Dat vraag je maar aan de dames hier op FOK! die erover mee kunnen pratenquote:
Wil ik weten wat?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nu kan ik weer heel iets fouts zeggen
iksdee's zijn dodelijk op FOK!.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:39 schreef RockNijntje het volgende:
Cool dat was mijn eerste xD op Fok
Wow die stof kregen wij 2 jaar geleden alquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
Bio, inturrussanttt!
Wij dus ook, net zoals het hoofdstuk over de huid, maar ze willen dat we het opnieuw krijgen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow die stof kregen wij 2 jaar geleden al
Weet ik, maar waarom eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
iksdee's zijn dodelijk op FOK!.
Wij hebben dit jaar geen bioquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wij dus ook, net zoals het hoofdstuk over de huid, maar ze willen dat we het opnieuw krijgen.
omdat er veel volwassenen zijn die de kinder-smileys niet kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet ik, maar waarom eigenlijk?
Omdat ze alleen maar cute zijn als zuster enfermerelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet ik, maar waarom eigenlijk?
Diegenen die er zo over denken horen ook niet op Fokquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
omdat er veel volwassenen zijn die de kinder-smileys niet kunnen waarderen.
Ook wel moe, moet gewoon wat eerder gaan slapenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ben moe, slaap slechtEn hoe ist bij joe?
dan blijven Enfe, ik, jij en nog een of twee nieuwelingen overquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Diegenen die er zo over denken horen ook niet op Fok
Ja viel me ook opquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:42 schreef TheFamousMan het volgende:
Maar Enfe gebruikt ze wel heel veel
Zolang jijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dan blijven Enfe, ik, jij en nog een of twee nieuwelingen over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |