quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:32 schreef golfer het volgende:
Dat is jaren 60 Koningin Julianastijl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het tijd voor bier.
[/nerd]
Jij hebt net een nieuwe bril.quote:
Jahquote:
Ja. Het is echt vrij pijnlijk. Vooral als ik ook nog eens schoenen aan doe en dan probeer te lopen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Bah G..Pijnlijk.. heb ooit 1x jicht in mijn grote teen gehad en daar werd ik niet bepaald vrolijk van
![]()
quote:Oh en moest nog aan jullie denken bij Pearl. Ze hebben een brillenmerk wat B&G heet
Jullie horen blijkbaar bij de doelgroep, die oude zakken van de Golden Earring gaan daar ook naar toequote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij gaan meestal naar Eyewish Groeneveld.
De nikon-multifocale glazen van ze zijn dan ook supergoed.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:56 schreef TAV74 het volgende:
Jullie horen blijkbaar bij de doelgroep, die oude zakken van de Golden Earring gaan daar ook naar toe
Ik zat net te denken, zou P de CUL SC zat zijn? Maar nee, daar ben je weerquote:
Succes en ik hoop dat het alemaal heerlijk wordt!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zat net te denken, zou P de CUL SC zat zijn? Maar nee, daar ben je weer
Ik ga het oorlogsgebied lees: de keuken betreden
Het is allemaal al bijna klaar, het grote probleem is de puinhoop die ik gemaakt hebquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:05 schreef Isabeau het volgende:
Succes en ik hoop dat het alemaal heerlijk wordt!
Bij multifocaal kan ik me voorstellen dat je wel voor kwaliteit moet gaan ja, lijkt me sowieso heel erg bewerkelijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:03 schreef golfer het volgende:
[..]
De nikon-multifocale glazen van ze zijn dan ook supergoed.![]()
Maar als je nog niet aan een leesgedeelte toe bent kan je natuurlijk elders stukken goedkoper terecht.
Jullie zat? Nee johquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zat net te denken, zou P de CUL SC zat zijn? Maar nee, daar ben je weer
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het is allemaal al bijna klaar, het grote probleem is de puinhoop die ik gemaakt heb
Snel hoeft gelukkig niet, hij is pas over 3 uur thuis. Maar er moet wel flink wat gebeuren. Had ik maar een vaatwasserquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:08 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
ff snel opruimen voor kaasie thuis komt
Veel plezier alvast straks met opeten
En deze dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo iets bedoel ik met art-deco stijl bril, alleen die ik precies bedoel heeft nog meer die stijl en sierlijker en zo.. maar kan hem dus niet vinden
http://www.pearle.nl/nl_NL/product/b-l1073
mijn achternaam is niet Veerkampquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:12 schreef golfer het volgende:
[..]
En deze dan?
http://www.pearle.nl/nl_NL/product/boulevard-d-or-l1013
Nog erger:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:12 schreef Sunnythesun het volgende:
mijn achternaam is niet Veerkamp
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog erger:
http://www.pearle.nl/nl_NL/product/boulevard-d-or-l1012
hehehequote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog erger:
http://www.pearle.nl/nl_NL/product/boulevard-d-or-l1012
En ook nog ongeveer de duurste uit hun collectie.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Snel hoeft gelukkig niet, hij is pas over 3 uur thuis. Maar er moet wel flink wat gebeuren. Had ik maar een vaatwasser
quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:40 schreef Sunnythesun het volgende:
receptje om clotted cream te maken gevonden! Dus ik kan de scones traditioneel serveren als ik ze maak
Oh, vertel!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:40 schreef Sunnythesun het volgende:
receptje om clotted cream te maken gevonden! Dus ik kan de scones traditioneel serveren als ik ze maak
Kaasboeren verkopen het ook trouwensquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou het is een ingewikkeld gedoe, om het échte spul te maken. Dus een alternatief: gelijke delen lobbige slagroom en mascarpone mengenquote:
Niet standaard lijkt me? Ik ben het iig nog nooit ergens tegen gekomen..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kaasboeren verkopen het ook trouwens.
Maar ik wil het echte recept dus graag, die mascarponetruc geloof ik welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou het is een ingewikkeld gedoe, om het échte spul te maken. Dus een alternatief: gelijke delen lobbige slagroom en mascarpone mengenMaar het échte is een soort hangop techniek en daarna verwarmen..
En als ze het niet hebben, dan zeg je dat je het wilt hebben. Dan zorgen ze dat t in het assortiment komtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh! Kom met google tegen dat Jumbo het ook schijnt te verkopen.. eens kijken of die hier in het dorp dat ook doet, scheelt gedoe
Vul een roestvrijstalen kom met een liter volle melk en een halve liter slagroom. Laat dit een nacht in de koelkast staan. Plaats de kom boven een pan met heet water van 82ºC totdat de room een geelwitte korst vormt. Dit duurt zon 1,5 tot 2,5 uur. Daarna de kom snel af laten koelen en de roomlaag in een andere kom scheppen, met een beetje van het vocht. Dit laten opstijven.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar ik wil het echte recept dus graag, die mascarponetruc geloof ik wel
ben benieuwd of dat ook in deze dorpsupermarkt werkt..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En als ze het niet hebben, dan zeg je dat je het wilt hebben. Dan zorgen ze dat t in het assortiment komtDoorgaans binnen een week.
Als het een Jumbo is, dan doen ze dat. Dat is de kracht van het concept van Jumbo.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:58 schreef Sunnythesun het volgende:
ben benieuwd of dat ook in deze dorpsupermarkt werkt..
Leuk experimentje voor zondagmiddagquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Vul een roestvrijstalen kom met een liter volle melk en een halve liter slagroom. Laat dit een nacht in de koelkast staan. Plaats de kom boven een pan met heet water van 82ºC totdat de room een geelwitte korst vormt. Dit duurt zon 1,5 tot 2,5 uur. Daarna de kom snel af laten koelen en de roomlaag in een andere kom scheppen, met een beetje van het vocht. Dit laten opstijven.
best een gedoe dus..
ik vind het een verschrikkelijke winkel, maar dit is een poging waardquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als het een Jumbo is, dan doen ze dat. Dat is de kracht van het concept van Jumbo.
ja, die kwam ik ook net tegen toen ik op zoek was hoe de originele moet worden gemaakt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Vul een roestvrijstalen kom met een liter volle melk en een halve liter slagroom. Laat dit een nacht in de koelkast staan. Plaats de kom boven een pan met heet water van 82ºC totdat de room een geelwitte korst vormt. Dit duurt zon 1,5 tot 2,5 uur. Daarna de kom snel af laten koelen en de roomlaag in een andere kom scheppen, met een beetje van het vocht. Dit laten opstijven.
best een gedoe dus..
Ik snap waarom je het een verschrikkelijke winkel vind. Maar ik ben fan, vanwege het assortiment. Want ze hebben bijna allesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:01 schreef Sunnythesun het volgende:
ik vind het een verschrikkelijke winkel, maar dit is een poging waard
hier hebben ze dus een boel dingen niet, en appie wel en ik hoef er niet om te vragenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik snap waarom je het een verschrikkelijke winkel vind. Maar ik ben fan, vanwege het assortiment. Want ze hebben bijna allesEn als ze het niet hebben, zorgen ze wel dat ze het krijgen
Speciaal voor jou.
Ze hebben inderdaad alles. Behalve als je het op dat moment nodig hebt, want dan is het schap leeg.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik snap waarom je het een verschrikkelijke winkel vind. Maar ik ben fan, vanwege het assortiment. Want ze hebben bijna allesEn als ze het niet hebben, zorgen ze wel dat ze het krijgen
Speciaal voor jou.
o dat heb ik nog nooit ervaren bij de Jumbo (nou kom ik er niet vaak hoor).quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:06 schreef Vork het volgende:
[..]
Ze hebben inderdaad alles. Behalve als je het op dat moment nodig hebt, want dan is het schap leeg.
Nou prima, dan is het wegens jouw anekdotisch bewijs een klote-ketenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:06 schreef Vork het volgende:
Ze hebben inderdaad alles. Behalve als je het op dat moment nodig hebt, want dan is het schap leeg.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou prima, dan is het wegens jouw anekdotisch bewijs een klote-keten
Dat maak jij er dan weer van.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Deze?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:04 schreef Sunnythesun het volgende:
nog een keer naar brillen kijken met mijn personal stylist
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nice saarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:20 schreef Sarabi het volgende:
Eens kijken of ik een album kan aanmaken in photobucket dan kan ik de foto's van het huis tot nu toe laten zien
Gelukt...denk ik
Voor diegene die niet op facebook konden kijken:
http://s122.photobucket.com/albums/o277/Taluma/Huisje/
Oja achteraan beginnen voor het chronologische verhaal
zo groot dat huis johquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]ik wil er wonen
maar moet nog een weekje geduld hebben
Boven is dus ook nog de slaapkamer die we morgen gaan inrichtenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zo groot dat huis johen wie gaat dat allemaal schoonmaken?
Leuk hoor en met bad, lekker!
Leuk!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:01 schreef Sunnythesun het volgende:
geslaagd
![]()
Tóch zwart.. Deze: http://www.pearle.nl/nl_NL/product/be-bright-l1089
Morgen meten..
Oh, ja, dat wist ik ook wel een beetjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ehmm.. ik heb al jaren een bril/lenzen
neuh.. draag vooral lenzen, aangezien ik niet zo goed ben met brillen (constant vieze vegen er op en zo) en het een stomme is die ik nu hebquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, ja, dat wist ik ook wel een beetje![]()
Maar dan valt 't niet zo op
Lekker onopvallend model.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:01 schreef Sunnythesun het volgende:
geslaagd
![]()
Tóch zwart.. Deze: http://www.pearle.nl/nl_NL/product/be-bright-l1089
Morgen meten..
Wie weet helpt een bezoekje aan je lokale Jumbo.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Sorry. Ik heb een niet zo zonnig humeurtje ben ik bangTis niet persoonlijk.
10 km verderopquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:23 schreef Vork het volgende:
Wie weet helpt een bezoekje aan je lokale Jumbo.
Nou.. beetje van beide.. doordat hij glimmend zwart is, oogt het wel uitgesproken, maar doordat de onderkant 'mist' overheerst het niet mijn hele gezicht. Dit was het model wat het beste bij mijn gezicht past, andere modellen voegden gewoon echt niet.. ze waren al snel veel te breed (smal koppie he) of accentueerde precies op de verkeerde manier waardoor het er gewoon echt gek uit zag.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker onopvallend model.
Niet echt een uitbundige bril dus.
Uhuhquote:
En als je het dan aangeeft dan gaan ze het voor je halen (bij de AH of zo). Bedrijfspolicy!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:06 schreef Vork het volgende:
Gesprek gaat vast helemaal goed komenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
UhuhEigenlijk zouden die gesprekken verboden moeten worden. Gewoon vraag en aanbod en dan als eerste reageren
![]()
Heftig wel, DEquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:50 schreef DarkElf het volgende:
best een rare dag eigenlijk.. vorig jaar op deze dag werd ik ziek en was het bijna afgelopen met DE de weken erna.. en op de een of andere rare irrationele manier had ik vandaag echt zoiets: oh getsie, als ik maar nergens last van krijg.. slaat compleet nergens op natuurlijkmaar toch..
Oe, heel veel succes!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
UhuhEigenlijk zouden die gesprekken verboden moeten worden. Gewoon vraag en aanbod en dan als eerste reageren
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |