Brainiac is echt tenenkrommend slecht.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Richard Hammond is ook erg leuk, ook met Brainiac...
Boeiend. Ga door. Ik hang aan je lippen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
BIj TED denk ik toch hier aan: http://www.ted.com/
Zonder X kan ik die meuk niet zien.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Brainiac is echt tenenkrommend slecht.
Ms voor een glasje gazeuse?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Duh, omdat er toen niet eens prik verkrijgbaar was op de NL markt, laat staan prik met alcohol!
ehr.. is gewoon de normale OP..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Boeiend. Ga door. Ik hang aan je lippen.
p.s. Wat een lelijke hoeren-OP.
Groetjes,
Krea.
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:53 schreef PBateman1978 het volgende:
En nog een keer :
Als je series download, doe deze er dan ook bij.
Prima tochquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ik vind de entertainment op de nl tv al jaren van een hersendood niveau. Ik weet dat er vraag naar is, dus die afdelingen/bedrijven doen wel iets 'nuttigs', maar het boeit mij gewoon enorm weinig dat de Wildersstemmers iets te kijken hebben.
Archer schijnt ook hilarisch te zijn. Eerste 3 epi's net van een collega gepakt, vanavond eens kijken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:53 schreef PBateman1978 het volgende:
En nog een keer :
Als je series download, doe deze er dan ook bij.
Oh ja, jij bent al zowat net zo oud hequote:
Nou ja, tis natuurlijk wel jammer dat al dat geld nu naar dat soort programma's gaat en niet naar echt goede NL producties die er in het verleden echt wel zijn geweest.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Prima tochNiemand zegt dat je iets anders moet vinden of moet kijken?
Neem er dan gelijk 85, zie je helemaal geen meuk meer.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zonder X kan ik die meuk niet zien.
Oh, Archer, daar heb ik een paar afleveringen van gezien. De ene leuker dan de ander, maar niet mijn serie denk ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Archer schijnt ook hilarisch te zijn. Eerste 3 epi's net van een collega gepakt, vanavond eens kijken.
Oh, okequote:
Hoe bevalt het Kluts trouwens op dr werk?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Neem er dan gelijk 85, zie je helemaal geen meuk meer.
Gazeusequote:
Dan moeten er meer mensen kijken naar die dingen die jij omschrijft als echt goede NL producties en dan staat drama/fictie dus wel weer los van de rest. Ook in de schema's van de zenders.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, tis natuurlijk wel jammer dat al dat geld nu naar dat soort programma's gaat en niet naar echt goede NL producties die er in het verleden echt wel zijn geweest.
Geweldig !quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe bevalt het Kluts trouwens op dr werk?
Lie to Me <3quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
Gazeuse
Ik kijk op tv alleen nog "Lie to me,ncis en Castle". Verder is alleen nat.geo. nog wel interessant.
Lie to Me is met Tim Roth toch ?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lie to Me <3
Op het moment mijn favoriete serie (bij gebrek aan een goede SF serie)
Oh, tofquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Geweldig !
Ze lijkt haar droombaan gevonden te hebben.
Die kijk ik ook, al is dat wel een beetje hetzelfde idee als the Mentalist en Psych. Die laatste is echtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lie to Me <3
Op het moment mijn favoriete serie (bij gebrek aan een goede SF serie)
Yupz.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Lie to Me is met Tim Roth toch ?
Zo ja, dan vond ik er geen reet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |