Wat heb jij geslikt?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Yuki![]()
zaterdag of zondag lunchen?
Wanneer kom je dan nog bij mij?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat heb jij geslikt?
Zondag zou misschien kunnen, zaterdag zit ik bij the Parents.
niks, geheel natuurlijke nieuwe auto adrenalinequote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat heb jij geslikt?
Zondag zou misschien kunnen, zaterdag zit ik bij the Parents.
Nu al? Das freaking snel!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:49 schreef missbehavin het volgende:
Grrmbll.. de boutjes-euforie is over, ik kan 'm al weer achter het behang plakken.
Ik geef je groot gelijkquote:
quote:
Heb je em?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niks, geheel natuurlijke nieuwe auto adrenaline
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niks, geheel natuurlijke nieuwe auto adrenaline
Hij wil met jou die auto inrijdenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:50 schreef Yuki het volgende:
[..]nice!
Ik dacht alleen even dat het om mij ging
O ja:?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Er kan nog veel meer, maar dat doe je ook niet
Lastig kereltje dusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah valt mee hoor, had ook tijdens het eten al om kunnen slaan
Voor de afwas en een massage geven ... is dat primaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijkAlleen ik hoef geen grote glimmende neger
Ik ben eigenlijk ook wel nieuwschierig wat allemaal nog meer kanquote:
Voor mij nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Voor de afwas en een massage geven ... is dat prima
quote:
gaat het natuurlijk ook, dat ik daarvoor kilometers moet maken is alleen een bonusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:50 schreef Yuki het volgende:
[..]nice!
Ik dacht alleen even dat het om mij ging
Morgen avond huis eten (mag je aanschuiven) donderdag drinken op de Uithof, vrijdag weet je, t weekend moet kunnen.Daarna ook muv woensdag.quote:
zo creatief ben ik gewoonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |