ja vooral als iets verkeerd geprijsd is op hun site, dan annuleren ze jou bestelling, verwijderen het product, voegen een product toe met een net iets andere beschrijving etc maar dan 10/20 euro duurder, vuige nazibloemen aldaarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die hebben daar heeeeeeeeeeeeel vaak een handje van![]()
Ja, of gewoon een echte boekenwinkelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Eci is anders voor mij ook beschikbaarDus ga ik anders voortaan mijn spul daar bestellen
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja vooral als iets verkeerd geprijsd is op hun site, dan annuleren ze jou bestelling, verwijderen het product, voegen een product toe met een net iets andere beschrijving etc maar dan 10/20 euro duurder, vuige nazibloemen aldaar
en dat zeg je nu pas. We hebben een hele grote!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, of gewoon een echte boekenwinkelIk houd van boekenwinkels
Ik kan het boek dat ik wil bestellen daar niet meer vindenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, of gewoon een echte boekenwinkelIk houd van boekenwinkels
Kun je em daar niet bestellen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik kan het boek dat ik wil bestellen daar niet meer vinden
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef friemelaar het volgende:
ik ben zielig vandaag
![]()
Geblesseerd geraakt doordat ik met mijn vinger tussen een lift kwam![]()
Gelukkig is het mijn wijsvinger
auw ... kusje op je vingerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef friemelaar het volgende:
ik ben zielig vandaag
![]()
Daar begin ik niet aan. Mijn zusje had er eens een boek besteld en dat is alweer een jaar geleden. Nooit aangekomen. Ook doen ze er rustig 5 euries bijop. Dan liever op internet. (ja ik ben te lui om een ander te zoeken)quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je em daar niet bestellen?Dat kan vaak namelijk ook gewoon
Ahj ahj ahjquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef friemelaar het volgende:
ik ben zielig vandaag
![]()
Ik kom welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wie komt me helpen poetsen in huis?
Ik bestel er regelmatig iets, maar heb er weinig problemen mee gehad. Ja 1 keer hebben ze een boek vergeten mee te zenden, maar kreeg netjes mijn geld terug.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik haat bol.com een beetje
![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef friemelaar het volgende:
ik ben zielig vandaag
![]()
Mmhh... en amazon dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan. Mijn zusje had er eens een boek besteld en dat is alweer een jaar geleden. Nooit aangekomen. Ook doen ze er rustig 5 euries bijop. Dan liever op internet. (ja ik ben te lui om een ander te zoeken)
quote:
Ik bestel alleen als ze echt goedkoper zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bestel er regelmatig iets, maar heb er weinig problemen mee gehad. Ja 1 keer hebben ze een boek vergeten mee te zenden, maar kreeg netjes mijn geld terug.
Maar meestal bestel ik er cd's. Boeken koop meestal ik in de winkel.
www.selexys.nl is volgens mij best wel groot en okee. Zelf heb ik er nog nooit iets besteld, maar volgens mij is het wel goed.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan. Mijn zusje had er eens een boek besteld en dat is alweer een jaar geleden. Nooit aangekomen. Ook doen ze er rustig 5 euries bijop. Dan liever op internet. (ja ik ben te lui om een ander te zoeken)
Boeken hebben volgens mij altijd een vaste prijs. Waar je ze ook koopt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mmhh... en amazon dan?
[..]![]()
Ik heb een hekel aan poetsen
Maar het moet echt
[..]
Ik bestel alleen als ze echt goedkoper zijn
ik heb ook hyvesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:37 schreef RockNijntje het volgende:
Zo, geen zin meer om op Hyves te zoeken
zeg dat dan nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |