Zou het Big Brother kunnen zijn? Het lijkt me fantastich, maar zou RTL 5 het aandurven? Of heeft iemand een ander idee over dit grote project?quote:Remko van Westerloo heeft heel wat budget gevonden voor zijn zender RTL 5, want dit voorjaar staan er behoorlijk wat producties van eigen bodem op het programma. Naast Wipeout, Echte Meisjes in de Jungle, Modemeisjes met een Missie, Topchef, Oh Oh Tirol en Dames in de Dop komt er nog een ‘gloednieuw, groots opgezet programma’. Op 28 februari worden de verschillende RTL 5-programma’s aan de pers gepresenteerd, dan moet ook meer duidelijk worden over deze ‘spectaculaire aanwinst’, dat primetime zal worden uitgezonden. Iemand een idee?
http://zappen.blog.nl/rtl(...)ts-opgezet-programma
Klopt, maar dat hoeft niet per definitie een nieuw concept te betekenen. Misschien bedoelen ze gewoon een gloednieuwe BB.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:26 schreef Arcee het volgende:
Big Brother
Gloednieuw klinkt niet direct als BB...
Dan kun je elk programma wel gloednieuw noemen. Ik denk toch dat het een programma met een nieuw format zal zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:29 schreef Weka het volgende:
Klopt, maar dat hoeft niet per definitie een nieuw concept te betekenen. Misschien bedoelen ze gewoon een gloednieuwe BB.
BB is al lang niet meer gloednieuw.quote:komt er nog een gloednieuw, groots opgezet programma
Misschien bedoeld als letterlijke quote van de zender?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:50 schreef Jumparound het volgende:
het staat wel tussen aanhalingstekens he
owww, verpest het nu niet!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Misschien bedoeld als letterlijke quote van de zender?
Je maakt voor jezelf de teleurstelling alleen maar groter voor als het ook werkelijk niet terug komt.quote:
Inderdaad!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Gewoon good old big brother, geen gezeur. Misschien een weekopdracht of zo, verder niet.
Lijkt me fantastisch.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Gewoon good old big brother, geen gezeur. Misschien een weekopdracht of zo, verder niet.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:42 schreef -Strawberry- het volgende:
ik heb geen enkele serive van BB gevolgd... helaas heb ik van bb1 meer meegekregen dan me lief was, maar dat kwam omdat het me altijd werd opgedrongen door véél mensen uit mn omgevingquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:28 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je maakt voor jezelf de teleurstelling alleen maar groter voor als het ook werkelijk niet terug komt.
Dont live in the bubble.
Ook door jezelf, zo te zien: Wie hebben welke Real Life Soaps en subfora wel en niet gevolgd?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:21 schreef Jumparound het volgende:
ik heb geen enkele serive van BB gevolgd... helaas heb ik van bb1 meer meegekregen dan me lief was, maar dat kwam omdat het me altijd werd opgedrongen door véél mensen uit mn omgeving
ik zal best wel eens mijn mening gegeven hebben ja, daar deins ik niet voor terugquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ook door jezelf, zo te zien: Wie hebben welke Real Life Soaps en subfora wel en niet gevolgd?
Dat dus. Lijkt me zo tof.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Serieus? Wat leukquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
Mooi![]()
Dan ga ik me zeker opgeven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |