quote:Op maandag 11 april 2011 12:41 schreef jimjim1983 het volgende:
waarom zou je iets op cassette halen?
14.gifquote:Op maandag 11 april 2011 12:50 schreef ems. het volgende:
zodat je het kan luisteren op je cassette recorder.
Erg goed.quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:25 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wat vinden we hier van het nieuwe Atmosphere album?
Heb hem nu een paar keer geluisterd en klinkt vooralsnog goed...quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:39 schreef incognitoomuch het volgende:
... goddamned ik ben zwaar benewed!
Hoe is deze vergeleken met When Life Gives you Lemons?
Daar was ik dus een beetje bang voor. Op de "To All my Friends" mixtape vond ik hem op bepaalde nummers niet echt energiek overkomen. Dat heb ik sinds You can't imagine how much fun where having ook niet echt meer gehoord.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:50 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Heb hem nu een paar keer geluisterd en klinkt vooralsnog goed...
Slug lijkt soms wat op de automatische piloot te rappen maar het blijft allemaal erg sterk.
Persoonlijk vind ik hem iets minder, maar ik vind sowieso dat When Life Gives you Lemons een van de beste albums ooit gemaakt is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:39 schreef incognitoomuch het volgende:
... goddamned ik ben zwaar benewed!
Hoe is deze vergeleken met When Life Gives you Lemons?
Hij is lyrisch gezien nog best sterk. Beetje zonde dat de beat wat op de achtergrond lijkt te zitten of ligt dat aan de kwaliteit van die video ?quote:
Youtube filmpje is van erge lage kwaliteit. Ik heb hem hier op de 320 en daar klinkt de beat gewoon flexquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:48 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Hij is lyrisch gezien nog best sterk. Beetje zonde dat de beat wat op de achtergrond lijkt te zitten of ligt dat aan de kwaliteit van die video ?
Ken X eigenlijk alleen van At the speed of Light. Gruwelijk hard album
NICE!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:23 schreef Joran-Joran het volgende:
Wu Tang Clan - 6 juni in de Melkweg...!
Als ik Wu Tang zie staan ben ik altijd een beetje sceptisch gezien er dan vaak allemaal random artiesten op het podium verschijnen waar ik nog nooit van heb gehoordquote:Op woensdag 13 april 2011 13:23 schreef Joran-Joran het volgende:
Wu Tang Clan - 6 juni in de Melkweg...!
vet, welk nummer is dat in de video?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:56 schreef Sala-adin het volgende:
Was gisteravond aanwezig @Paradiso
Top avond!
View My Video
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |