Wat voorheen Runkeeper Pro was is nu de gratis Runkeeper geworden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Die idd, Runkeeper ProWas tot eind januari gratis..helaas nu niet meer volgens mij
Kijk, dat is nog eens goed nieuwsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat voorheen Runkeeper Pro was is nu de gratis Runkeeper geworden.
Ze hebben een nieuwe betaalde app: Runkeeper Elite.
Je kunt nu dus gratis intervals maken
https://runkeeper.com/elite?pchannel=web.header.becomequote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Kijk, dat is nog eens goed nieuws
Ben wel benieuwd wat er nog beter is aan Elite
Tof, bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat voorheen Runkeeper Pro was is nu de gratis Runkeeper geworden.
Ze hebben een nieuwe betaalde app: Runkeeper Elite.
Je kunt nu dus gratis intervals maken
Ik gebruik ook Sporttracks (2 want voor versie 3 moet je betalenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:38 schreef Coelho het volgende:
Hoe lopen jullie met iphone? Zo'n armband? Is dat niet enorm vervelend? (ik stoor me al aan schurende draadjes van mijn MP3 speler
Ik weet niet of er apps compatible zijn met SportTracks (middels bijvoorbeeld een GPX file export), maar ik vind dat persoonlijk een geweldig programma om alles in te monitoren.
Runkeeper Pro is nu voor altijd gratisquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Die idd, Runkeeper ProWas tot eind januari gratis..helaas nu niet meer volgens mij
Ik sport vaak na het eten pas. Als ik thuis kom heb ik honger en moet ik gewoon eea eten. Ik ren altijd 's avonds, dus voor mij is het vaste prik na het eten. Als ik overdag ren is het afhankelijk van de hoeveelheid honger.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:57 schreef goofy_goober het volgende:
Ik moet ook weer eens beginnen. Mijn broekriem begint te knellen.Heb een schema voor binnen 6 weken 5km lopen, moet te doen zijn aangezien ik geen beginner ben. Lopen jullie altijd gelijk na het werk of pas na het avondeten?
19 uur is de tijd dat ik thuis arriveerquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:49 schreef Viking84 het volgende:
Je kunt ook uitgebreid lunchen op je werkals ik 5 boterhammen weg werkte hield ik het wel vol tot een uur of 19.
Dat heb ik op zondag, moet ik om 7/7:30 op om te gaan zwemmen, dat trek ik soms echt niet..quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:04 schreef travelman het volgende:
Ik loop meestal 's middags; alhoewel een laat rondje ook weleens lekker is. Eigenlijk wilde ik
's morgens gaan rennen (ben nl. geen ontbijter, maar wil 's morgens wel wat eten), maar ik trek het niet om zooo vroeg op te staan
Ik loop nog steeds / nou ja eigenlijk weer. Heb diverse malen , meerdere blessures opgelopen. ben dus wederom opieuw begonnenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Done.
Ik zie een hele lijst namen staan die ik nooit in dit topic aantref. Nu hoef je hier niet per se te posten om te kunnen hardlopen, uiteraard, maar ik vraag me wel af hoeveel van die beginners nu nog bezig zijn. Zou het leuker vinden als we een up to date lijstje zouden hebben.
start-to-run.be ligt eruit. Even afwachten voordat we ze weghalen, kunnen hosting problemen zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:35 schreef Rockiejj het volgende:
Schema Start to Run Serie 1 (0-5 km)
Schema Start to Run Serie 2 (5-10 km)
Deze 2 linkjes zijn dood.
Oke.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
start-to-run.be ligt eruit. Even afwachten voordat we ze weghalen, kunnen hosting problemen zijn.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:35 schreef Rockiejj het volgende:
Schema Start to Run Serie 1 (0-5 km)
Schema Start to Run Serie 2 (5-10 km)
Deze 2 linkjes zijn dood.
Schrok al, gisteren deden ze het nogquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
start-to-run.be ligt eruit. Even afwachten voordat we ze weghalen, kunnen hosting problemen zijn.
Grappig, een Nederlander die het domein beheert..quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |