maak me maar weer jaloers, doe maar weer zo, nee ik ken mijn plek weerquote:
Gekruide gehaktballen (zelf gekruid en gedraaid) in gezeefdetomaten, met lente-uitjes en rijst.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat heb je deze keer verorberd Bosje?
ow wat lekkerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gekruide gehaktballen (zelf gekruid en gedraaid) in gezeefdetomaten, met lente-uitjes en rijst.
(Gisteren al gemaakt, voor 2 dagen gekookt gisteren)
quote:
aawh oke, ik keur het goedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dit was geen hunt... ik kan er gewoon niet tegen om als ik post 300 plaats het topic dan te laten staan
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh oke, ik keur het goed
jaja... bijna klaarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Fijn dat je zo blij benten hup nu aan het werk boefje
en klaarquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
Oceanviewwil jij me nog even dat liedje sturen, dan ga ik er even aan werken
Thanks, ga aan de slag voor jequote:
Alvast bedanktquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Thanks, ga aan de slag voor je
ja daaromquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik kom alleen niet verder dan het eerste stukje, op de rest is de stem heel moeilijk te horen door de muziek erdoorheen
Zal ik Stuart maar vragen als hij er is?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat ik er goed in was maar ik faal
Ja misschien kan hij het horen, het ging lekker tot die muziek er harder doorheen ging blaffenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zal ik Stuart maar vragen als hij er is?
Rustige muziek hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja misschien kan hij het horen, het ging lekker tot die muziek er harder doorheen ging blaffen
Fijn Bosjequote:
In verhouding met de stem is de muziek wel hardquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Rustige muziek hoorik vind de muziek er niet echt door blaffen hoor maar ik kan de zinnen ook weer niet opmaken
Dit liedje luisterde ik trouwens toen ik van je wegliepquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Fijn Bosjehoe was jouw dag vandaag?
[..]
In verhouding met de stem is de muziek wel hard
WEl goed opzich. Maar nu zit ik er helemaal door. Ga denk ik even douchen of in bad (denk het eerste, kan ik mijn haren wassen).quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Fijn Bosjehoe was jouw dag vandaag?
[..]
In verhouding met de stem is de muziek wel hard
aawh jammer, maar wel fijn dat het opzich goed gaat, ja ga maar lekker douchenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
WEl goed opzich. Maar nu zit ik er helemaal door. Ga denk ik even douchen of in bad (denk het eerste, kan ik mijn haren wassen).
en met jou?
Ja ik had dit:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:36 schreef Oceanview het volgende:
Take me and take me back to where my heart used to live
I can't take it take it take no more...onverstaanbaar...
ja meestal is de muziek die ik luister de stem harder dan de muziek, en is de muziek meer een soort achtergrondmuziekjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:36 schreef Oceanview het volgende:
Muziek is helemaal niet hard vergeleken of jij bent andere muziek gewend
It's time I let you knowquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik had dit:
I gotta keep it real baby,
This time I let you know
They said the best could be forever.
Maybe Im not sure.
I just speak louder then real words,
Denk het ook, ik werd afgeleid door die muziekquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
It's time I let you know
They say the good last forever
Maybe I'm not sure
Action speak louder then words, ..... without needing her
We horen anders
Ahh maar het is House en daar draait het om het achtergrondgeluidquote:
ja erg hequote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Denk het ook, ik werd afgeleid door die muziek
Ja daar kan ik nooit echt een tekst uithalenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ahh maar het is House en daar draait het om het achtergrondgeluid
hihi, daarom hebben ze (bijna) ook geen lyricsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja daar kan ik nooit echt een tekst uithalen
Op die fietsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
hihi, daarom hebben ze (bijna) ook geen lyrics
Goed hoor. Ik moet alleen leren om meer te spiegelenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
[..]
Leuk! welkom terug!
Hoe was je rijles?
hihi op mn scooter kijk ik al 20x op 1 weggetje op mijn spiegelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik moet alleen leren om meer te spiegelen
Ik bijna nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hihi op mn scooter kijk ik al 20x op 1 weggetje op mijn spiegel
Neem eens een voorbeeld aan mijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik bijna niet![]()
Ik weet wat voor me is, dan rij ik daar voor bij en kan er dus geen fietser naast me rijden imo. Maar volgens mijn instructeur wel.
Kvoel me wat downtjes maar voor de rest zijn gangetjesquote:
Hmm, balen. Komt wel goed.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kvoel me wat downtjes maar voor de rest zijn gangetjes.
Met jou?
Mannen ophitsen op een forum?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Neem eens een voorbeeld aan mij
Niks aan de hand verder maar voel me gewoon zoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hmm, balen. Komt wel goed.
Met mij gaat het wel.
Nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mannen ophitsen op een forum?
Kut is dat ja, soort van down zonder reden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niks aan de hand verder maar voel me gewoon zo
Mooi.
mwa weet niet, heb op het moment nogal last van stemmingswisselingen, maar dat komt omdat ik sinds gisteren weer een stopweek heb, verschrikkelijk emotioneel natuurlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En hoe gaat het met CC?
[..]
Bos
School, veel gelachen voor de rest niet echt iets.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kut is dat ja, soort van down zonder reden.
Nog wat leuks gedaan vandaag?
Oh.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa weet niet, heb op het moment nogal last van stemmingswisselingen, maar dat komt omdat ik sinds gisteren weer een stopweek heb, verschrikkelijk emotioneel natuurlijkMaar verder gaat het prima
Lachen is goed!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
School, veel gelachen voor de rest niet echt iets.
En mevrouw?
Ja op school ben ik vrolijk maar thuis voel ik me toch raarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh.Hopelijk gaat het snel weer wat beter! Over een paar dagen ben je er in ieder geval weer vanaf.
[..]
Lachen is goed!
Ik heb een beetje huishoudelijke shit gedaan thuis en net gewerkt.
Ja best wel, al voel ik me nog steeds niet helemaal top. Maar ik heb het al voor het douchen van me af geschreven in R&Pquote:
Ja ben alleen nog niet ongesteld dus ik hoop dat het maandag weer over is als ik vakantie heb en weer moet beginnen met de pil.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh.Hopelijk gaat het snel weer wat beter! Over een paar dagen ben je er in ieder geval weer vanaf.
[..]
Lachen is goed!
Ik heb een beetje huishoudelijke shit gedaan thuis en net gewerkt.
aawh dat is wel fijn dat je een uitlaatklep ziet in R&Pquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja best wel, al voel ik me nog steeds niet helemaal top. Maar ik heb het al voor het douchen van me af geschreven in R&P
Herkenbaar, helaasquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niks aan de hand verder maar voel me gewoon zo
Mooi.
Moest het even proberen, misschien krijg ik wel goede tips en zulks.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh dat is wel fijn dat je een uitlaatklep ziet in R&P
Ja ik hoop het voor jequote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moest het even proberen, misschien krijg ik wel goede tips en zulks.
Dat ken ik, maar dan werk in plaats van school.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja op school ben ik vrolijk maar thuis voel ik me toch raar
Owja jij hebt geen schoolquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat ken ik, maar dan werk in plaats van school.
Je zal het allicht wel eens gezegd hebben...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat ken ik, maar dan werk in plaats van school.
Oh, hoop het ook voor je!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ben alleen nog niet ongesteld dus ik hoop dat het maandag weer over is als ik vakantie heb en weer moet beginnen met de pil.
Jaa veel afspreken enzo dus het moet gewoon weg zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, hoop het ook voor je!Heb je nog leuke dingen gepland in de je vakantie?
Ik heb wel school, maar ik kan er hoef er niet naartoe.quote:
Albert Heijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je zal het allicht wel eens gezegd hebben...
maar waar werk je?
Wat verdien jij nu per uur?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb wel school, maar ik kan er hoef er niet naartoe.
[..]
Albert Heijn.
Oh, ik vind dat altijd zo kut hè. Ongesteld zijn terwijl je niet thuis bent, zegmaar.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jaa veel afspreken enzo dus het moet gewoon weg zijn
Ja dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb wel school, maar ik kan er hoef er niet naartoe.
[..]
Albert Heijn.
Ja dus ik hoop dat ik het vanavond of morgen nog ben en dat ik er dan zondag/maandag mee klaar benquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, ik vind dat altijd zo kut hè. Ongesteld zijn terwijl je niet thuis bent, zegmaar.
Afspreken?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja dus ik hoop dat ik het vanavond of morgen nog ben en dat ik er dan zondag/maandag mee klaar ben
Ehm, op de site staat ¤5,37. Maar volgens mij is dat bruto.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wat verdien jij nu per uur?
wat bedoel je?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Afspreken?Als je afwezig doet weet ik wat er is
oke ja ik ben 17 en verdien 4.04 euro netto per uurquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ehm, op de site staat ¤5,37. Maar volgens mij is dat bruto.
Ja, wekker zetten en zo. Werkt niet. Blijf even angstig..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:03 schreef kanovinnie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 15 februari 2011 20:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moest het even proberen, R&P te posten, maar heb je al eens geprobeerd om stipt om tijdstip X de deur uit te gaan?
Ok.quote:
Zou fijn zijn ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja dus ik hoop dat ik het vanavond of morgen nog ben en dat ik er dan zondag/maandag mee klaar ben
Volgens mij verdiende ik dat ja, toen ik nog 16 was?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke ja ik ben 17 en verdien 4.04 euro netto per uur
Leugensquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Volgens mij verdiende ik dat ja, toen ik nog 16 was?
Dat als je ongesteld bent dan weet wat er isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jawel maar wat bedoelde je met dat afwezig gedeelte?
als ik ongesteld ben ben ik niet afwezig hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat als je ongesteld bent dan weet wat er is
Een echte piraat (zoals JanPiraat) ...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als ik ongesteld ben ben ik niet afwezig hoor
eerder heel geil
Ja die bevaart de rode zee jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Een echte piraat (zoals JanPiraat) ...
vul maar verder in
Huh, dat is onder het minimumloon voor die leeftijd toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Leugens
toen verdiende ik 3.50
nee volgens mij is dat 3.25 ofzoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Huh, dat is onder het minimumloon voor die leeftijd toch?
Hij schold me uit voor dikzak, ik dus nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:11 schreef Omdatappel het volgende:
Geen rare dingen over Jan oké, ik ben erg aan hem gehecht.
Ik zeg toch niks raars, en dat jullie getrouwd zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:11 schreef Omdatappel het volgende:
Geen rare dingen over Jan oké, ik ben erg aan hem gehecht.
Ik stond niet op zijn lijstjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hij schold me uit voor dikzak, ik dus niet
Oh.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee volgens mij is dat 3.25 ofzo
Hij meende het vast niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hij schold me uit voor dikzak, ik dus niet
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh.
[..]
Hij meende het vast niet.
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat ik niet aardig over iemand kan doen als diegene zo heeft gedaan, vergeven kan ik vergeten helaas nietquote:
Ja klopt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat ik niet aardig over iemand kan doen als diegene zo heeft gedaan, vergeven kan ik vergeten helaas niet
Nee, want je hebt tetten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:21 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ben getrouwd met JanPiraat.
Vind je mij nu stom kanovinnie?
Jouw bijdrage eraanquote:
H4TuH=V3rLatUh!1!1!!!quote:
gelukkig, ik scheet al 7 kleuren in de angst dat jij niet terug zou komenquote:
Sarcasme druipt er van af.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gelukkig, ik scheet al 7 kleuren in de angst dat jij niet terug zou komen
Dit is wel mijn subforum vriendquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dit is niet jouw topic. vriend
Ik voel je liefde dan ook shinenquote:
Jatoch? Wat anders?quote:
Je staat in mijn zonlicht.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit is wel mijn subforum vriend
[..]
Ik voel je liefde dan ook shinen
Sorry *stapt opzij*quote:
Ja dus, jij kwam hier later dan OV, vriendquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit is wel mijn subforum vriend
[..]
Ik voel je liefde dan ook shinen
Goed punt!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
je vergeet de billenen evt benen.
Toen ik hier poste liep hij nog in zijn luiers rond.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja dus, jij kwam hier later dan OV, vriend
In dit topic? ik zie je pas sinds deel 1000 posten ofzoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Goed punt!
[..]
Toen ik hier poste liep hij nog in zijn luiers rond.
Ik ook trouwens
Brb even luier verschonenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Goed punt!
[..]
Toen ik hier poste liep hij nog in zijn luiers rond.
Ik ook trouwens
Oh.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
je vergeet de billenen evt benen.
Fok! algemeenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
In dit topic? ik zie je pas sinds deel 1000 posten ofzo
Het ging over dit topic dus hij moet geen leugens gaan vertellenquote:
Dat klopt wel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het ging over dit topic dus hij moet geen leugens gaan vertellen
In dit topic zit ik al de hele dagquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
In dit topic? ik zie je pas sinds deel 1000 posten ofzo
Ja niet met een zweepjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ooit krijg ik mijn gelijk wel
*highfive*quote:
Kusje op je gelijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
In dit topic zit ik al de hele dag
spoilererenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kusje op je gelijk
tegen jou valt toch niet te argumenteren
Mod dus gelijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kusje op je gelijk
tegen jou valt toch niet te argumenteren
ik heb gewoon 10 vingers, alhoewel ik wel stunt met vuurwerkquote:
Staatsmodgreep doen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:36 schreef Omdatappel het volgende:
Machtsmisbruik jij Vincentpersoon.
Stoer man.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik heb gewoon 10 vingers, alhoewel ik wel stunt met vuurwerk
Nee hoor!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:36 schreef Omdatappel het volgende:
Machtsmisbruik jij Vincentpersoon.
Awhh,quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
mijn leven is verwoest
Moet van 7 t/m 9 Maart om 5 uur gaan opstaan om om 7 uur te ontbijtenop dat klote Barneveld
welke achterlijke gladiool verzint die tijden nou
het vroegst wat ik nu op moet is 8 uur
nee niet stoerquote:
Wauw 3 dagen lang vroeg eruitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
mijn leven is verwoest
Moet van 7 t/m 9 Maart om 5 uur gaan opstaan om om 7 uur te ontbijtenop dat klote Barneveld
welke achterlijke gladiool verzint die tijden nou
het vroegst wat ik nu op moet is 8 uur
Ja niet leuk, van kwart over 8 tot kwart voor 5 les en we moeten daar slapen en als je dronken bent word je naar huis gestuurd en je moet net als kleuters gescheiden slapenquote:
Drugsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja niet leuk, van kwart over 8 tot kwart voor 5 les en we moeten daar slapen en als je dronken bent word je naar huis gestuurd en je moet net als kleuters gescheiden slapen
ja hee, maar ik ben verwendquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wauw 3 dagen lang vroeg eruit
Ik heb 6 weken lang de wekker om die tijd gehad
Omg.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja niet leuk, van kwart over 8 tot kwart voor 5 les en we moeten daar slapen en als je dronken bent word je naar huis gestuurd en je moet net als kleuters gescheiden slapen
Ik heb even gelurkt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nee niet stoer, meer dom en jij hebt nu een plaatsje in mijn fobo
Ja en dat Hostel heet stayokay, ik voel me hier helemaal niet okay bijquote:
Protest!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja en dat Hostel heet stayokay, ik voel me hier helemaal niet okay bij
kan niet wordt gecontroleerd, maar ik hoop niet dat mijn mobiel niet wordt afgepakt want dan kan ik nog communiceren met FOK! en we moeten om 23.00 stil zijn maar de bar sluit om 23.30...quote:
Prima hostel, toffe bar meestalquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja en dat Hostel heet stayokay, ik voel me hier helemaal niet okay bij
HERRIE MAKEN!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kan niet wordt gecontroleerd, maar ik hoop niet dat mijn mobiel niet wordt afgepakt want dan kan ik nog communiceren met FOK! en we moeten om 23.00 stil zijn maar de bar sluit om 23.30...hoe bedoel je vaag
Kom me alsjeblieft ontvoeren, ik wil nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Prima hostel, toffe bar meestal
Zo vroeg.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kan niet wordt gecontroleerd, maar ik hoop niet dat mijn mobiel niet wordt afgepakt want dan kan ik nog communiceren met FOK! en we moeten om 23.00 stil zijn maar de bar sluit om 23.30...hoe bedoel je vaag
Nou onze school is er gek genoeg voorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
HERRIE MAKEN!
Sowieso sturen ze je niet naar huis als je dronken bent
Okay.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kom me alsjeblieft ontvoeren, ik wil niet
Hoe wil ik mijn telefoon die niet op een pik lijkt in mn kut stoppenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:42 schreef Oceanview het volgende:
Mobiel in je ondergoed en evt je kut () verbergen en dan hopen dat je niet gebelt/smst/gepingt wordt
Wat niet rekt, scheurtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoe wil ik mijn telefoon die niet op een pik lijkt in mn kut stoppen
Neem je eigen fles drank mee. Gewoon 40%, dan mixen. NIET DELEN MET MENSEN.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou onze school is er gek genoeg voor
Ja maar het is voor een cijfer en ik heb ook geen zin in een 1quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neem je eigen fles drank mee. Gewoon 40%, dan mixen. NIET DELEN MET MENSEN.
Dan weet iedereen het en ben je de lul.
Wat voor opdracht moet je maken dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja maar het is voor een cijfer en ik heb ook geen zin in een 1
toetsenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat voor opdracht moet je maken dan?
Dan maar niet drinken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja maar het is voor een cijfer en ik heb ook geen zin in een 1
het best kan je je gewoon thuis klem zuipen en daar lol makenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan maar niet drinken.
Het best is altijd nog om chill met je leraren mee te drinken. Kan je 9 van de 10 keer blijven zitten, en je kweekt wat goodwill
Nee joh. Kinderen die tijdens kamp gezellig met de leiding (mij+de anderen) zitten mogen ook altijd langer opblijven en kunnen meer uithalenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het best kan je je gewoon thuis klem zuipen en daar lol maken
ja maar jij bent mijn kampleider nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee joh. Kinderen die tijdens kamp gezellig met de leiding (mij+de anderen) zitten mogen ook altijd langer opblijven en kunnen meer uithalen
Balen manquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Usernote's alleen kan ik ze niet inzien
Klopt. Maar zo werkt het altijd. Beetje slap meelullen met de leiding> je kan meer doen dan de restquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar jij bent mijn kampleider niet
Moet je dokken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik zou wel wat rustiger aan doen als ik jou was.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wat voor kampen begeleidt jij zoal? en waar kan ik me inschrijven?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt. Maar zo werkt het altijd. Beetje slap meelullen met de leiding> je kan meer doen dan de rest
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou wel wat rustiger aan doen als ik jou was.
Een kamp van 3 nachten/dagen voor kinderen van de kanoverenigingquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wat voor kampen begeleidt jij zoal? en waar kan ik me inschrijven?
Ik geef slechts een tip.quote:
Nou weer mijn kans misgelopenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een kamp van 3 nachten/dagen voor kinderen van de kanovereniging
Als je graag wilt mag je wel mee hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou weer mijn kans misgelopen
ja en dan zit ik tussen die kleuters zeker?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je graag wilt mag je wel mee hoor
Ja!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja en dan zit ik tussen die kleuters zeker?
Jij blijft van mijn kindertjes af.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke ik ga alvast een pedopas bestellenwanneer is dat kamp?
en jij dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij blijft van mijn kindertjes af.
Oceanview en de grote kruistocht naar 50 notes?quote:
Dat zijn geen dingen waar je grappen over maakt.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zijn geen dingen waar je grappen over maakt.
Dan betaal ik ¤4.50quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oceanview en de grote kruistocht naar 50 notes?
Dat welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je baggert waarschijnlijk wel meer dan ik.
Dat hoop ik zeer zeker ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je begrijpt me verkeerd denk ik
Daar staat in wat voor stoute dingen je gedaan hebt. En soms, als je bijvoorbeeld bier haalt voor mods op meets krijg je positieve notesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:59 schreef Carooltje79 het volgende:
jeetje wat gaat het snel![]()
enneee wat zijn notes??
Dat dacht ik, en tegen die grapjes kan ik echt heel slecht.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik doelde niet op die kinderen nee
begrijp ik, maar dat bedoelde ik niet alleen ik had geen zin om het helemaal uit te leggenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat dacht ik, en tegen die grapjes kan ik echt heel slecht.
ja vastquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar staat in wat voor stoute dingen je gedaan hebt. En soms, als je bijvoorbeeld bier haalt voor mods op meets krijg je positieve notes
Ik heb er zo1
Echt?quote:
Jamaar dan snap ik 'm!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
begrijp ik, maar dat bedoelde ik niet alleen ik had geen zin om het helemaal uit te leggen
Vraag maar aan CCquote:
Zal ik er dan nog even een paar zetten?quote:
Gaat u gangquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zal ik er dan nog even een paar zetten?
Nu snap ik hetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tss moet ik het nog uitleggen ook?
Neu geen zin inquote:
Je grap.quote:
Ah, je gaat voor de instant ban?quote:
PI manquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, je gaat voor de instant ban?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:04 schreef Omdatappel het volgende:
Shit, nu wil ik weten wat er in staat.
uhu dat zal ik zeker doenquote:
Ik ken je gevoelens maar dan met 12quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:04 schreef Omdatappel het volgende:
Shit, nu wil ik weten wat er in staat.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ken je gevoelens maar dan met 12
tof idee, ik hield het niet meer bij 17 notesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:05 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga wel sparen ofzo, dan kan ik ze allemaal zien, als ik er meer heb.
Ja als mod kun je je eigen inlezenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tof idee, ik hield het niet meer bij 17 notes
En je hebt een aboquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja als mod kun je je eigen inlezen
Nee toen ik 17 had was ik nog gewoon zwart maar bij 18 nam ik een aboquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja als mod kun je je eigen inlezen
Het is een anticlimax als je ze leest. Geloof mij. Dat had ik ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:05 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga wel sparen ofzo, dan kan ik ze allemaal zien, als ik er meer heb.
baggermensquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee toen ik 17 had was ik nog gewoon zwart maar bij 18 nam ik een abo
Oh, oké.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is een anticlimax als je ze leest. Geloof mij. Dat had ik ook.
Ja dat zegt iedereenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het zijn er 18 positieve hoor
CC heeft gelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |