TS is als kind laten vallen door zijn ouders, die dachten er net zo over als TS zelf nu doet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:48 schreef gelestipjes het volgende:
Waarom kopieer je een topic 1 op 1? Verzin dan zelf wat
Baby's
Hoe ouder, hoe leuker. Maar je moet ergens beginnen...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:36 schreef Catkiller het volgende:
Begrijp me niet verkeerd... ik vind kinderen best leuk, als ze maar ouder dan 1,5 ofzo zijn.
Ze moeten eerst het geboortetrauma verwerken...quote:Maar baby's.. echt, irritante wezens die stinken en met hun emotieloze gestaar geen enkel teken geven van dat ze blij zijn dat ze geboren zijn.
Ja, maar vergeleken met andere baby's, konden die van mij er best mee door.quote:En al die suffe moeders vinden dan ook nog hun baby het mooiste.
Nieuwsflits: ALLE BABYS ZIJN HONDSLELIJK!!!
Je hoeft ze niet vast te houden, hoor!quote:Het lijkt wel een ander ras man.
En dan moet je ze vervolgens natuurlijk ook vasthouden van papa en mama en dan beginnen ze gelijk te schijten of te kotsen.
ALS JE DAT ALLEEN KAN BLIJF DAN GEWOON IN DIE FUCKING VADSIGE BUIK VAN JE MOEDER!!!
Zo!
Omdat TS opzoek is naar boze reacties van ouders.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:48 schreef gelestipjes het volgende:
Waarom kopieer je een topic 1 op 1? Verzin dan zelf wat
Baby's
Je moet er niet serieus op ingaan het is een troll en een lemming.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:50 schreef Grijs het volgende:
[..]
Hoe ouder, hoe leuker. Maar je moet ergens beginnen...
[..]
Ze moeten eerst het geboortetrauma verwerken...
[..]
Ja, maar vergeleken met andere baby's, konden die van mij er best mee door.
[..]
Je hoeft ze niet vast te houden, hoor!
Ik durf te wedden dat deze baby sowieso knapper is dan TS.quote:
ja duh, het is mijn baby DUS de mooiste van de wereldquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat deze baby sowieso knapper is dan TS.
Oh hij is van jou, het is wel een plaatje inderdaad.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:00 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ja duh, het is mijn baby DUS de mooiste van de wereld
en als zn luier niet vol zit stinkt ie ook niet!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh hij is van jou, het is wel een plaatje inderdaad.
Whahaha, Jump is ook gegrepen door het virus!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |