Wow die stof kregen wij 2 jaar geleden alquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
Bio, inturrussanttt!
Wij dus ook, net zoals het hoofdstuk over de huid, maar ze willen dat we het opnieuw krijgen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow die stof kregen wij 2 jaar geleden al
Weet ik, maar waarom eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
iksdee's zijn dodelijk op FOK!.
Wij hebben dit jaar geen bioquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wij dus ook, net zoals het hoofdstuk over de huid, maar ze willen dat we het opnieuw krijgen.
omdat er veel volwassenen zijn die de kinder-smileys niet kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet ik, maar waarom eigenlijk?
Omdat ze alleen maar cute zijn als zuster enfermerelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet ik, maar waarom eigenlijk?
Diegenen die er zo over denken horen ook niet op Fokquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
omdat er veel volwassenen zijn die de kinder-smileys niet kunnen waarderen.
Ook wel moe, moet gewoon wat eerder gaan slapenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ben moe, slaap slechtEn hoe ist bij joe?
dan blijven Enfe, ik, jij en nog een of twee nieuwelingen overquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Diegenen die er zo over denken horen ook niet op Fok
Ja viel me ook opquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:42 schreef TheFamousMan het volgende:
Maar Enfe gebruikt ze wel heel veel
Zolang jijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dan blijven Enfe, ik, jij en nog een of twee nieuwelingen over
Zeker, want da's juist het leuke op FOK!, er zitten klootzakken en aardige mensjes op, en zo kan je lekker discussiėrenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zolang jij
Nee grapje, dat zou toch wat saai worden
Nope, je bent lekker aanwezigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |