kijk dat zijn mooie tijdenquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:01 schreef Ach3r0n het volgende:
Ik begin nu eindelijk weer op niveau te komen. Vanavond 5 KM gelopen in 26:45
Beetje positief blijven, je moet een keer resultaat zienquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:09 schreef Viking84 het volgende:
En terug! Maar nu snap ik het niet meer. Runkeeper, Nike+ en Pedometer geven alledrie een andere afstand aan en nu weet ik niet meer wie ik moet
geloven. Nike+ maar dan, die valt het gunstigst uit
.
Volgens Nike+ heb ik 9,11 km/u gelopen vs 8,96 km/u de vorige keer. Best een groot verschil en ik vraag me af of dat
wel kan kloppen, zo ineens, zeker omdat ik ook moest klimmen.
Ja, want ik wil progressie zienquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:36 schreef ClearOdds het volgende:
[..]
Beetje positief blijven, je moet een keer resultaat ziendus Nike geloven
Maar ben je niet licht geobsedeerd door gps/footpod metingen :p haha
Dat is bij exact 5km het verschil tussen 32:56 en 33:29. Een half minuutje dus. Dat is verwaarloosbaar, toch? Een keer inhouden voor een auto, een stoplicht dat tegen zit of je stopwatch iets eerder of later indrukken en het verschil is al verklaard. En bovendien de ene of de andere keer kan zeker schelen. Je bent tenslotte geen machine.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:09 schreef Viking84 het volgende:
En terug! Maar nu snap ik het niet meer. Runkeeper, Nike+ en Pedometer geven alledrie een andere afstand aan en nu weet ik niet meer wie ik moet geloven
. Nike+ maar dan, die valt het gunstigst uit
.
Volgens Nike+ heb ik 9,11 km/u gelopen vs 8,96 km/u de vorige keer. Best een groot verschil en ik vraag me af of dat wel kan kloppen, zo ineens, zeker omdat ik ook moest klimmen.
En nu doen ze het weer.quote:
Verwaarloosbaar iddquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:24 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dat is bij exact 5km het verschil tussen 32:56 en 33:29. Een half minuutje dus. Dat is verwaarloosbaar, toch? Een keer inhouden voor een auto, een stoplicht dat tegen zit of je stopwatch iets eerder of later indrukken en het verschil is al verklaard. En bovendien de ene of de andere keer kan zeker schelen. Je bent tenslotte geen machine.
Dit was gewoon een training, dus rustig opgebouwd en zonder eindsprint. Ben nu ongeveer op het niveau van oktober 2010. De laatste maanden van 2010 heb ik minder getraind onder andere vanwege overbelasting van mijn voeten en het slechte weer in december.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:37 schreef ClearOdds het volgende:
[..]
kijk dat zijn mooie tijdenGewoon een trainingsrondje of een wedstrijd?
Ik denk dat als je regelmatig, zonder moeite, 5 km achter elkaar kan lopen, dan zou ik het gewoon proberenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:11 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een hele mooie hardloorpoute gevonden, maar van 5 km naar 7,5 km ineens is zeker een beetje te enthousiast?. Wat vinden jullie?
'Regelmatig'quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik denk dat als je regelmatig, zonder moeite, 5 km achter elkaar kan lopen, dan zou ik het gewoon proberenEn anders wandel je eerst een stukje
ik heb het pas 1 keer gedaan dus ik stop er ook weer meequote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:49 schreef Chevalric het volgende:
Yep, ik deed 't toch al niet echt, dus daar mag ik gewoon mee doorgaan
Ja, heel duidelijk wel. Maar wat voor mij wel blijft is een warming up. Rustig dribbelen 1km ofzo op laag tempo. Als je spieren niet goed warm zijn voelt het voor mij niet goed om voluit te gaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:45 schreef Viking84 het volgende:
Hebben jullie dat artikel op nu.nl over stretchen al gezien?.
er zullen overigens ook best mensen zijn die goede argumenten voor het tegendeel hebbenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:31 schreef ClearOdds het volgende:
[..]
Ja, heel duidelijk wel. Maar wat voor mij wel blijft is een warming up. Rustig dribbelen 1km ofzo op laag tempo. Als je spieren niet goed warm zijn voelt het voor mij niet goed om voluit te gaan.
Dat is warming up en geen stretchingquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:31 schreef ClearOdds het volgende:
[..]
Ja, heel duidelijk wel. Maar wat voor mij wel blijft is een warming up. Rustig dribbelen 1km ofzo op laag tempo. Als je spieren niet goed warm zijn voelt het voor mij niet goed om voluit te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |