btw, de rest van de nummers van hun album zijn echt masterlijk goed! Op hun site kan je 2 tracks gratis downloaden van het album, deze hierboven en nog een.. ik zou het wel willen kopen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:31 schreef Joran-Joran het volgende:
Kwam dit net tegen, lekker nummertje voor bij 't huidige weertje [ afbeelding ]
sicke shit iddquote:Op zondag 3 april 2011 19:41 schreef Lolaatje het volgende:
Dinsdag komt Heavy Metal Kings van Ill Bill en Vinnie Paz uit. Ben heel benieuwd.
Vind hem wel lekker. Children of God hadden ze eerder al rondgestuurd als 'voorproefje', erg lekkere beat ook.quote:Op zondag 3 april 2011 19:41 schreef Lolaatje het volgende:
Dinsdag komt Heavy Metal Kings van Ill Bill en Vinnie Paz uit. Ben heel benieuwd.
Jammer/Goed dat ze vast blijven houden aan de style die ze al jaren hebben.quote:Op zondag 3 april 2011 19:41 schreef Lolaatje het volgende:
Heel relax! Nog meer van deze stijl kan ik zeker waarderen!quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:56 schreef andreas612 het volgende:
[..]
btw, de rest van de nummers van hun album zijn echt masterlijk goed! Op hun site kan je 2 tracks gratis downloaden van het album, deze hierboven en nog een.. ik zou het wel willen kopen.
Bijna alles van Brother Ali is relax!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:25 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Heel relax! Nog meer van deze stijl kan ik zeker waarderen!
Dit vind ik ook wel een heel relax nummer!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt. Ik ben geen groot liefhebber maar als ik zin heb in 'love tracks' zijn er genoeg moderne alternatieven op dat drama.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:57 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Dit >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> de love tracks van nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |