohooquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb een date!
Vrijdag, misschien bij haar thuis, of misschien in de stad.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woehoe, wanneer en wat gaan jullie doen?
Iets anders dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice. Wel zoet. Maar maakt niet uit.
Tof hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Vrijdag, misschien bij haar thuis, of misschien in de stad.
Ben zo blij![]()
tofquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ben zo blij![]()
Ik snap dat je blij bentquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ben zo blij![]()
Ik heb nu al olijf-oregano crackers met mon chouquote:
goed manquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ben zo blij![]()
Doeiselsssquote:
Ik wil ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb nu al olijf-oregano crackers met mon chou![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |