Ik denk dat ik ook een fiets-, schaats-, voetbal-, tennis-, badminton- en fitnesstopic ga openen daarzo. Omdat ik het allemaal weleens zou kunnen doen om af te vallenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Mee eens. Ik zie hardlopen ook zeker als een sport. Daarbij vind ik de redenen waarom hardlopen in LIF staat nogal..vaag. 'Omdat het ook met bv afvallen te maken heeft'. Hardlopen is niet bepaald de juiste sport om mee af te vallen, tenzij je al een uur achter elkaar kan lopen.
Dingen zoals kleding vind ik net zo goed hier horen, als in LIF.
Maargoed. We kunnen er toch niks aan veranderen, ondanks het feit dat bijna iedereen dubbelpost in de topics.
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook een fiets-, schaats-, voetbal-, tennis-, badminton- en fitnesstopic ga openen daarzo. Omdat ik het allemaal weleens zou kunnen doen om af te vallen
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook een fiets-, schaats-, voetbal-, tennis-, badminton- en fitnesstopic ga openen daarzo. Omdat ik het allemaal weleens zou kunnen doen om af te vallen
Als dat het ergste isquote:Op zondag 27 februari 2011 20:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Laatste keer toen deze discussie begon, kreeg ik door een soortgelijke opmerking gelijk een note.
Neequote:Op zondag 27 februari 2011 20:27 schreef MissMSX het volgende:
Ik vrees dat ik de CPC aan me voorbij moet laten gaan. Gisteren les 19 gelopen en wederom last van m'n kuit gekregen
Dat meen je nietquote:Op zondag 27 februari 2011 20:27 schreef MissMSX het volgende:
Ik vrees dat ik de CPC aan me voorbij moet laten gaan. Gisteren les 19 gelopen en wederom last van m'n kuit gekregen
Inderdaad. Vervoer is al geregeld voor jequote:Op zondag 27 februari 2011 20:31 schreef GotC het volgende:
En uiteraard hebben we nog een mooie wedstrijd waar je je misschien op kan focussen Miss..
http://www.arcadehalvemarathon.nl/home.aspx?MenuId=39&LngId=1
Alleen dan de 5 km
Als het goed weer is welquote:Op zondag 27 februari 2011 20:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat meen je nietBalen zeg!
Kom je nog wel aanmoedigen?![]()
Ik vrees dat zelfs dat nog wat te dichtbij is. Ik ga echt een paar weken volledige rust nemen en dan langzaam weer opbouwenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:31 schreef GotC het volgende:
En uiteraard hebben we nog een mooie wedstrijd waar je je misschien op kan focussen Miss..
http://www.arcadehalvemarathon.nl/home.aspx?MenuId=39&LngId=1
Alleen dan de 5 km
Dan 6 mei!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als het goed weer is wel
[..]
Ik vrees dat zelfs dat nog wat te dichtbij is. Ik ga echt een paar weken volledige rust nemen en dan langzaam weer opbouwen
Mooiquote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb ze allemaal in m'n agenda staan
Als alles gaat zoals het er nu voor staatquote:Op zondag 27 februari 2011 20:44 schreef GotC het volgende:
[..]
MooiWij doen iig aan al die wedstrijden mee
Dit soort dingen moet je op Facetube zetten, kunnen we gelijk daar aangeven of we komen ja of te neequote:Op zondag 27 februari 2011 20:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan 6 mei!![]()
26 maart 2011: Alfa Accountants Run te Naaldwijk
6 mei 2011: Omloop ter Heijde, Ter Heijde, 5 km
2 juni 2011: Trompper Optiek Golden Tenloop, Delft, 5 km
17 juni 2011: Santen & Gasille Oranjeloop te Kwintsheul
25 juni 2011: Kester & Partners Businessrun te Maasdijk
2 juli 2011: Kadeloop te Schipluiden
6 augustus 2011: BraDeLierloop te De Lier
24 september 2011, Rijk Zwaan loop te 's-Gravenzande
Wat is Facetube?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dit soort dingen moet je op Facetube zetten, kunnen we gelijk daar aangeven of we komen ja of te nee
Ahquote:Op zondag 27 februari 2011 22:10 schreef slacker_nl het volgende:
Das gewoon facebook
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=FaceTube
Moet je harder lopen.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:07 schreef Lush-lady het volgende:
he leuk, rennen we hier ook met z'n allen. Ik zie een hoop dubbele namen van een ander topic. Ik heb vandaag in de regen en kou evy 1 les 6 gelopen. Twas wel erg koud.....
Ben ik het mee eens, ben ook van muziek tijdens het lopen af gestapt.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:51 schreef goofy_goober het volgende:
Ik luister nooit naar muziek tijdens het lopen. Ik vind het heerlijk om mijn omgeving te horen en wildvreemde mensen die me aanmoedigen door dingen als: 'Dat kan harder!' en 'Sneller bolle!' naar me te roepen. Daar doe je het voor!
LOL, dat is voor mij juist de reden om met muziek te lopen. Zolang ik nog niet heel soepel 5 minuten aan een stuk kan rennen, heb ik genoeg aan mijn zelfkritiekquote:Op zondag 27 februari 2011 11:51 schreef goofy_goober het volgende:
Ik luister nooit naar muziek tijdens het lopen. Ik vind het heerlijk om mijn omgeving te horen en wildvreemde mensen die me aanmoedigen door dingen als: 'Dat kan harder!' en 'Sneller bolle!' naar me te roepen. Daar doe je het voor!
Herkenbaar...quote:Op maandag 28 februari 2011 11:52 schreef Chevalric het volgende:
[..]
LOL, dat is voor mij juist de reden om met muziek te lopen. Zolang ik nog niet heel soepel 5 minuten aan een stuk kan rennen, heb ik genoeg aan mijn zelfkritiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |