CRAPquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:39 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
neeeee want die zijn allemaal apart bijna en ze mogen niet worden gejat
Ik pas na jouw postquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:08 schreef Jeetjejom het volgende:
Oh en Tom maatje is te erg net als frank en stijn (hoewel ik het pas zag toen ik het de derde keer las)
Whahahaha zo heten mijn nichtjesquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:08 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Mijn dode katten heten Luna & Nova
Dat vind ik ook wel erg leuk voor KDquote:
Mss verwachten ze een torenhoog kindquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:57 schreef SacreCoeur het volgende:
Babel? 't wordt geen hond he
Abel is wel leuk.
De echte.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:07 schreef SacreCoeur het volgende:
Welke.. die van Treintje of de echte Abel..
Allebei zeik liedjes.
en hup, meteen heel die leuke naam vernaggeldquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:13 schreef SacreCoeur het volgende:
Oh ja die ja
Het is allang verleden tiiiiiiiiijd etc etc
kotskotskotskots
Reine mag je jatten hoor, ik zou vereerd zijn!quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:37 schreef Kleurdoos het volgende:
Tove vind ik prachtig Cattie
en ik zou zelfs Reine van je willen jatten, zo'n mooie pure naam vind ik dat
en Juno mja, altijd mijn nummer 1 geweest maar steevast geveto'd door die stomme vent
voor een jongen heb ik Caelum,Gilles, Brynn en Colmen op de lijst, moet je van houden. Ik iig wel
mijn nummer 1 zet ik er ff niet bij dus
Ik bedoel het als de uitspraak 'you know' youno dus. En ik heb gewoon zo'n idee dat ze dat gaan dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:43 schreef Lishe het volgende:
Waarom zouden mensen er Jouno van maken? Mensen zijn toch niet zo raar dat ze van een u een ou maken?
Ik ken een kindje en die heet Sky, zijn zussen Sterre, Luna en een broer Elio.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:03 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Ik pas na jouw post
KD, PM-etje dan:?
Ik weet van een gezin hier in onze hometown: Zonne, Sterre en Maan.
ik vind meike echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:38 schreef Vlindur het volgende:
Sinds we de film hebben gezien vinden wij Juno ook helemaal geweldig, maar omdat het een vreemde naam is zijn we bang dat anderen er 'youno' van maken.Dus wij hebben hem definitief geschrapt
![]()
[ afbeelding ]
Elin en Meike![]()
Elin en Thomas
Elin en Rienk! Zo. Klaar. Betere naam is er natuurlijk nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:40 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik vind meike echt verschrikkelijk
en ben sowieso niet van de 'gewone'namen
Rienk vind ik wel superb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |