Wat heb jij geslikt?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Yuki![]()
zaterdag of zondag lunchen?
Wanneer kom je dan nog bij mij?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat heb jij geslikt?
Zondag zou misschien kunnen, zaterdag zit ik bij the Parents.
niks, geheel natuurlijke nieuwe auto adrenalinequote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat heb jij geslikt?
Zondag zou misschien kunnen, zaterdag zit ik bij the Parents.
Nu al? Das freaking snel!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:49 schreef missbehavin het volgende:
Grrmbll.. de boutjes-euforie is over, ik kan 'm al weer achter het behang plakken.
Ik geef je groot gelijkquote:
quote:
Heb je em?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niks, geheel natuurlijke nieuwe auto adrenaline
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niks, geheel natuurlijke nieuwe auto adrenaline
Hij wil met jou die auto inrijdenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:50 schreef Yuki het volgende:
[..]nice!
Ik dacht alleen even dat het om mij ging
O ja:?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Er kan nog veel meer, maar dat doe je ook niet
Lastig kereltje dusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah valt mee hoor, had ook tijdens het eten al om kunnen slaan
Voor de afwas en een massage geven ... is dat primaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijkAlleen ik hoef geen grote glimmende neger
Ik ben eigenlijk ook wel nieuwschierig wat allemaal nog meer kanquote:
Voor mij nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Voor de afwas en een massage geven ... is dat prima
quote:
gaat het natuurlijk ook, dat ik daarvoor kilometers moet maken is alleen een bonusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:50 schreef Yuki het volgende:
[..]nice!
Ik dacht alleen even dat het om mij ging
Morgen avond huis eten (mag je aanschuiven) donderdag drinken op de Uithof, vrijdag weet je, t weekend moet kunnen.Daarna ook muv woensdag.quote:
zo creatief ben ik gewoonquote:
Wie ga je sminken?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:52 schreef xFriendx het volgende:
Is schminken ook goed of moet ie natural black zijn Engel?
Qquote:
to a nihilist nothing is at least somethingquote:
Jij kunt je creativiteit duidelijk in je nieuwe baan kwijtquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
to a nihilist nothing is at least something
Nee, pittig kereltje in een lastige periode.quote:
Ik moet jou iets leren? Ik dacht dat jij mij nog wel iets kon lerenquote:
Zo was ik echt nooitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, pittig kereltje in een lastige periode.![]()
Het was wel weer een klassieker.. Tijdens het eten afgesproken dat ie om half acht onder de douche zou staan. Ik zou 'm iets van tevoren een keer roepen. Als hij niet op tijd zou douchen zou hij morgen de hele dag geen schermpjes (tv, laptop etc.) hebben. We shook on it!![]()
Tja, tien over half zat ie nog te chatten. En werd boos toen hij erachter kwam dat ik 'm niet ging matsen. Boos!duwen, trekken en om het af te maken een 'oude heks
' erachteraan.
Ghehehequote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
gaat het natuurlijk ook, dat ik daarvoor kilometers moet maken is alleen een bonus
Dan morgen. Of na het weekend, denk ik. Ook even afhankelijk van wat Joe van plan is zondagquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Morgen avond huis eten (mag je aanschuiven) donderdag drinken op de Uithof, vrijdag weet je, t weekend moet kunnen.Daarna ook muv woensdag.
Leuk hequote:
Nou ja zeg,dat oude had hij gerust weg mogen latenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, pittig kereltje in een lastige periode.![]()
Het was wel weer een klassieker.. Tijdens het eten afgesproken dat ie om half acht onder de douche zou staan. Ik zou 'm iets van tevoren een keer roepen. Als hij niet op tijd zou douchen zou hij morgen de hele dag geen schermpjes (tv, laptop etc.) hebben. We shook on it!![]()
Tja, tien over half zat ie nog te chatten. En werd boos toen hij erachter kwam dat ik 'm niet ging matsen. Boos!duwen, trekken en om het af te maken een 'oude heks
' erachteraan.
10, going on 17quote:
Ik wil ook welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan zie ik je morgen rond een uur of 19:00 oke
TOF
ik bedenk me net dat ie er ook nog een 'lelijke' in had gestoptquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nou ja zeg,dat oude had hij gerust weg mogen laten
Dit. Iets te rustig. En toch enorme kopzorgen bij m'n ouders...quote:
zet ik je er voor morgen ff bijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ghehehe
Dan is het goed
[..]
Dan morgen. Of na het weekend, denk ik. Ook even afhankelijk van wat Joe van plan is zondag
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet jou iets leren? Ik dacht dat jij mij nog wel iets kon leren
beetje dubbelop idd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nou ja zeg,dat oude had hij gerust weg mogen laten
Ik zal het afwasmiddel niet vergetenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan zie ik je morgen rond een uur of 19:00 oke
TOF
Hmm nee, ook dat niet eigenlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit. Iets te rustig. En toch enorme kopzorgen bij m'n ouders...
Anyhow. Nu echt afwas!
quote:
Onder voorbehoud. Ben flink beroerd vandaag, dus weet niet of ik morgen na m'n werk nog puf heb.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zet ik je er voor morgen ff bijna t wkd zien we dan wel
Ik ookquote:
Dat "En natuurlijk nog veel meerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]Uhm... ik kan je leren hoe je een tafel bouwt door middel van 2 bomen, bol sissal en takjes...
En natuurlijk nog veel meer
TB,quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil ook welmaar dan moet jij mij schminken
quote:
Mijn geheugen laat mij in de steek wat was het ook wel weer?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
TB,
Zo werkt dat niet en btw ik heb nog steeds 2 acties van je te goed
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik bedenk me net dat ie er ook nog een 'lelijke' in had gestopt
Bonquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zal het afwasmiddel niet vergeten
God Dethroned misschien?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk hekomt van een shirt van een blackmetalband weet alleen niet meer welke
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:03 schreef YipYip het volgende:
[..]Laten we het erop houden dat hij te jong is om goede smaak te hebben
'N praktische manquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:04 schreef xFriendx het volgende:
Alleen was ik dan wel af voor het schminken, anders door dat water 'smelt' je neger.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:05 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nee joh,alleen ik. De rest is best tof
Zou zo maar kunnenquote:
Als je zo boos kijkt geef ik minipuber bijna gelijkquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, gaat... Hadden jullie het nog laat gemaakt eigenlijk zaterdag? Wel erg obvious hoor, voetbal opzetten.. I can take a hint
Ik zal volgende keer betere films downloaden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij lagen er niet laat in hoor, tegen een uur of 1 ofzo.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Die schijnen een nr te hebben waar die tekst in voorbij komt. Google ...quote:
Ja, we waren allemaal een beetje gaar he. Wat zat er in die ballen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zal volgende keer betere films downloaden.![]()
Wij lagen er niet laat in hoor, tegen een uur of 1 ofzo.
Tuurlijk, jullie soort dekt elkaar in hequote:
Spaceballen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, we waren allemaal een beetje gaar he. Wat zat er in die ballen?
Kloptquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:08 schreef YipYip het volgende:
[..]
Die schijnen een nr te hebben waar die tekst in voorbij komt. Google ...Ik ken het verder niet
Vandaar dat ze zo pittig waren, als camouflagequote:
?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tuurlijk, jullie soort dekt elkaar in he
mannenquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vandaar dat ze zo pittig waren, als camouflage
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar doen we snel weer eens mop! Vond het leuk je weer te zien!
Als ie t echt niet trok had ie m wel gesmeerd hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt he! Hoewel ik het af en toe een beetje zielig vond voor beetman, oj dat getetter
Die is wel wat gewend hoor!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt he! Hoewel ik het af en toe een beetje zielig vond voor beetman, oj dat getetter
Eej Tijnquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |