hehe met je john locke avatar. De week gaat traag. Ik heb zin in het weekend.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:24 schreef goofy_goober het volgende:
Ik bedoelde meer in de zin van lol hebben met andere dames voordat je iets serieus begint. Heb ik ook gedaan en het helpt zeker wanneer je je gewild voelt. Word je ook een stuk zekerder van.
Touchequote:Op woensdag 16 februari 2011 19:31 schreef Male23 het volgende:
Daarom is het ook zo leuk als je haar dan wel tegen komt.
Misschien ben ik een zeikerd wat dat betreft, maar op het moment lijkt me dit niks. Heeft me ook nooit echt geïnteresseerd. Misschien komt het nog, als ik alles een beetje een plaats heb kunnen geven, maar ik ben sowieso al niet iemand die de kroeg in gaat om iemand voor een ONS te regelen. Ik geloof zeker dat het goed kan zijn voor je zelfvertrouwen, maar geeft het achteraf niet een ontzettend leeg gevoel? (Als in alleen zijn, niet als in compleet voldaan na een heftige nachtquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:24 schreef goofy_goober het volgende:
Ik bedoelde meer in de zin van lol hebben met andere dames voordat je iets serieus begint. Heb ik ook gedaan en het helpt zeker wanneer je je gewild voelt. Word je ook een stuk zekerder van.
Dit heb ik dus ook. Als ik de indruk krijg dat een meisje écht leuk is, dan wil ik ook gelijk iets serieus gaan beginnen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:24 schreef CeeZee het volgende:
Ik zie ook niks in scharrelen en gewoon lol hebben met een jongen..
Want zodra ik iets voor hem begin te voelen wil ik daar echt werk van maken, dus een relatie, en als ik niet echt iets voor hem ga voelen dan is de lol er ook al snel vanaf
Verder heb ik morgen een spannende dag..
Eerst een meeloopdag voor een nieuwe studie en 's avonds komt mijn ex langs voor de gezelligheid. Ben heel erg benieuwd wat het word (allebei de dingen).
Ga met hoop naar de meeloopdag, maar heb geen verwachtingen voor de avond, dan kan ik ook niet teleurgesteld worden.. Het zou fijn zijn als alles goed verloopt en ik na afloop niet instort, dan zit er misschien nog wel iets van een vriendschap in (meer zoizo niet vanuit zijn kant).
You and me both.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Weet niet wat het de laatste week is, maar weer veel last van dipjes
Gelukkig wel het een en ander om toch naar uit te kijken, maar op die loze avonden zoals deze voel ik me wel een beetje deprimerend...
Make that three.quote:
Ja heb dat ook vaker laatste tijd, drang om contact op te nemen...maar een paar uur later ben ik weer blij dat ik dat niet heb gedaan, is toch raar dat je zo snel van gevoel veranderd...zeg nu tegen mijzelf, geen contact opnemen dat kan altijd nog wel een keer!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:10 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Make that three.
Ik heb de hele tijd de neiging om mijn ex een smsje te sturen. Maar ik kan me gelukkig nog inhouden.
Direct nog maar even een serietje kijken voor wat afleiding en dan slapen.
Ja, ik was vandaag al trots op mezelf dat ik gisteren geen contact had opgenomen. Maar het is een beetje balen dat het nu weer begint te jeuken. Ik ga hem niks sturen hoor. Maar ik weet niet of ik wel zin heb in een week waar ik de hele tijd mezelf moet tegenhouden qua smsjes sturen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:22 schreef H6-4ever het volgende:
[..]
Ja heb dat ook vaker laatste tijd, drang om contact op te nemen...maar een paar uur later ben ik weer blij dat ik dat niet heb gedaan, is toch raar dat je zo snel van gevoel veranderd...zeg nu tegen mijzelf, geen contact opnemen dat kan altijd nog wel een keer!!
Goed bezigquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:36 schreef undissputed het volgende:
Ik heb mijn ex net gezien 2 uurtjes geleden ongeveer. Ik heb sinds ik bij haar ben geweest het gevoel dat ik niet meer van haar houd en het kan afsluiten. Hopen dat dit gevoel ook echt blijft en ik het vast kan houden.
Exen die een nieuwe vriend(in) krijgenquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:23 schreef Under_Score het volgende:
morgenavond even lekker uit denk ik. hoop dat ik mn ex niet tegenkom. heb geen zin om dr te zien. helemaal omdat ze waarschijnlijk net een nieuwe vriend heeft en ik geen zin heb om dit bevestigd te zien op dit moment.
Ik kan me wel goed voorstellen dat mensen gauw weer op zoek gaan naar een nieuwe relatie.... Zelf ben ik aardig preuts aangelegd en sluit ik me eerder af voor mensen op het moment... Zou graag willen weten wat de sleutel is om weer eens wat opener te zijn tegen mensen ( vooral vrouwen_quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:58 schreef goofy_goober het volgende:
Je hoeft toch ook niet gelijk weer een relatie aan te gaan? Je kunt toch ook eerst een beetje lol hebben alvorens je je weer in iets serieus stort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |