Daarom en bij gebrek aan beterquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
iemand moet toch dat kutwerk doen
Voor scheitwerk krijg je inderdaad meer betaald. Daar valt de Jumbo/Super de boer dus niet onderquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:34 schreef Trevland het volgende:
Dan heb jij nog nooit in de agrarische sector gewerkt
Vakken vullen lijkt me anders ook behoorlijk schijt werkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Voor scheitwerk krijg je inderdaad meer betaald. Daar valt de Jumbo/Super de boer dus niet onder
Lekkerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zal ik dan maar thee voor je zetten?
Omdat mijn ervaring met supermarkten (en ik heb er ooit nog een vast contract gehad, dus wel wat jaren ervaring) is, dat ze voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Dus minimumloon, zo schuiven met de uren dat de duurste medewerkers de kutste werktijden hebben (laatste halfjaar had ik elke week gebroken dienst), etc. enz.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En waarom niet?
Straks wordt het overigens Jumbo.
En meer uren wil ik juist.
Jepquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
iemand moet toch dat kutwerk doen
Je snapt wel wat ik bedoelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vakken vullen lijkt me anders ook behoorlijk schijt werk
Ik ben blij dat ik nooit bij een supermarkt gewerkt hebtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat mijn ervaring met supermarkten (en ik heb er ooit nog een vast contract gehad, dus wel wat jaren ervaring) is, dat ze voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Dus minimumloon, zo schuiven met de uren dat de duurste medewerkers de kutste werktijden hebben (laatste halfjaar had ik elke week gebroken dienst), etc. enz.
Leuk om te beginnen, maar imho niet meer iets om jaren vol te houden.
* Barretje80 gaat zo in badquote:
Je hebt het nu weer over de agrarische sector? Misschien even je eigen posts wat beter in de gaten houden laiverd want je had het net over vakkenvullen en daar reageerde ik op.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:38 schreef Trevland het volgende:
Lange dagen, zwaar werk, niet echt schoon en ga zo maar door, ik weet het want ik doe het
Sorryquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Je hebt het nu weer over de agrarische sector? Misschien even je eigen posts wat beter in de gaten houden laiverd want je had het net over vakkenvullen en daar reageerde ik op.
Geeft niksquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:40 schreef Trevland het volgende:
Sorryik ben soms nog al een chaoot
![]()
Maar als ik die vakkenvullers zo in de supermarkt zie dan heb ik gewoon medelijden met ze
Ik kan echt vet hard niezen hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |