maak me maar weer jaloers, doe maar weer zo, nee ik ken mijn plek weerquote:
Gekruide gehaktballen (zelf gekruid en gedraaid) in gezeefdetomaten, met lente-uitjes en rijst.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat heb je deze keer verorberd Bosje?
ow wat lekkerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gekruide gehaktballen (zelf gekruid en gedraaid) in gezeefdetomaten, met lente-uitjes en rijst.
(Gisteren al gemaakt, voor 2 dagen gekookt gisteren)
quote:
aawh oke, ik keur het goedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dit was geen hunt... ik kan er gewoon niet tegen om als ik post 300 plaats het topic dan te laten staan
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh oke, ik keur het goed
jaja... bijna klaarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Fijn dat je zo blij benten hup nu aan het werk boefje
en klaarquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
Oceanviewwil jij me nog even dat liedje sturen, dan ga ik er even aan werken
Thanks, ga aan de slag voor jequote:
Alvast bedanktquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Thanks, ga aan de slag voor je
ja daaromquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik kom alleen niet verder dan het eerste stukje, op de rest is de stem heel moeilijk te horen door de muziek erdoorheen
Zal ik Stuart maar vragen als hij er is?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat ik er goed in was maar ik faal
Ja misschien kan hij het horen, het ging lekker tot die muziek er harder doorheen ging blaffenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zal ik Stuart maar vragen als hij er is?
Rustige muziek hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja misschien kan hij het horen, het ging lekker tot die muziek er harder doorheen ging blaffen
Fijn Bosjequote:
In verhouding met de stem is de muziek wel hardquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Rustige muziek hoorik vind de muziek er niet echt door blaffen hoor maar ik kan de zinnen ook weer niet opmaken
Dit liedje luisterde ik trouwens toen ik van je wegliepquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Fijn Bosjehoe was jouw dag vandaag?
[..]
In verhouding met de stem is de muziek wel hard
WEl goed opzich. Maar nu zit ik er helemaal door. Ga denk ik even douchen of in bad (denk het eerste, kan ik mijn haren wassen).quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Fijn Bosjehoe was jouw dag vandaag?
[..]
In verhouding met de stem is de muziek wel hard
aawh jammer, maar wel fijn dat het opzich goed gaat, ja ga maar lekker douchenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
WEl goed opzich. Maar nu zit ik er helemaal door. Ga denk ik even douchen of in bad (denk het eerste, kan ik mijn haren wassen).
en met jou?
Ja ik had dit:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:36 schreef Oceanview het volgende:
Take me and take me back to where my heart used to live
I can't take it take it take no more...onverstaanbaar...
ja meestal is de muziek die ik luister de stem harder dan de muziek, en is de muziek meer een soort achtergrondmuziekjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:36 schreef Oceanview het volgende:
Muziek is helemaal niet hard vergeleken of jij bent andere muziek gewend
It's time I let you knowquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik had dit:
I gotta keep it real baby,
This time I let you know
They said the best could be forever.
Maybe Im not sure.
I just speak louder then real words,
Denk het ook, ik werd afgeleid door die muziekquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
It's time I let you know
They say the good last forever
Maybe I'm not sure
Action speak louder then words, ..... without needing her
We horen anders
Ahh maar het is House en daar draait het om het achtergrondgeluidquote:
ja erg hequote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Denk het ook, ik werd afgeleid door die muziek
Ja daar kan ik nooit echt een tekst uithalenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ahh maar het is House en daar draait het om het achtergrondgeluid
hihi, daarom hebben ze (bijna) ook geen lyricsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja daar kan ik nooit echt een tekst uithalen
Op die fietsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
hihi, daarom hebben ze (bijna) ook geen lyrics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |