So we swim, ook lekker!quote:
Nog even nagemeten met afstandmeten.nl en die zit dicht in de buurt van de afstand die Runkeeper aangafquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:59 schreef MissMSX het volgende:
Runkeeper: 4,41 km
Endomondo: 5,19 km
Dat is wel een enorm verschil zeg
Overigens is op de kaart bij beide iets vreemds aan de hand. De lijn die de gelopen route weergeeft matcht niet meer met de daadwerkelijke paden die te zien zijn op google maps. Ik heb dus steeds van 50 meter naast het pad gelopen als ik de kaart mag geloven.
Gevalletje zonneactiviteit?
Nee, helaas geen idee. Misschien even googlen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik overweeg Evy 2 te gaan doen met eigen muziek. Weet iemand of ik voor de intervaltrainingen met Cardio Trainer Pro piepjes in m'n eigen muziek kan zetten?
Ja die doet dat.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik overweeg Evy 2 te gaan doen met eigen muziek. Weet iemand of ik voor de intervaltrainingen met Cardio Trainer Pro piepjes in m'n eigen muziek kan zetten?
Thx!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja die doet dat.
http://www.worksmartlabs.(...)s-for-life-and-more/
Ja..het is tenslotte proquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Thx!Wel prijzig!
. Maar even over nadenken. Miss dat ik ook wel gewoon m'n nano in m'n hand houd tijdens intervaltrainingen. Al kan ik me voorstellen dat ik dan op een gegeven moment de draad kwijtraak
.
7,30 kost het, hmm.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja..het is tenslotte proIk zou eerlijk gezegd gewoon runkeeper pro weer erop zetten. Het gaat om de interval, die paar (honderd?) meter verschil..
Runkeeper pro schijnt nu gratis te zijn, Runkeeper Elite is de nieuwe waarvoor je moet betalenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
7,30 kost het, hmm.
Volgens m'n huisgenoot kost Runkeeper pro ook 9,99?
Ik zie hetquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Runkeeper pro schijnt nu gratis te zijn, Runkeeper Elite is de nieuwe waarvoor je moet betalen
Bij welke afstand ga je dan interval training doen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zie het. Hopelijk hebben ze de piepjes niet meegenomen naar Elite
.
Maar dat is wel een goede oplossing idd. Voor de intervaltraining (toch maar 1 keer per week) Runkeeper pro gebruiken
. Hopelijk houdt 'ie er niet weer ineens mee op
.
Plan is gewoon om dat schema dat jij me gaf te volgenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Bij welke afstand ga je dan interval training doen?
De post van Aukje bij de amateurs is wel erg goed trouwens
Ohh, Evy 2 dusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Plan is gewoon om dat schema dat jij me gaf te volgen. Even kijken wat Aukje zegt!
Ja verstandiger dan als beginneling zelf een plan in elkaar knutselenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Ohh, Evy 2 dusDat lijkt me zeer verstandig
Verstandigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja verstandiger dan als beginneling zelf een plan in elkaar knutselen. Ik ken mezelf en ik weet dat ik altijd maar sneller en verder wil, dus zo'n plan is een goeie manier om mezelf even terug te fluiten. Daarna wordt 5, 7, 10 interessant, maar dan zijn we weer 10 weken verder
. Ik ga maandag beginnen
.
Ik weet het niet. Hou m'n hartslag niet bijquote:Op maandag 21 februari 2011 11:43 schreef mascarpone het volgende:
Ik meld me. Ben eigenlijk al twee weken bezig (ben nu bij les 7).
Gelukkig alleen bij de eerste les gedacht: "Dat overleef ik niet". Het gaat wel steeds beter.
Was bij jullie in het begin soms je hartslag ook zo hoog (boven 180)? In de laatste les moest ik 3 keer 3 minuten lopen, bij de laatste 3 minuten lopen was mijn hartslag boven 180 (verder niet). Ik vroeg me af of dat normaal was?
Morgen mag ik weer.
Op je horloge bijgehouden of met een intervalpiepje?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:33 schreef Viking84 het volgende:
Evy 2 les 1 gedaan. 30 minuten, 4,67 km, 9,3 km/u = PR voor de 30 minuten
. Ik ben tevreden!
Ik heb afgelopen zaterdag met hartslagmeter gelopen en toen zat ik inderdaad ook regelmatig rondom de 180. Het zakte wel altijd redelijk snel terug naar 130-140 tijdens de loop-stukjes.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:43 schreef mascarpone het volgende:
Ik meld me. Ben eigenlijk al twee weken bezig (ben nu bij les 7).
Gelukkig alleen bij de eerste les gedacht: "Dat overleef ik niet". Het gaat wel steeds beter.
Was bij jullie in het begin soms je hartslag ook zo hoog (boven 180)? In de laatste les moest ik 3 keer 3 minuten lopen, bij de laatste 3 minuten lopen was mijn hartslag boven 180 (verder niet). Ik vroeg me af of dat normaal was?
Morgen mag ik weer.
Met de Nike+ sportkitquote:Op maandag 21 februari 2011 13:48 schreef MissMSX het volgende:
Runkeeper: 4,35 km
Endomondo: 4,44 km
Dat zit al een stuk dichter bij elkaar dan de vorige keer.
En ook geen vreemde afwijkingen meer. Was vorige keer kennelijk echt iets vreemds aan de hand
[..]
Ik weet het niet. Hou m'n hartslag niet bij
[..]
Op je horloge bijgehouden of met een intervalpiepje?
Je hebt verschillende hartslagzones waarin je kan trainen, maar 180 is wel hoog, hangt sterk van de persoon af maar dan zit je al rond de 90% van je hartslag!quote:Op maandag 21 februari 2011 14:31 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zaterdag met hartslagmeter gelopen en toen zat ik inderdaad ook regelmatig rondom de 180. Het zakte wel altijd redelijk snel terug naar 130-140 tijdens de loop-stukjes.
Dus ja, ik denk dat het (in het begin) wel normaal is. Als je lijf went aan de inspanning, zou je hartslag lager moeten blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |