quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:32 schreef golfer het volgende:
Dat is jaren 60 Koningin Julianastijl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het tijd voor bier.
[/nerd]
Jij hebt net een nieuwe bril.quote:
Jahquote:
Ja. Het is echt vrij pijnlijk. Vooral als ik ook nog eens schoenen aan doe en dan probeer te lopen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Bah G..Pijnlijk.. heb ooit 1x jicht in mijn grote teen gehad en daar werd ik niet bepaald vrolijk van
![]()
quote:Oh en moest nog aan jullie denken bij Pearl. Ze hebben een brillenmerk wat B&G heet
Jullie horen blijkbaar bij de doelgroep, die oude zakken van de Golden Earring gaan daar ook naar toequote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij gaan meestal naar Eyewish Groeneveld.
De nikon-multifocale glazen van ze zijn dan ook supergoed.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:56 schreef TAV74 het volgende:
Jullie horen blijkbaar bij de doelgroep, die oude zakken van de Golden Earring gaan daar ook naar toe
Ik zat net te denken, zou P de CUL SC zat zijn? Maar nee, daar ben je weerquote:
Succes en ik hoop dat het alemaal heerlijk wordt!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zat net te denken, zou P de CUL SC zat zijn? Maar nee, daar ben je weer
Ik ga het oorlogsgebied lees: de keuken betreden
Het is allemaal al bijna klaar, het grote probleem is de puinhoop die ik gemaakt hebquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:05 schreef Isabeau het volgende:
Succes en ik hoop dat het alemaal heerlijk wordt!
Bij multifocaal kan ik me voorstellen dat je wel voor kwaliteit moet gaan ja, lijkt me sowieso heel erg bewerkelijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:03 schreef golfer het volgende:
[..]
De nikon-multifocale glazen van ze zijn dan ook supergoed.![]()
Maar als je nog niet aan een leesgedeelte toe bent kan je natuurlijk elders stukken goedkoper terecht.
Jullie zat? Nee johquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zat net te denken, zou P de CUL SC zat zijn? Maar nee, daar ben je weer
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het is allemaal al bijna klaar, het grote probleem is de puinhoop die ik gemaakt heb
Snel hoeft gelukkig niet, hij is pas over 3 uur thuis. Maar er moet wel flink wat gebeuren. Had ik maar een vaatwasserquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:08 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
ff snel opruimen voor kaasie thuis komt
Veel plezier alvast straks met opeten
En deze dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo iets bedoel ik met art-deco stijl bril, alleen die ik precies bedoel heeft nog meer die stijl en sierlijker en zo.. maar kan hem dus niet vinden
http://www.pearle.nl/nl_NL/product/b-l1073
mijn achternaam is niet Veerkampquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:12 schreef golfer het volgende:
[..]
En deze dan?
http://www.pearle.nl/nl_NL/product/boulevard-d-or-l1013
Nog erger:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:12 schreef Sunnythesun het volgende:
mijn achternaam is niet Veerkamp
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog erger:
http://www.pearle.nl/nl_NL/product/boulevard-d-or-l1012
hehehequote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog erger:
http://www.pearle.nl/nl_NL/product/boulevard-d-or-l1012
En ook nog ongeveer de duurste uit hun collectie.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Snel hoeft gelukkig niet, hij is pas over 3 uur thuis. Maar er moet wel flink wat gebeuren. Had ik maar een vaatwasser
quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:40 schreef Sunnythesun het volgende:
receptje om clotted cream te maken gevonden! Dus ik kan de scones traditioneel serveren als ik ze maak
Oh, vertel!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:40 schreef Sunnythesun het volgende:
receptje om clotted cream te maken gevonden! Dus ik kan de scones traditioneel serveren als ik ze maak
Kaasboeren verkopen het ook trouwensquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou het is een ingewikkeld gedoe, om het échte spul te maken. Dus een alternatief: gelijke delen lobbige slagroom en mascarpone mengenquote:
Niet standaard lijkt me? Ik ben het iig nog nooit ergens tegen gekomen..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kaasboeren verkopen het ook trouwens.
Maar ik wil het echte recept dus graag, die mascarponetruc geloof ik welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou het is een ingewikkeld gedoe, om het échte spul te maken. Dus een alternatief: gelijke delen lobbige slagroom en mascarpone mengenMaar het échte is een soort hangop techniek en daarna verwarmen..
En als ze het niet hebben, dan zeg je dat je het wilt hebben. Dan zorgen ze dat t in het assortiment komtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh! Kom met google tegen dat Jumbo het ook schijnt te verkopen.. eens kijken of die hier in het dorp dat ook doet, scheelt gedoe
Vul een roestvrijstalen kom met een liter volle melk en een halve liter slagroom. Laat dit een nacht in de koelkast staan. Plaats de kom boven een pan met heet water van 82ºC totdat de room een geelwitte korst vormt. Dit duurt zon 1,5 tot 2,5 uur. Daarna de kom snel af laten koelen en de roomlaag in een andere kom scheppen, met een beetje van het vocht. Dit laten opstijven.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar ik wil het echte recept dus graag, die mascarponetruc geloof ik wel
ben benieuwd of dat ook in deze dorpsupermarkt werkt..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En als ze het niet hebben, dan zeg je dat je het wilt hebben. Dan zorgen ze dat t in het assortiment komtDoorgaans binnen een week.
Als het een Jumbo is, dan doen ze dat. Dat is de kracht van het concept van Jumbo.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:58 schreef Sunnythesun het volgende:
ben benieuwd of dat ook in deze dorpsupermarkt werkt..
Leuk experimentje voor zondagmiddagquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Vul een roestvrijstalen kom met een liter volle melk en een halve liter slagroom. Laat dit een nacht in de koelkast staan. Plaats de kom boven een pan met heet water van 82ºC totdat de room een geelwitte korst vormt. Dit duurt zon 1,5 tot 2,5 uur. Daarna de kom snel af laten koelen en de roomlaag in een andere kom scheppen, met een beetje van het vocht. Dit laten opstijven.
best een gedoe dus..
ik vind het een verschrikkelijke winkel, maar dit is een poging waardquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als het een Jumbo is, dan doen ze dat. Dat is de kracht van het concept van Jumbo.
ja, die kwam ik ook net tegen toen ik op zoek was hoe de originele moet worden gemaakt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Vul een roestvrijstalen kom met een liter volle melk en een halve liter slagroom. Laat dit een nacht in de koelkast staan. Plaats de kom boven een pan met heet water van 82ºC totdat de room een geelwitte korst vormt. Dit duurt zon 1,5 tot 2,5 uur. Daarna de kom snel af laten koelen en de roomlaag in een andere kom scheppen, met een beetje van het vocht. Dit laten opstijven.
best een gedoe dus..
Ik snap waarom je het een verschrikkelijke winkel vind. Maar ik ben fan, vanwege het assortiment. Want ze hebben bijna allesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:01 schreef Sunnythesun het volgende:
ik vind het een verschrikkelijke winkel, maar dit is een poging waard
hier hebben ze dus een boel dingen niet, en appie wel en ik hoef er niet om te vragenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik snap waarom je het een verschrikkelijke winkel vind. Maar ik ben fan, vanwege het assortiment. Want ze hebben bijna allesEn als ze het niet hebben, zorgen ze wel dat ze het krijgen
Speciaal voor jou.
Ze hebben inderdaad alles. Behalve als je het op dat moment nodig hebt, want dan is het schap leeg.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik snap waarom je het een verschrikkelijke winkel vind. Maar ik ben fan, vanwege het assortiment. Want ze hebben bijna allesEn als ze het niet hebben, zorgen ze wel dat ze het krijgen
Speciaal voor jou.
o dat heb ik nog nooit ervaren bij de Jumbo (nou kom ik er niet vaak hoor).quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:06 schreef Vork het volgende:
[..]
Ze hebben inderdaad alles. Behalve als je het op dat moment nodig hebt, want dan is het schap leeg.
Nou prima, dan is het wegens jouw anekdotisch bewijs een klote-ketenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:06 schreef Vork het volgende:
Ze hebben inderdaad alles. Behalve als je het op dat moment nodig hebt, want dan is het schap leeg.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou prima, dan is het wegens jouw anekdotisch bewijs een klote-keten
Dat maak jij er dan weer van.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Deze?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:04 schreef Sunnythesun het volgende:
nog een keer naar brillen kijken met mijn personal stylist
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nice saarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:20 schreef Sarabi het volgende:
Eens kijken of ik een album kan aanmaken in photobucket dan kan ik de foto's van het huis tot nu toe laten zien
Gelukt...denk ik
Voor diegene die niet op facebook konden kijken:
http://s122.photobucket.com/albums/o277/Taluma/Huisje/
Oja achteraan beginnen voor het chronologische verhaal
zo groot dat huis johquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]ik wil er wonen
maar moet nog een weekje geduld hebben
Boven is dus ook nog de slaapkamer die we morgen gaan inrichtenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zo groot dat huis johen wie gaat dat allemaal schoonmaken?
Leuk hoor en met bad, lekker!
Leuk!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:01 schreef Sunnythesun het volgende:
geslaagd
![]()
Tóch zwart.. Deze: http://www.pearle.nl/nl_NL/product/be-bright-l1089
Morgen meten..
Oh, ja, dat wist ik ook wel een beetjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ehmm.. ik heb al jaren een bril/lenzen
neuh.. draag vooral lenzen, aangezien ik niet zo goed ben met brillen (constant vieze vegen er op en zo) en het een stomme is die ik nu hebquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, ja, dat wist ik ook wel een beetje![]()
Maar dan valt 't niet zo op
Lekker onopvallend model.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:01 schreef Sunnythesun het volgende:
geslaagd
![]()
Tóch zwart.. Deze: http://www.pearle.nl/nl_NL/product/be-bright-l1089
Morgen meten..
Wie weet helpt een bezoekje aan je lokale Jumbo.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Sorry. Ik heb een niet zo zonnig humeurtje ben ik bangTis niet persoonlijk.
10 km verderopquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:23 schreef Vork het volgende:
Wie weet helpt een bezoekje aan je lokale Jumbo.
Nou.. beetje van beide.. doordat hij glimmend zwart is, oogt het wel uitgesproken, maar doordat de onderkant 'mist' overheerst het niet mijn hele gezicht. Dit was het model wat het beste bij mijn gezicht past, andere modellen voegden gewoon echt niet.. ze waren al snel veel te breed (smal koppie he) of accentueerde precies op de verkeerde manier waardoor het er gewoon echt gek uit zag.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker onopvallend model.
Niet echt een uitbundige bril dus.
Uhuhquote:
En als je het dan aangeeft dan gaan ze het voor je halen (bij de AH of zo). Bedrijfspolicy!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:06 schreef Vork het volgende:
Gesprek gaat vast helemaal goed komenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
UhuhEigenlijk zouden die gesprekken verboden moeten worden. Gewoon vraag en aanbod en dan als eerste reageren
![]()
Heftig wel, DEquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:50 schreef DarkElf het volgende:
best een rare dag eigenlijk.. vorig jaar op deze dag werd ik ziek en was het bijna afgelopen met DE de weken erna.. en op de een of andere rare irrationele manier had ik vandaag echt zoiets: oh getsie, als ik maar nergens last van krijg.. slaat compleet nergens op natuurlijkmaar toch..
Oe, heel veel succes!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
UhuhEigenlijk zouden die gesprekken verboden moeten worden. Gewoon vraag en aanbod en dan als eerste reageren
![]()
Ik nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:10 schreef DarkElf het volgende:
Is ook niet raar hoor FC, t heeft allemaal nogal indruk gemaakt en impact gehad natuurlijk maar die 'oh als vandaag maar goed gaat' gedachte vond ik wel raar eigenlijk
Nee.quote:
Ik ga nooit per trein en B. heeft haar eigen OV-kaart (zonder 40 % tegenwoordig, trouwens).quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb die maandkortingskaartjes overigens nog steeds liggen voor wie t/m mei ergens een maand met 40% korting wil reizen met de trein (tot 4 personen tegelijk!). Ik had ze hier al eens aangeboden en toen ElisaB gevraagd of ze iemand wist, maar daar hoor ik ook niets meer van, dus: nogmaals, iemand interesse?
Oe, weet je al hoe je het doet als je hier komt dan?quote:
Ik kan de auto van mijn ouders meestal wel lenenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:19 schreef LieLie het volgende:
Oe, weet je al hoe je het doet als je hier komt dan?
Want hoewel het hemelsbreed niks voorstelt is het met het OV bijkans onmogelijk om normaal van H naar D te komen volgens mij..
Oh, dat scheelt dan!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan de auto van mijn ouders meestal wel lenen
Misschien kan Pee haar oppikken? Die komt er praktisch langsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oe, weet je al hoe je het doet als je hier komt dan?
Want hoewel het hemelsbreed niks voorstelt is het met het OV bijkans onmogelijk om normaal van H naar D te komen volgens mij..
Dan heb je toch altijd heel erg dure kaartjes?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:19 schreef golfer het volgende:
Ik ga nooit per trein en B. heeft haar eigen OV-kaart (zonder 40 % tegenwoordig, trouwens).
Nee, ze werken gewoon als een 40% kortingskaart, alleen dan maar voor 1 maand. En daar heb ik er 2 van.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:24 schreef Sarabi het volgende:
Isa zijn die kaartjes niet voor een bepaald traject?
P kan er wel langs rijden, maar P hoopt eigenlijk dat Sunnie zo lief is om ff op hem te wachten zodat ik mijn auto gelijk bij haar neer kan zettenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Misschien kan Pee haar oppikken? Die komt er praktisch langsIk zou het ook wel willen doen, maar voor ons is het dan wel 40 minuten omrijden. Niet onoverkomelijk dus, maar wellicht is er een handigere optie dus
Laat maar![]()
![]()
Ohh ook geen probleemquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
P kan er wel langs rijden, maar P hoopt eigenlijk dat Sunnie zo lief is om ff op hem te wachten zodat ik mijn auto gelijk bij haar neer kan zetten
quote:
Alweer?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:03 schreef freecell het volgende:
En auw, mijn spalk springt net echter mijn tanden vandaan
Wilde jij niet heel graag een keer in een Volvo rijdenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
P kan er wel langs rijden, maar P hoopt eigenlijk dat Sunnie zo lief is om ff op hem te wachten zodat ik mijn auto gelijk bij haar neer kan zetten
En hoe nieuw was deze?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:38 schreef freecell het volgende:
Eerste keer met deze nieuwe spalk
Gaat de goede kant op
Met P, en dan met onsquote:
Stomquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Eerste keer met deze nieuwe spalk
Gaat de goede kant op
Dan is ie wel erg snel gesprongenquote:
Ga je toch mee?quote:
Nee. Kan nietquote:
Ik weet ook van niksquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Is er een meeting waar ik niet vanaf weet ofzo?
Mja, ze hadden me al gewaarcshuwdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan is ie wel erg snel gesprongenNou ja, niet dat ik termijnen voor springende beugeldraadjes weet, maar het voelt snel
Succesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Vind maar eens tegelijk oppas én een moment waarop de tandarts kan![]()
Uitdaging!
Romantischquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Moet ze verplicht ook blijven slapenmaar dat weet ze denk ik nog niet
Yeah babyquote:
We gaan naar Liequote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Is er een meeting waar ik niet vanaf weet ofzo?
* PdeHoog zegt de gekquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
We gaan naar LieGeen idee wie allemaal eigenlijk
![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
We gaan naar LieGeen idee wie allemaal eigenlijk
![]()
Donkergrijs, geen stropdas.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:56 schreef PdeHoog het volgende:
Dames en heren, ik ga jullie het gevoel geven dat je inspraak hebt op mijn kleding morgenIk heb een mooi donker ruitjesoverhemd! Dat doe ik aan. Dan nu de dilemma's:
a) doe ik een stropdas om of niet?
b) wat voor broek doe ik aan? Ik heb de keuze uit een donkergrijszwarte rib, een beige / kaki-rib en een beige katoenen broek!
En om al een vraag voor te zijn: nee, ik heb helaas geen effen overhemd!
Gaarne jullie suggesties
Waarom? En okquote:
Klinkt netter dan met een lichte broek, en ik vind stropdassen stom. Dus zeker als je geen pak draagt zou ik hem vooral achterwege laten.quote:
Ok. Ik twijfel nl. heel erg. Volgens mij, maar ik ben een tikkie kleurenblind denk ik, zijn overhemd en broek twee verschillende kleuren. En dat gaat dan een tikkie vloeken. Tenzij ik een roodwit gestreept overhemd aan doe. Dat kan ook nogquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
Klinkt netter dan met een lichte broek, en ik vind stropdassen stom. Dus zeker als je geen pak draagt zou ik hem vooral achterwege laten.
Jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:58 schreef DarkElf het volgende:
geen strop bij ruitjes.
en het overhemd heeft toch wel lange mouwen he?
Foto!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok. Ik twijfel nl. heel erg. Volgens mij, maar ik ben een tikkie kleurenblind denk ik, zijn overhemd en broek twee verschillende kleuren. En dat gaat dan een tikkie vloeken. Tenzij ik een roodwit gestreept overhemd aan doe. Dat kan ook nog
Mag dat zonder mij erin?quote:
Idd, hang ze even bij elkaar en maak een foto.quote:
vloeken doet het niet snel hoor.. iets verschillende tint hoeft niet per se een probleem te zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok. Ik twijfel nl. heel erg. Volgens mij, maar ik ben een tikkie kleurenblind denk ik, zijn overhemd en broek twee verschillende kleuren. En dat gaat dan een tikkie vloeken. Tenzij ik een roodwit gestreept overhemd aan doe. Dat kan ook nog
Geen lichte broekquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:01 schreef kaasplankje het volgende:
Pee: lichte broek en donker ruitjes hemd
Nee, maarja, iets met roeien.. en riemen..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Geen lichte broek
En eigenlijk ook geen ruitjes![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:03 schreef DarkElf het volgende:
hij moet gewoon lekker zichzelf blijven en als hij ruitjes mooi vindt dan is dat zo.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:03 schreef DarkElf het volgende:
hij moet gewoon lekker zichzelf blijven en als hij ruitjes mooi vindt dan is dat zo.
Why not?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:01 schreef kaasplankje het volgende:
Pee: lichte broek en donker ruitjes hemd
Ik ga met TAV mee. Je kan nog zo lullen over 'jezelf zijn', op een sollicitatiegesprek ga je in het net en wil je indruk maken. Je wilt laten zien dat je je best hebt gedaan en niet je dagelijkse kloffie hebt aangetrokken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:01 schreef TAV74 het volgende:
Geen lichte broek
En eigenlijk ook geen ruitjes![]()
Mensen, leg mij nou eens uit wat er mis is met een lichte broek en een ruitjesoverhemd? En als ik dit door zou voeren, zou ik in pak moeten gaan. Helaas heb ik geen pak nodig op mijn werk en ga ik dus ook geen 500-600 EUR uitgeven. Zeker niet in deze fase van mijn afvalplanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga met TAV mee. Je kan nog zo lullen over 'jezelf zijn', op een sollicitatiegesprek ga je in het net en wil je indruk maken. Je wilt laten zien dat je je best hebt gedaan en niet je dagelijkse kloffie hebt aangetrokken.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga met TAV mee. Je kan nog zo lullen over 'jezelf zijn', op een sollicitatiegesprek ga je in het net en wil je indruk maken. Je wilt laten zien dat je je best hebt gedaan en niet je dagelijkse kloffie hebt aangetrokken.
lullen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wordt het dan niet een beetje roodwitblauw?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm iig de donkere broek.. die rode strepen lijken me je beter staan dan de donkere ruit
Het zijn leuke kleren. Maar niet voor een sollicitatiegesprek. Vind k dan hè. Je vroeg om meningenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:10 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, leg mij nou eens uit wat er mis is met een lichte broek en een ruitjesoverhemd?
sowieso geen lichte broek, tis winter men.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mensen, leg mij nou eens uit wat er mis is met een lichte broek en een ruitjesoverhemd?
oubollig 2.0 als ik heel eerlijk benquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Schijt aan de winter. Beetje zomer in je kopquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
sowieso geen lichte broek, tis winter men.
Jaja.. Moet ik zo ook nog ff doenquote:en poets je schoenen.
zwarte pantalon zou het mooiste staan, maar ik denk dat het wel kanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wordt het dan niet een beetje roodwitblauw?
Nopequote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:11 schreef TAV74 het volgende:
Heb je geen helemaal zwarte pantalon oid P?
Zou ik bij een ziekenhuis niet proberenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:11 schreef Anthraxx het volgende:
Ach, bij al mijn sollicitaties waar ik ben aangenomen zat ik in een t-shirt en spijkerbroek. Zo ga ik ook naar klanten en zo ga ik ook naar mijn werk.
Tijd voor wat nieuwe dingen Pquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
zwarte pantalon zou het mooiste staan, maar ik denk dat het wel kanBroek is donker genoeg
Ligt ook aan de functie hé, ik was met spijkerbroek en tshirt echt in de min begonnen. En ik vind dat je gewoon moet proberen een zo goed mogelijk indruk te maken zonder het te overdrijven, eerste indruk is gewoon super belangrijk, en ik heb vaak genoeg aan de andere kant van de tafel gezeten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:11 schreef Anthraxx het volgende:
Ach, bij al mijn sollicitaties waar ik ben aangenomen zat ik in een t-shirt en spijkerbroek. Zo ga ik ook naar klanten en zo ga ik ook naar mijn werk.
Het enige dat dan nog ontbreekt is sokken in sandalenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
oubollig 2.0 als ik heel eerlijk benen vaak kleed het totaal niet flatteus af, juist als je wat forser bent. Donker is meestal gewoon de betere keuze imho
dat sowieso.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zou ik bij een ziekenhuis niet proberen
Maar goed, ik hecht sowieso wel aan nette, correcte kleding.
En een flink donkere spijkerbroek en een donker overhemd zijn in veel situaties al voldoende volgens mijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ligt ook aan de functie hé, ik was met spijkerbroek en tshirt echt in de min begonnen. En ik vind dat je gewoon moet proberen een zo goed mogelijk indruk te maken zonder het te overdrijven, eerste indruk is gewoon super belangrijk, en ik heb vaak genoeg aan de andere kant van de tafel gezeten.
Jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:14 schreef LieLie het volgende:
Het enige dat dan nog ontbreekt is sokken in sandalen
Ja, is ook zo. Liever een mooie nette spijkerbroek dan een slecht zittende pantalon wat mij betreft.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
En een flink donkere spijkerbroek en een donker overhemd zijn in veel situaties al voldoende volgens mij
Hèèèè, welnee! Dan heb je nog nooit een echte geitenwollensok gezien.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:14 schreef LieLie het volgende:
Het enige dat dan nog ontbreekt is sokken in sandalen
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Volgens mij ben je niet snel te overdressed om een functie te krijgen.. wel underdressed.. even door de bank genomen.
Nou, ik heb een keer een sollicitant gevraagd hoe laat hij moest afdansenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Volgens mij ben je niet snel te overdressed om een functie te krijgen.. wel underdressed.. even door de bank genomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:16 schreef Memento-Mori het volgende:
laarsjes
Je hebt er nu drie paar van? Ik was bij 2 geblevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou, ik heb een keer een sollicitant gevraagd hoe laat hij moest afdansen
In rokkostuum aan komen zetten is wellicht wel de grens opzoeken jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou, ik heb een keer een sollicitant gevraagd hoe laat hij moest afdansen
Maar goed, als Pee die niet heeft, schiet hij daar weinig mee op natuurlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:14 schreef LieLie het volgende:
En een flink donkere spijkerbroek en een donker overhemd zijn in veel situaties al voldoende volgens mij
Misschien kon hij geen net pak huren, maar wel een smoking/rokkostuumquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:17 schreef Sunnythesun het volgende:
In rokkostuum aan komen zetten is wellicht wel de grens opzoeken ja
vandaag de grijze gehaaldquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt er nu drie paar van? Ik was bij 2 gebleven
Welnee, gewoon een paperclip en een doosje lucifers pakken. Dat heb je toch wel ergens?quote:
ja snap ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:18 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm.....dit was duidelijk geen handige zet van meIk word nu nog zenuwachtiger
Ik ga voor de donkere blokjes!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kom net in de kast wel een zwarte broek en een donkerrood overhemd met zwarte strepen tegen. Kerstoutfit van een aantal jaar geleden
nou.. wat voor soort broek is het??quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kom net in de kast wel een zwarte broek en een donkerrood overhemd met zwarte strepen tegen. Kerstoutfit van een aantal jaar geleden
Zwarte broek = goedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:19 schreef PdeHoog het volgende:
Die shoplist komt eind mei als het vakantiegeld er is. Dan ga ik tijdelijke nieuwe kleding kopen. En sowieso wilde ik toch al mijn spijkerbroeken eruit hebben.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja snap ik.
snap t hele gemekker over wat je wel aan zou moeten, terwijl je dat dus niet hebt (heb je al een shoplist gemaakt?) ook niet echt constructief maar goed.
Nee. Deze nietquote:
Dan zeg je gewoon dat je vast aan het vieren bent dat je een nieuwe baan hebtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Deze nietHet is feestelijke kleding
Je weet: met van die bijna onzichtbare baantjes
...klinkt netjesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:20 schreef PdeHoog het volgende:
ah bien, nou dan heb iig even op te zien wat je nog moet hebben enzoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die shoplist komt eind mei als het vakantiegeld er is. Dan ga ik tijdelijke nieuwe kleding kopen. En sowieso wilde ik toch al mijn spijkerbroeken eruit hebben.
bedoel je in het weefsel?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We hebben uitgerekend dat het minder geld kost om gemiddeld 3x per week het kleine stukje wat B. per trien reist tegen normaal tarief te betalen dan een kortingskaart te moeten kopen tegen een jaarbedrag omdat bij B. 's morgens de 40% niet geldt omdat ze in de spits reist.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:21 schreef Isabeau het volgende:
Dan heb je toch altijd heel erg dure kaartjes?
Yupquote:
Jawel. Ik vind dat niks. Je gaat geen feestelijke kleding naar een sollicitatie aandoen.quote:
Ja hoor. Los uit mijn broekquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:28 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
en jammer van de streepjes, zo'n hemd zal je vast goed staan
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:30 schreef golfer het volgende:
Donkere broek met dat lelijke ruitjes-overhemd is nog de minst erge compromis.
En man: koop nou eindelijk eens wat effen overhemden!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:32 schreef PdeHoog het volgende:
Eerst droeg ik effen en moest ik zonodig tshirts en polo's aan. Toen moest ik ruitjes en streepjes aan.
of knallend roze/geel/groenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:33 schreef DarkElf het volgende:
nou ja effen overhemden met mouw heeft niet zozeer met mode te maken als wel dat het gewoon geschikte kledij is voor mannenkan je gewoon niets fout mee doen (of je moet glimmende stofjes enzo gaan uitzoeken
)
De verkoper en ikzelfquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
welke idioot heeft je dat wijs gemaakt??
smaken verschillenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De verkoper en ikzelfEffen overhemden zijn leuk.......als je een pak draagt. Boven spijkerbroeken is het 3x niks vind ik. En aangezien ik veel spijkerbroeken droeg......
quote:Donkere kleuren bedekken en camoufleren, heldere kleuren trekken de aandacht en accentueren. Wie dus de aandacht van zijn bierbuik wil afleiden kan het beste een donker overhemd en een lichte broek dragen.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:34 schreef FutureFairytale het volgende:
al vanaf half 7 les aan t geven, nu ff pauze. T komt er gewoon niet in bij de meiden vandaagvnv ff teruglezen
Geen interesse.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wil jij 5 maart naar Veldhuis en Kemper bij jou om de hoek in de schouwburg?
Waarom?quote:
Dat effen beter is, denk dat het een groot deel smaak isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom?
En met welk deel ben je het niet eens?
Wat? Wat? Wat?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, er ging een gerucht op Twitter waarvan ik dacht dat je het wel zou komen melden
Effen overhemd bij een sollicitatiegesprek is altijd beter dan ruitjes.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:41 schreef Sarabi het volgende:
Dat effen beter is, denk dat het een groot deel smaak is
Ja maar het circuleert alleen in NL dat gerucht.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, er ging een gerucht op Twitter waarvan ik dacht dat je het wel zou komen melden
Mubarak zou overleden zijn.quote:
Oh, kijk, je hebt het wel al even onderzochtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja maar het circuleert alleen in NL dat gerucht.. Buitenlandse media melden niets.
[..]
Mubarak zou overleden zijn.
Is goed johquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je ruitjes mooier vind heb je namelijk GEEN smaak.![]()
Nee. Daarvoor was het geld blijkbaar op.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Golfer, wordt CL nergens uitgezonden?qua normale kabelzenders?
Wat een AB-SO-LUTE onzinquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:44 schreef golfer het volgende:
Als je ruitjes mooier vind heb je namelijk GEEN smaak.![]()
ik keek al op tvgids.nl en zag t niet maar dacht dat zal wel niet echt zo zijn, maar wel dus, stomquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Daarvoor was het geld blijkbaar op.
Morgenavond wel bij de NOS.
Vandaag alleen live te zien bij de betaalzender Sport1.
Dat is omdat deze speelronde over twee weken is uitgesmeerd. De Nos heeft 2 duels per speelronde. Dus kiezen ze voor morgen en volgende week woensdag.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Daarvoor was het geld blijkbaar op.
Morgenavond wel bij de NOS.
Vandaag alleen live te zien bij de betaalzender Sport1.
klopt.. ruitjes kúnnen best leuk zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat een AB-SO-LUTE onzinDat is hetzelfde als beweren dat Ajax kan voetballen
volgens google translate zo:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:53 schreef kaasplankje het volgende:
Help!
Hoe vraag ik in het Frans:
Beste mevrouw/heer,
Graag vraag ik of het mogelijk is een kamer te reserveren in ... van donderdag 24 Febr t/m zat. 26 febr. voor 2 personen.
Met vriendelijke groet,
Plateau de Fromage
Waarmee het bewijs voor je wansmaak nog maar een keer geleverd is.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:50 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
klopt.. ruitjes kúnnen best leuk zijn![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:53 schreef kaasplankje het volgende:
Help!
Hoe vraag ik in het Frans:
Beste mevrouw/heer,
Graag vraag ik of het mogelijk is een kamer te reserveren in ... van donderdag 24 Febr t/m zat. 26 febr. voor 2 personen.
Met vriendelijke groet,
Plateau de Fromage
Ja, dat was in de jaren 90. Toen die ruitjes nog in warenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:50 schreef PdeHoog het volgende:
Merci Beaucoup DE et MeMoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:57 schreef DarkElf het volgende:
Madame/ Monsieur,
il est possible de réserver une chambre de 24 à 26 février?
Cordialement, plateau de fromages
Als ik nou foto's post met mogelijkheden en dit zit er niet tussen.....wat acht je de kans dat ik heb hangenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:00 schreef Bluezz het volgende:
@ Pee : hebbie zoiets niet hangen?
[ afbeelding ]
Als je geen pluizenroller hebt: iets van plakband?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
Oh...en twee dingen die die recruiter morgen kan vaststellen: ik kan niet goed overweg met broeken onder een strijkbout EN ik heb twee kattenStomme beesten doken ff vol op die broek
Ik heb het zelf gedaan. Het was al te laat om nog bij mijn ouders aan te kloppen. Overhemd is wel netjes. Broek is niet onaardig, maar niet superstrak. Maar ach...het is dan ook geen pakken-pantalonquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:19 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, moet je nou zelf strijken of gaat je moeder het doen?
Dan ben ik vanavond om 11 uur nog bezig. Ik ga zo schoenen poetsen en dan mijn bed in. Ik voel me belabberd. Een keer een uurtje of 9 slaap kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je geen pluizenroller hebt: iets van plakband?
Kleding crisis xD?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:18 schreef PdeHoog het volgende:
Als ik nou foto's post met mogelijkheden en dit zit er niet tussen.....wat acht je de kans dat ik heb hangen
Gelijk heb je! Slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
Dan ben ik vanavond om 11 uur nog bezig. Ik ga zo schoenen poetsen en dan mijn bed in. Ik voel me belabberd. Een keer een uurtje of 9 slaap kan geen kwaad.
Afdansenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:24 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Kleding crisis xD?
Wat is de gelegenheid?
Ik verslikte me in mijn puddingquote:
Slaap goed en succes!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan ben ik vanavond om 11 uur nog bezig. Ik ga zo schoenen poetsen en dan mijn bed in. Ik voel me belabberd. Een keer een uurtje of 9 slaap kan geen kwaad.
Ja, vooral de Lambada gaat lastig worden, maar we hebben alle vertrouwen in Pquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:26 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ow, dat is wel super vet !
Veel succes P !
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, vooral de Lambada gaat lastig worden, maar we hebben alle vertrouwen in P
9 uur. 7 uur de wkker dus zodat ik iig ruim de tijd heb om op gang te komen want zoals ik me nu voel heb ik dat wel nodig heb ik de afgelopen dagen gemerkt. Keelpijn, snotterige neus, lamlendig gevoel........de verkoudheid is weer volledig terugquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gelijk heb je! Slaap lekker
Hoe laat moet je morgen?
*Insert Kaomaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, vooral de Lambada gaat lastig worden, maar we hebben alle vertrouwen in P
Ik dacht het allemaal rond te hebben maar begon te twijfelen. Heb net van mijn overhemd, waar tot mijn grote schrik opeens het borstzakje van kapot is, net maar wat draadjes weggeknipt zodat het misschien minder opvalt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:26 schreef Isabeau het volgende:
En het is wel erg mannelijk om je de avond voor je sollicitatiegesprek af te vragen wat je aan moet
Nou ja, nu niet druk over maken. Morgen zo netjes mogelijk voor de dag komen en ze helemaal inpakken!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:29 schreef PdeHoog het volgende:
Ik dacht het allemaal rond te hebben maar begon te twijfelen. Heb net van mijn overhemd, waar tot mijn grote schrik opeens het borstzakje van kapot is, net maar wat draadjes weggeknipt zodat het misschien minder opvalt.
Echt...tijd voor nieuwe kleding
Je maakt wel indruk met alleen een vijgenbladquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:30 schreef Duderella het volgende:
O en ik geef maar geen kledingtips, want straks beschuldigt Lein ons er nog van dat we vinden dat je zo nodig kleren aan moet, en dat is jouw eigen keuze, ten slotte.
Dus je gaat morgen soliciteten? of begrijp ik dat verkeerdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:26 schreef Isabeau het volgende:
En het is wel erg mannelijk om je de avond voor je sollicitatiegesprek af te vragen wat je aan moet
Na het afdansen moet de arme jongen ook nog sollitieten. Wat een dag!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:32 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dus je gaat morgen soliciteten? of begrijp ik dat verkeerd
Ja, dat begrijp je helemaal verkeerd: ik ga niet solliciterenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:32 schreef Braamyo het volgende:
Dus je gaat morgen soliciteten? of begrijp ik dat verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |